Spis treści

Karty jednostek- Leonia

Okres: 2.s.1- 2.s. 6000

Liniowe

Chłopscy poborowi

Atak1/-Obrona0/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypLekka piechotaUzbrojenieWidły
Stan30Niechęć15WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa4
FormacjeŚcisła formacja
Zdolności
Rozkazy specjalne

Leoński fyrd

Atak2/-Obrona0/2Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypLekka piechotaUzbrojenieWłócznie
Stan30Niechęć15WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa12
FormacjeŚcisła formacja, Ściana Tarcz
ZdolnościWłócznie, Tarcze +2
Rozkazy specjalne
Milicja miejska

Milicja miejska

Atak3/-Obrona1/2Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypLekka piechotaUzbrojenieHalabarda
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa13
FormacjeŚcisła formacja
ZdolnościWłócznie
Rozkazy specjalne

Zbrojni Zakonu Ostrokrzewu

Atak6/-Obrona2/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć8WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa22
FormacjeŚciana tarcz
ZdolnościTarcze +3
Rozkazy specjalne

Włócznicy Zakonu Ostrokrzewu

Atak5/-Obrona2/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieWłócznia
Stan30Niechęć8WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa24
FormacjeŚciana tarcz, Ścisła formacja
ZdolnościTarcze +3, Włócznie
Rozkazy specjalne

Zbrojni

Atak5/-Obrona3/2Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa20
FormacjeŚciana tarcz, Ścisła formacja
ZdolnościTarcze +2
Rozkazy specjalne

Piesi rycerze

Atak6/-Obrona3/4Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć8WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa22
Formacje
ZdolnościNiezdyscyplinowany
Rozkazy specjalne

Poborowi łucznicy

Atak0/2Obrona0/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypŁucznicyUzbrojenieŁuk
Stan30Niechęć15WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa8
FormacjeŚcisła formacja, Luźny szyk
Zdolności
Rozkazy specjalnePłonące strzały

Milicja kuszników

Atak2/7Obrona2/1Zasięg strzału250
Zasięg ruchu30TypŁucznicyUzbrojenieKusza
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa19
FormacjeLuźny szyk
ZdolnościPrzebicie -3
Rozkazy specjalne

Łucznicy

Atak1/4Obrona2/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypŁucznicyUzbrojenieŁuk
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa16
FormacjeLuźny szyk
Zdolności
Rozkazy specjalnePłonące strzały

Jeźdźcy z Siwych Wzgórz

Atak4/6Obrona2/0Zasięg strzału100
Zasięg ruchu60/30TypLekka kawaleriaUzbrojenieOszczepy
Stan20Niechęć8WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa30
FormacjeLuźny szyk, Kleszcze (tylko konny)
ZdolnościStrzał partyjski, Przebicie -3, Harcownik, Ignoruje kary terenu (Łagodny stok), Oszczepy (3)
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Pocztowi

Atak6/-Obrona2/4Zasięg strzału-
Zasięg ruchu60/30TypCiężka kawaleriaUzbrojenieWłócznie
Stan20Niechęć7WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa25
FormacjeKlin (tylko konny)
ZdolnościLance +3
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Rycerze

Atak7/-Obrona2/5Zasięg strzału-
Zasięg ruchu60/30TypCiężka kawaleriaUzbrojenieWłócznie
Stan20Niechęć5WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa31
FormacjeKlin (tylko konny)
ZdolnościLance +3, Niezdyscyplinowany
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Dowództwo

Dowództwo

Atak6/-Obrona2/6Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypDowództwoUzbrojenieMiecz
Stan10Niechęć10WyszkolenieWeterani
Dowodzenie5Inicjatywa7
Wartość punktowa10
FormacjeLuźny szyk, Ściana tarcz
Zdolności
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie

Dowództwo (konne)

Atak6/-Obrona3/6Zasięg strzału-
Zasięg ruchu60/30TypDowództwoUzbrojenieMiecz
Stan14Niechęć10WyszkolenieWeterani
Dowodzenie5Inicjatywa7
Wartość punktowa10
FormacjeLuźny szyk, Ścisła formacja, Klin
ZdolnościLance +3
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie, Szarża, Na koń/z konia

Artyleria