Spis treści

Karty jednostek- Mongolia (Drugi Świat)

Okres: 2.s. 1- 2.s. 6000

Liniowe

Mongolscy piechurzy

Atak3/6Obrona1/1Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypŁucznicyUzbrojenieŁuk
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa19
FormacjeLuźny szyk, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalnePłonące strzały

Orda

Atak2/-Obrona1/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu60/30TypLekka kawaleriaUzbrojenieWłócznia
Stan20Niechęć10WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa12
FormacjeLuźny szyk, Kleszcze (tylko konny), Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Łucznicy konni

Atak2/5Obrona2/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu60/30TypLekka kawaleriaUzbrojenieŁuk
Stan20Niechęć8WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa20
FormacjeLuźny szyk, Kleszcze (tylko konny), Kolumna
ZdolnościStrzał partyjski, Harcownik
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Ciężcy łucznicy konni

Atak6/5Obrona2/4Zasięg strzału450
Zasięg ruchu60/30TypCiężka kawaleriaUzbrojenieŁuk
Stan20Niechęć5WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa33
FormacjeLuźny szyk, Kleszcze (tylko konny), Klin, Kolumna
ZdolnościStrzał partyjski, Harcownik
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Gwardia Chana

Atak8/8Obrona3/5Zasięg strzału450
Zasięg ruchu60/30TypCiężka kawaleriaUzbrojenieŁuk
Stan20Niechęć0WyszkolenieDoborowi
Wartość punktowa50
FormacjeLuźny szyk, Kleszcze (tylko konny), Klin, Kolumna
ZdolnościStrzał partyjski, Harcownik, Elita, Fanatycy, Strach +3
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Wsparcie

Dowództwo

Dowództwo

Atak4/-Obrona2/4Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypDowództwoUzbrojenieSzabla
Stan10Niechęć8WyszkolenieWeterani
Dowodzenie4Inicjatywa7
Wartość punktowa10
FormacjeLuźny szyk, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie

Dowództwo (konne)

Atak4/6Obrona2/4Zasięg strzału450
Zasięg ruchu60/30TypDowództwoUzbrojenieŁuk
Stan10Niechęć8WyszkolenieWeterani
Dowodzenie4Inicjatywa9
Wartość punktowa10
FormacjeLuźny szyk, Kolumna
ZdolnościStrzał partyjski, Harcownik
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie, Na koń/z konia

Artyleria

Pojazdy