====== Karty jednostek- Dzikie Ludy ====== * [[k&gKj|Powrót do zbioru list jednostek]] **Okres:** 2.s.1- 2.s. 6000 ===== Cechy krajowe ===== **Stworzenia Ciemności** - podczas walki w nocy wszystkie jednostki otrzymują premię +1 do Ataku i Obrony, a widoczność jest wyższa o +100 m. **Okrzyk bojowy** (rozkaz duży) - wszystkie jednostki w promieniu 10 cm otrzymują premię +2 Ataku wręcz i -2 Niechęci. ===== Liniowe ===== |{{kg-_ork_banda.jpg?250}}| |Banda orków| ==== Banda orków ==== ^Atak|3/2^Obrona|1/1^Zasięg strzału|450| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Lekka piechota^Uzbrojenie|Łuk/Miecz| ^Stan|30^Niechęć|15^Wyszkolenie|Poborowi| ^Wartość punktowa|16||||| ^Formacje|Ścisła formacja||||| ^Zdolności|Żądza krwi, Niezdyscyplinowany||||| ^Rozkazy specjalne| ||||| |{{kg-_ork_wojownicy.jpg?250}}| |Orkowi wojownicy| ==== Orkowi wojownicy ==== ^Atak|4/-^Obrona|2/2^Zasięg strzału|-| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Ciężka piechota^Uzbrojenie|Miecz| ^Stan|30^Niechęć|10^Wyszkolenie|Regularni| ^Wartość punktowa|22||||| ^Formacje|Luźny szyk, Ścisła formacja||||| ^Zdolności|Żądza krwi, Niezdyscyplinowany||||| ^Rozkazy specjalne| ||||| ==== Orkowi halabardnicy ==== ^Atak|3/-^Obrona|1/3^Zasięg strzału|-| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Ciężka piechota^Uzbrojenie|Halabarda| ^Stan|30^Niechęć|10^Wyszkolenie|Regularni| ^Wartość punktowa|21||||| ^Formacje|Ścisła formacja, Ściana pik, Czworobok||||| ^Zdolności|Włócznie||||| ^Rozkazy specjalne|Prowokacja||||| |{{kg-_ork_lucznicy.jpg?250}}| |Orkowi łucznicy| ==== Orkowi łucznicy ==== ^Atak|1/3^Obrona|1/1^Zasięg strzału|450| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Łucznicy^Uzbrojenie|Łuk| ^Stan|30^Niechęć|12^Wyszkolenie|Drugoliniowi| ^Wartość punktowa|12||||| ^Formacje|Luźny szyk||||| ^Zdolności| ||||| ^Rozkazy specjalne|Płonące strzały||||| |{{kg-_ork_berserkerzy.jpg?250}}| |Berserkerzy| ==== Berserkerzy ==== ^Atak|5/-^Obrona|1/0^Zasięg strzału|-| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Lekka piechota^Uzbrojenie|Miecz| ^Stan|30^Niechęć|0^Wyszkolenie|Doborowi| ^Wartość punktowa|28||||| ^Formacje| ||||| ^Zdolności|Furia +200%, Strach +4, Niezdyscyplinowany, Elita, Fanatycy||||| ^Rozkazy specjalne|Szarża||||| ==== Wargowie ==== ^Atak|3/-^Obrona|2/0^Zasięg strzału|-| ^Zasięg ruchu|50^Typ|Lekka kawaleria^Uzbrojenie|Kły i pazury| ^Stan|20^Niechęć|7^Wyszkolenie|Regularni| ^Wartość punktowa|19||||| ^Formacje| ||||| ^Zdolności|Straszy konie +3, Ignoruje kary terenu, Doskonały węch||||| ^Rozkazy specjalne|Szarża||||| ==== Ciężkozbrojne gobliny ==== ^Atak|4/-^Obrona|2/3^Zasięg strzału|-| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Ciężka piechota^Uzbrojenie|Miecz| ^Stan|30^Niechęć|10^Wyszkolenie|Regularni| ^Wartość punktowa|16||||| ^Formacje|Luźny szyk||||| ^Zdolności| ||||| ^Rozkazy specjalne|Prowokacja||||| ==== Ciężkozbrojni goblińscy łucznicy ==== ^Atak|1/3^Obrona|1/3^Zasięg strzału|450| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Łucznicy^Uzbrojenie|Łuk| ^Stan|30^Niechęć|12^Wyszkolenie|Drugoliniowi| ^Wartość punktowa|15||||| ^Formacje|Luźny szyk||||| ^Zdolności| ||||| ^Rozkazy specjalne|Płonące strzały||||| ==== Ciężkozbrojni goblińscy włócznicy ==== ^Atak|3/-^Obrona|1/3^Zasięg strzału|-| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Ciężka piechota^Uzbrojenie|Włócznie| ^Stan|30^Niechęć|10^Wyszkolenie|Regularni| ^Wartość punktowa|16||||| ^Formacje|Ścisła formacja||||| ^Zdolności|Włócznie||||| ^Rozkazy specjalne| ||||| ===== Wsparcie ===== ==== Troll ==== ^Atak|10/-^Obrona|6/6^Zasięg strzału|-| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Potwór^Uzbrojenie|Maczuga| ^Stan|10^Niechęć|0^Wyszkolenie|Regularni| ^Wartość punktowa|75||||| ^Formacje| ||||| ^Zdolności|Strach +4, Szeroki Zasięg, Regeneracja, Fanatycy, Elita||||| ^Rozkazy specjalne|Szarża||||| ===== Dowództwo ===== //Typ Dowództwa: Liniowe// ==== Wódz ==== ^Atak|5/-^Obrona|3/3^Zasięg strzału|-| ^Zasięg ruchu|20^Typ|Dowództwo^Uzbrojenie|Miecz| ^Stan|20^Niechęć|2^Wyszkolenie|Doborowi| ^Dowodzenie|4^Inicjatywa|8||| ^Wartość punktowa|10||||| ^Formacje|Luźny szyk, Ściana tarcz, Kolumna||||| ^Zdolności|Żądza krwi, Strach +2, Elita||||| ^Rozkazy specjalne|Przegrupowanie, Poderwanie||||| ==== Artyleria ====