Spis treści

Khans&Kings

Moduły

Format mapy

Mapy do gry K&K są zapisywanie w prostym formacie tekstowym, z rozszerzeniem: .kkmap . Format inspirowany jest formatem OSM.

1200x2050 #wielkość mapy w pikselach
way [ID] [atrybuty]: (15,12) (57,53) #definiowanie ścierzek oraz ich punktów kontrolnych
way mongolskokazachskaN border river: (15, 15) (72,11) #możliwe atrybuty: border, river
area [type][attributes]: [ways] #type: country, province, subprovince, lake, see
area province Wschodnia Mongolia: mongolskokazachskaN
area subprovince forest: mongolskokazachskaN # atrybuty podprowincji: forest, capital(tylko jedna na prowincję)
area subprovince forest capital: a45
area country[Wielkie Imperium Mongolskie]: mongolskokazachskaN, mongolsko kazachskaS

Ścierzki nie muszą tworzyć idealnie zamkniętych obszarów o ile da się taki obszar jednoznacznie określić.

KKserver (strona serwera)

Serwer do gry K&K został oparty na protokole 9P2000. Przestrzeń nazw eksportowana przez serwer, wygląda następująco:

KKlogic (strona serwera)

Logika gry, obsługuje zapytania graczy do serwera i rostrzyga, czy są zgodne z zasadami.