Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:lista_skladnikow

Lista składników

Jest to lista składników z MM2:tSW. Umieszczono tu jedynie te składniki, które posiadają efekty alchemiczne- na liście nie ma przedmiotów będących elementami lub składnikami niektórych receptur alchemicznych innych niż mikstury (np. maści, proszków czy sprzętu alchemicznego), takich jak szkło, płótno, złom i inne. Należy ich szukać na listach przedmiotów. By zapoznać się z całym systemem alchemii, należy przejść tutaj.

NazwaPoziom AlchemiiRodzajWystępowanieEfektyDziałanie po zjedzeniuModyfikator SkładnikaWartośćUwagi (Oznaczenie)
Ektoplazma0ZwierzęcyDuchy (20%)
Błędny Ognik (40%)
Lotność, Paraliż--1000Zręczność
Oko pająka0ZwierzęcyPająk (30%)Milczenie, Przywrócenie współczynnika--400-
Kość Szkieletu0ZwierzęcySzkielety (40%)Wybuch, Rozproszenie-+10 PO500Długie Ostrze
Martwa Tkanka0ZwierzęcyZombie (30%)Przywrócenie umiejętności, Dym--300-
Skóra Szczerzozęba0ZwierzęcySzczerzoząb (40%)Premia do umiejętności, Uleczenie choroby--250
Skóra dzika0ZwierzęcyDzik (60%)Przywrócenie współczynnika, Lewitacja--1000Siła
Kieł dzika0ZwierzęcyDzik (40%)Wzmocnienie efektu, Przywrócenie umiejętności--600-
Psie mięso0ZwierzęcyOgar (30%)Przedłużenie działania, Milczenie+1 HP-300-
Śluz bagiennej pijawki0ZwierzęcyBagienna pijawka (20%)Obniżenie umiejętności, Przemiana w zwierzę--800-
Pancerzyk bagiennego kraba0ZwierzęcyBagienny krab (30%)Trucizna, Przywrócenie HP-+5 HP
+5 PO
1200-
Skóra bobra0ZwierzęcyBóbr (50%)Przywrócenie HP, Premia do obrażeń-+6 HP1200-
Ogon szczura0ZwierzęcySzczury (50%)Premia do obrażeń, Obniżenie współczynnika-+2 PO300-
Pazur zębacza0ZwierzęcyZębacze (30%)Obniżenie współczynnika, Obniżenie umiejętności--2500-
Skóra zębacza0ZwierzęcyZębacze (50%)Przywrócenie Many, Premia do bloku-+15 Many
+10%
3000-
Kieł wilka0ZwierzęcyWilk (30%)Odporność na trucizny, Premia do obrony--500Krótkie Ostrze
Skóra wilka0ZwierzęcyWilk (50%)Premia do obrony, Trucizna-+10 PO1500-
Skóra niedźwiedzia0ZwierzęcyNiedźwiedź (20%)Uleczenie rany, Premia do umiejętności--2500-
Skóra niedźwiedzia jaskiniowego0ZwierzęcyNiedźwiedź jaskiniowy (20%)Uleczenie choroby, Odporność na choroby-+30%6000-
Skóra sobola0ZwierzęcySoból śnieżny (20%)Premia do bloku, Odporność na trucizny-+5%2000-
Czaszka hieny0ZwierzęcyBagienna hiena długopyska (20%)Premia do współczynnika, Premia do współczynnika--5000-
Mięso bobaka0ZwierzęcyBobak (80%)Lewitacja, Lewitacja+2 HP-200-
Pazury karakala0ZwierzęcyKarakal (20%)Dym, Premia do obrażeń-+4 PO600-
Mięso suhaka0ZwierzęcySuhak (20%)Paraliż, Wzmocnienie efektu+3 HP-400-
Róg takina0ZwierzęcyTakin (50%)Odporność na magię, Trucizna-+20 PO1500-
Mięso Mackonoga0ZwierzęcyMackonóg (30%)Niewidzialność, Odporność na magię+6 HP+15%2000-
Pióro fororaka0ZwierzęcyFororak (30%)Odtrutka, Premia do bloku-+10%700-
Jajo fororaka0ZwierzęcyZakrzacja, stepy (10%)- jak składnik mineralnyŚwiatło, Przywrócenie HP+2 HP
+2 Many
+10 HP800-
Czaszka fororaka0ZwierzęcyFororak (25%)Przemiana w zwierzę, Milczenie--2000-
Mięso chrząszcza0ZwierzęcyChrząszcz kopalniany (20%)Odporność na choroby, Wybuch+1 HP-100-
Chityna0ZwierzęcyChrząszcz kopalniany (30%)Chodzenie po wodzie, Chodzenie po wodzie--500Lekki Pancerz
Mięso Szczupaka0ZwierzęcyOgromny szczupak (40%)Rozproszenie, Paraliż+3 HP-700-
Pajęczyna0ZwierzęcyPająk (20%)Obniżenie umiejętności, Światło--500Uniki
Skóra wilkołaka0ZwierzęcyWilkołak (30%)Osłabienie, Absorpcja obrażeń--40 PO
+20 PO
12000-
Wielka przyssawka0ZwierzęcyKrakenling (40%)
Kraken (60%)
Odbicie zaklęć, Duże wzmocnienie efektu-+30 PO9000-
Kieł Robaka Śmierci0ZwierzęcyMongolski Robak Śmierci (80%)Absorpcja obrażeń, Szał-+40 PO14000-
Róg Demona0ZwierzęcyDemony (20%)Duże wzmocnienie efektu, Osłabienie--60 PO8000-
Drakolit0ZwierzęcySmoki (30%)Absorpcja magii, Odbicie obrażeń-+30 PO25000-
Skóra Wiwerny0ZwierzęcyWiwerna (40%)Odbicie obrażeń, Oczyszczenie umysłu-+20 PO15000-
Kieł Żmija0ZwierzęcyŻmij (50%)Odbicie zaklęć, Absorpcja magii--10000-
Kora starodrzewu0ZwierzęcyStarodrzewy (20%)Oczyszczenie umysłu, Odbicie zaklęć-+15 PO8000-
Liść żywokrzewu0ZwierzęcyŻywokrzew (20%)Absorpcja obrażeń, Szał-+20 PO6000-
Orle pióra0ZwierzęcyOrzeł (50%)Osłabienie, Duże wzmocnienie efektu--20 PO4500-
Jajo Orła0ZwierzęcyGóry (10%)- jak składnik mineralnyOdbicie obrażeń, Odbicie zaklęć+4 HP+15 PO4000-
Kieł mamuta0ZwierzęcyMamut stepowy (50%)Szał, Absorpcja magii-+25 PO10000-
Sól0MineralnyGóry (20%)Trucizna, Premia do umiejętności-+5 PO200-
Sól potasowa0MineralnyStepy (40%)Obniżenie współczynnika, Odtrutka-20 HP
Odtrutka
-500Alchemia
Pył węglowy0MineralnyOtrzymywany z węglaPremia do obrony, Przywrócenie umiejętności-+2 POb400-
Woda oligoceńska0MineralnyGóry, Stepy (10%)Premia do bloku, Niewidzialność-+10%2000-
Kryształ górski0MineralnyGóry (15%)Odporność na magię, Rozproszenie-+15%2500-
Rtęć0MineralnyOtrzymywana z cynobruMilczenie, Przywrócenie współczynnika--2000-
Torf0MineralnyBagna (20%)Przywrócenie współczynnika, Lotność--1500-
Glina0MineralnyBagna (10%)Wybuch, Przywrócenie Many-+20 PO
+15 Many
1000Szczęście
Leśne jagody1RoślinnyLasy całego świata (40%)Przywrócenie umiejętności, Przedłużenie działania+1 HP-100-
Polne jagody1RoślinnyPola całego świata (30%)Rozproszenie, Premia do obrony+1 Many+5%200-
Poziomki2RoślinnyPola i Lasy całego świata (20%)Przywrócenie Many, Uleczenie choroby+2 Many+5 Many300-
Pomidor2RoślinnyPola Podgórza (10%)Odporność na choroby, Przemiana w zwierzę+2 HP+15%250-
Cebula1RoślinnyPola i Stepy całego świata (20%)Uleczenie rany, Uleczenie rany+2 Many-300-
Dynia4RoślinnyPola Podgórza (25%)Premia do umiejętności, Obniżenie umiejętności+4 HP-500Ciężki Pancerz
Cukinia5RoślinnyPola Podgórza (25%)Lotność, Obniżenie współczynnika+3 HP-400-
Ziemniak1RoślinnyPola całego świata (40%)Paraliż, Dym+1 HP-100-
Oset1RoślinnyStepy (50%)Przywrócenie HP, Odporność na choroby-+3 HP
+10%
150-
Jęczmień1RoślinnyPola całego świata (30%)Odporność na trucizny, Uleczenie choroby+1 HP+10%100-
Pszenica3RoślinnyPola całego świata (30%)Wzmocnienie efektu, Premia do obrażeń+1 HP+5 PO200-
Owies2RoślinnyPola całego świata (30%)Premia do obrażeń, Dym+1 HP+5 PO100-
Żyto2RoślinnyPola całego świata (30%)Chodzenie po wodzie, Lotność+1 HP-300-
Ziele mongolskie1RoślinnyStepy Mongolii (60%)Przemiana w zwierzę, Obniżenie współczynnika+3 HP
+3 Many
-500Odporność
Tojad4RoślinnyGóry i Wzgórza całego świata (30%)Światło, Lewitacja-25 HP-400-
Gołąbek3RoślinnyLasy całego świata (20%)Przedłużenie działania, Przywrócenie HP-+8 HP500Pułapki
Muchomor3RoślinnyLasy całego świata (40%)Premia do współczynnika, Przywrócenie współczynnika-15 HP
+10 Many
-700-
Śnieżna korona6RoślinnyLasy całego świata (10%)Niewidzialność, Odporność na chorobyJak Tajemnicza Mikstura+30%400-
Rabarbar2RoślinnyLasy całego świata (10%)Lewitacja, Premia do obrony+2 HP
+2 Many
+3 POb200-
Konwalia8RoślinnyLasy całego świata (10%)Odtrutka, Uleczenie rany--800-
Niezapominajka8RoślinnyLasy i pola całego świata (20%)Premia do obrażeń, Przedłużenie działania-+5 PO300-
Koper5RoślinnyLasy i pola całego świata (20%)Wybuch, Premia do bloku-+15 PO
+10%
250-
Winorośl4RoślinnyWzgórza Podgórza, Rzeszy i Banatu (10%)Premia do umiejętności, Chodzenie po wodzie+4 Many-300-
Bagienna trzcina3RoślinnyBagna całego świata (5%)Uleczenie rany, Milczenie--500Nawigacja
Szczaw1RoślinnyBagna i lasy całego świata (10%)Obniżenie umiejętności, Przemiana w zwierzę+2 HP-500Łuk
Kindżalik8RoślinnyStepy całego świata (25%)Wzmocnienie efektu, Obniżenie umiejętności--500Włócznia
Sasanka9RoślinnyGóry całego świata (15%)Milczenie, Światło--600-
Ziele fajkowe6RoślinnyPola Hospodarstwa (5%)Przemiana w zwierzę, Wzmocnienie efektu+2 do Szczęścia/3 dni-700-
Tytoń8RoślinnyPola Szymperium, Tomalii, Rzeszy (10%)Lotność, Przywrócenie umiejętności+1 do Szczęścia/3 dni-900-
Piołun4RoślinnyStepy całego świata (40%)Przywrócenie umiejętności, Rozproszenie-+20%100-
Wrotycz9RoślinnyCały świat (30%)Rozproszenie, Trucizna-+10%
+10 PO
300-
Czarny bez5RoślinnyPola całego świata (30%)Premia do bloku, Premia do umiejętności-+15%500Magia Iluzji
Miłek8RoślinnyWzgórza całego świata (20%)Niewidzialność, Odporność na trucizny-+25%1000Szybkość
Marchew2RoślinnyPola całego świata (20%)Światło, Niewidzialność+1 HP-100-
Czosnek1RoślinnyPola całego świata (20%)Premia do współczynnika, Przywrócenie Many+3 HP
+10% Odporności na choroby/3 dni
+10 Many150-
Pozłotka6RoślinnyStepy, pustynie (20%)Przywrócenie Many, Premia do współczynnikaUleczenie lekkiej rany+6 Many250-
Fasola3RoślinnyPola całego świata (20%)Obniżenie współczynnika, Wybuch+2 HP+20 PO200-
Jabłko1RoślinnyPola całego świata (20%)Paraliż, Odtrutka+1 HP
1% szans na +1 do losowego Współczynnika
-100-
Szałwia2RoślinnyPola całego świata (20%)Odporność na trucizny, Uleczenie choroby-+20%500Skradanie się
Mięta4RoślinnyPola całego świata (20%)Trucizna, Premia do współczynnika+1 Many+10 PO200-
Bazylia6RoślinnyPola Szymperium, Tomalii, Rzeszy (20%)Chodzenie po wodzie, Przywrócenie HP-+5 HP300-
Kmin5RoślinnyPola Szymperium (20%)Lewitacja, Niewidzialność--400-
Owoce ligustru6RoślinnyPola całego świata (10%)Premia do obrony, Odporność na magię-+2 POb
+10%
500Broń Obuchowa
Szyszki sabiowe9RoślinnyGóry Pitagorasa (5%)Osłabienie, Absorpcja magii--1000Percepcja
Igły harzigenu12RoślinnyGóry Pitagorasa (5%)Odbicie zaklęć, Duże wzmocnienie efektu--1500-
Kapelusz Gwardzisty15RoślinnyStepy Mongolii (5%)Absorpcja obrażeń, Odbicie zaklęć--1000Wytrzymałość
Owoce dłutorośli18RoślinnyBagna Delty Filipu (15%)Oczyszczenie umysłu, Oczyszczenie umysłu--3000-
Pistacje10RoślinnyPola Szymperium, Cesarstwa, Rzeszy (20%)Duże wzmocnienie efektu, Szał+3 HP-2000-
Migdały12RoślinnyPola Szymperium, Cesarstwa, Rzeszy (20%)Absorpcja magii, Duże wzmocnienie efektu+4 HP-2000-
Orzech14RoślinnyPola całego świata (20%)Szał, Osłabienie+5 HP-500Handel
Gwardzikrzew15RoślinnyStepy Mongolii (25%)Odbicie obrażeń, Absorpcja magii--700-
Jodłowe szyszki16RoślinnyLasy całego świata (15%)Oczyszczenie umysłu, Absorpcja obrażeń--500Prosta broń miotana
Imbir13RoślinnyBagna Delty Filipu (10%), import z ArchipelaguSzał, Odbicie obrażeń--1000-
Miód0ŻywnośćWszędzie poza stepamiUleczenie choroby, Obniżenie umiejętności+3 HP-500Walka wręcz
Mąka0ŻywnośćWszędzie poza stepamiPrzedłużenie działania, Przemiana w zwierzę--300-
Woda0ŻywnośćWszędzieDym, Trucizna+2 Many+5 PO500Rzemieślnictwo
Baranina0ŻywnośćWszędzieOdtrutka, Odporność na trucizny+3 HP+5%400-
Wołowina0ŻywnośćWszędziePrzywrócenie HP, Rozproszenie+4 HP+6 HP
+10%
700-
Wieprzowina0ŻywnośćWszędzie poza stepamiOdporność na magię, Lewitacja+5 HP+10%600-
Konina0ŻywnośćWszędzieOdporność na choroby, Przedłużenie działania+4 HP+10%500Magia Natury
Kumys0ŻywnośćStepyPrzywrócenie współczynnika, Uleczenie rany+4 HP
+4 Many
-1000-
Mięso zająca0ŻywnośćWszędzieOdporność na magię, Przywrócenie umiejętności+2 HP+10%400-
Dziczyzna0ŻywnośćWszędziePrzywrócenie Many, Światło+8 HP+6 Many1000Inteligencja
Ser0ŻywnośćWszędzieOdtrutka, Dym+4 HP-500Magia Mistyczna
Mleko0ŻywnośćWszędzieWybuch, Paraliż+4 Many+10 PO300-
Wino0ŻywnośćTomaliaChodzenie po wodzie, Lotność+8 Many-1500-
Jasne piwo0ŻywnośćWszędzie poza stepamiUleczenie rany, Premia do obrony+4 Many+2 POb700Retoryka
Ciemne piwo0ŻywnośćWszędzie poza stepamiOdporność na trucizny, Przywrócenie współczynnika+6 Many+10%1000Charyzma
Kasza0ŻywnośćWszędzie poza stepamiŚwiatło, Wybuch+3 HP+5 PO400-
Masło0ŻywnośćWszędzieWzmocnienie efektu, Milczenie+1 HP-500Zabezpieczenia
Twaróg0ŻywnośćWszędzieNiewidzialność, Odtrutka+2 HP-400-
Maślanka0ŻywnośćWszędziePrzedłużenie działania, Premia do obrażeń+3 HP
1% szans na +1 do losowej Umiejętności
+4 PO500Kusza
Smalec0ŻywnośćWszędzieLotność, Chodzenie po wodzie+4 HP-800-
mm/lista_skladnikow.txt · ostatnio zmienione: 2014/10/26 18:30 przez patryk