Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:lista_zaklec_magii_ciemnosci

Lista zaklęć Magii Ciemności

Kula Ognia

Szkoła:Ciemności

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:10 Mana

Działanie:Zadaje przeciwnikowi (10+MC); (12+MC); (15+MC) PO.

Wartość:3000 MNT i 1 PR

Ścieżka śmierci

Ścieżka ta pozwala ożywiać zmarłych i czynić ich Nieumarłymi oraz służy do szkodzenia żywym. Jest ścieżką zgłębianą przez Nekromantów.

Klątwa

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:10 Mana

Działanie:1; 3; 5 wybranych przeciwników zadaje najniższe obrażenia i posiada tylko 50% POb na czas (3+MC/10) tur.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Wezwanie Szkieletu

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:25 Mana

Działanie:Przywołuje 1;2;3 różnych Szkieletów o poziomie zbliżonym do Poziomu Gracza, by służyły Graczowi.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Ożywienie ciała

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:40; 30; 20 Mana

Działanie:Ożywia wybraną martwą postać na polu walki, która jako Nieumarły staje po stronie Gracza.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Otworzenie ran

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:30 Mana

Działanie:Zadaje jednemu przeciwnikowi (k4) Magicznych oraz (k4); (k6); (k8) Lekkich ran.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Skok śmierci

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:35 Mana

Działanie:Pozwala Graczowi teleportować się o (MC/2); (MC/2+3); (MC/2+5) pól, po czym wykonać ruch i/lub atak.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Zakażenie

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:40 Mana

Działanie:Zaraża wybrany cel 1;2;3 losowymi chorobami.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Plunięcie Jadem

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz tworzy kulę trucizny, która trafia przeciwnika i zatruwa go. Zatruty przeciwnik traci (10+MC); (15+MC+k6); (20+MC+k12) HP na turę w ciągu 4 tur.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Morowe Powietrze

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz zatruwa powietrze na Polu Walki tak, że każda postać o charakterze ‘Dobry’ lub ‘Chaotyczny’ zadaje tylko 75%; 50%; 25% PO i posiada tylko 50%; 25%; 0% POb przez kolejne (MC/3);(MC/2); (MC) tur.
Wartość:8000 MNT i 3 PR

Przywołanie Rycerza Śmierci

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:70; 60; 50 Mana

Działanie:Przywołuje na pole walki Rycerza Śmierci, by służył rzucającemu zaklęcie.

Wartość: 12000 MNT i4PR

Rozsianie pleśni

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Rozsiewa zarodniki pleśni w promieniu 1;2;3 pól od Gracza, powodując bezpowrotne zniszczenie całej żywności i mikstur w ekwipunkach postaci, jednocześniezadając (MC+k4); (MC+k8); (MC+k12) PO oraz pokrywając teren pleśnią (-1 do SZY, (MC) PO każdej żywej postaci wewnątrz).

Wartość: 12000 MNT i4PR

Ciemność

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:60 Mana

Działanie:Każda jednostka na polu walki nie może użyć broni dystansowej, a jednostki o charakterze ‘Zły’ otrzymują +25%; +50%; +75% do zadawanych obrażeń. Ciemność trwa do końca walki lub do zneutralizowania odpowiednim zaklęciem lub Talentem.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Zombifikacja

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:75 Mana

Działanie:Pozwala przejąć kontrolę nad przeciwnikiem o Poziomie więcej niż 2 razy niższym; niższym; o 5 wyższym od Gracza i kierować jego ruchami. Cel zaklęcia otrzymuje karę -2 do SZY i ZRĘ oraz premię +2 do SIŁ i WYT, nie może rzucać zaklęć, a co turę otrzymuje (MC+k20) PO przez następne 3;5;8 tur. Jeżeli cel umrze z powodu obrażeń zadanych przez zaklęcie, natychmiast zostaje ożywiony jako Ożywieniec i staje po stronie Gracza.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Ożywienie

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:70 Mana

Działanie:33%; 66%; Wszyscy padli w bitwie przeciwnicy ożywają jako Nieumarli (rodzaj zależy od poziomu Gracza) i stają po stronie Gracza.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Wyssanie Życia

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Gracz odbiera przeciwnikowi (5+MC); (15+MC); (25+MC) procent jego HP i przekazuje je sobie. Nie można przekroczyć 100% ani u przeciwnika, ani u Gracza.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Armia Ciemności

Szkoła:Ciemności, śmierci

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Gracz przywołuje (MC/4); (MC/2); (MC) Nieumarłych na losowych poziomach ( nie wyższych niż Gracz), by mu służyli.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Ścieżka ognia

Ścieżka ta pozwala manipulować ogniem na wszystkie sposoby. Pyromanci i magowie bojowi potrafią tworzyć ściany ognia, ciskać ognistymi kulami w przeciwników oraz zsyłać niszczący deszcz ognia i siarki.

Poparzenie

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:30; 25; 20 Mana

Działanie:Gracz wywołuje Poparzenie u jednego wybranego przeciwnika.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Ognisty Krąg

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:20 Mana

Działanie:Gracz tworzy w dowolnym miejscu Pola Bitwy krąg ognia, który zadaje (k4*k6+MC); (k4*k8+MC); (k4*k10+MC) PO każdej jednostce stojącej blisko krawędzi kręgu (tzn. wewnątrz kręgu jest pole, które nie jest atakowane).

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Burza Ognista

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:25 Mana

Działanie:Gracz strzela niewielkimi ognistymi kulami w każdego przeciwnika, zadając po (5+MC); (7+MC); (9+MC) PO.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Duch Ognia

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:25 Mana

Działanie:Gracz zadaje dwukrotnie więcej PO przez następne (MC/6); (MC/5); (MC/4) tur.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Ogień Oczyszczenia

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:30 Mana

Działanie:Gracz i jego sojusznicy przywracają sobie (MC); (MC+k6); (MC+2k6) HP.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Ognista tarcza

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:30 Mana

Działanie:Pojedynczy cel zaklęcia otrzymuje (MC/3); (MC/2); (MC) mniej PO oraz zadaje (k8); (k12); (k20) PO od ognia każdemu atakującemu cel przez najbliższe 4;6;8 tur.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Magiczny wybuch

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz tworzy kulę energii, która wybucha trafiając przeciwnika, zadając (MC +k8 +10); (MC +k10 +15); (MC +k12 +20) PO i obalając trafionych w promieniu 1 pola.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Wybuch przeszkody

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz powoduje wybuch dowolnej przeszkody terenowej na polu walki, przez zostaje ona usunięta i zadaje (k20+ MC); (k20+ MC +5); (k20+ 1,5*MC) PO wszystkim postaciom w promieniu 1;2;3 pól od przeszkody.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Ściana Ognia

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Gracz tworzy ścianę ognia, która ma długość 2; 4; 6 pól, a każda postać, która w nią wejdzie otrzymuje (10+2*MC) PO. Ściana utrzymuje się przez 3; 4; 5 tur.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Ognista Fala

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:60 Mana

Działanie:Gracz wystrzeliwuje ognistą falę, która zadaje (MC+5); (MC/2*3); (MC*2) PO wszystkim przeciwnikom stojącym obok siebie na maksymalnie (MC/8) polach.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Ściana Płomieni

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:65 Mana

Działanie:Gracz wystrzeliwuje ścianę płomieni, która rani wszystkich znajdujących się pomiędzy Graczem, a przeciwległym krańcem planszy, zadając (MC+10); (MC+20); (MC+30) PO.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Powołanie błędnego ognika

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:70; 60; 50 Mana

Działanie:Przywołuje na pole walki Błędnego Ognika, by służył rzucającemu zaklęcie.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Żywiołak ognia

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:75; 65; 55 Mana

Działanie:Przywołuje na pole walki Żywiołaka ognia, by służył rzucającemu zaklęcie.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Zamiana w ifryta

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:100 Mana

Działanie:Przez najbliższe 4;6;8 tur Gracz staje się duchem ognia- jest odporny na mikstury, zaklęcia (poza wodą i lodem) i strach, potrafi latać, wszystkie jego ataki zadają obrażenia od ognia, zapala każde pole, na którym stoi i dodatkowo zadaje (MC); (MC+k12); (MC+k24) PO od ognia każdej sąsiadującej postaci.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Deszcz Ognia

Szkoła:Ciemności, ognia

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Gracz zsyła na Pole Walki deszcz ognia, który zadaje wszystkim postaciom (oprócz Gracza) (k20+MC); (k20+MC*2); (k20+MC*k4) PO.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Ścieżka przywołań

Ścieżka przywołań przypadnie do gustu tym, którzy marzą o przywoływaniu sług z otchłannych wymiarów. Przywoływacze otaczają się demonami z innych płaszczyzn świata oraz potrafią odsyłać stworzenia przywołane przez innych.

Przywołanie diablika

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:25; 20; 15 Mana

Działanie:Przywołuje na pole walki Diablika, by służył rzucającemu zaklęcie.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Sfera negacji

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:30 Mana

Działanie:Cel staje się odporny na działanie Talentów i zaklęć przeciwnika przez czas 3;4;5 tur.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Krąg przywołań

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:20 Mana

Działanie:Gracz tworzy krąg przywołań na dowolnym polu pola walki. Wszelkie przywołane przez Gracza stworzenia będą pojawiały się wokół kręgu oraz będą posiadały +(MC/2); (MC); (MC+10) HP więcej.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Demoniczny posłaniec

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Podróżne

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:40; 30; 20 Mana

Działanie:Gracz powołuje demonicznego posłańca, po czym zleca mu dowolną misję na odległość, np. sprzedaży przedmiotu w mieście. Demoniczny posłaniec może wykonać tylko jedno zadanie.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Kradzież Many

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:15 Mana

Działanie:Gracz odbiera dowolnej postaci (10+2*MC); (20+2*MC); (30+2*MC) procent aktualnej Many przeciwnika, dodając ją do własnych zasobów. Nie może to być więcej niż 100% Many przeciwnika, samemu też nie można mieć więcej niż 100%.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Zniszczenie przedmiotu

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz niszczy losowy; wybrany (2) jeden z przedmiotów posiadanych przez przeciwnika. Działa jedynie na przedmioty ze zwykłych materiałów; także magiczne (3).

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Demoniczny krąg

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Roztacza krąg w promieniu 2 pól od Gracza. Wszyscy przeciwnicy wchodzący do wewnątrz kręgu zostaną zaatakowani przez pojawiających się na sąsiednich polach wewnątrz kręgu losowe Demony. Krąg istnieje (MC/5); (MC/3); (MC/2) tur. Nie przesuwa się wraz z rzucającym.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Przywołanie demonicznych sług

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz przywołuje (k4); (k6); (k8) różnych Demonów o poziomie niższym niż (MC) Gracza, by mu służyły.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Przywołanie upiornego wierzchowca

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe/Podróżne

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:50 Mana

Działanie:Przywołuje Upiornego Wierzchowca, na którym może jeździć Gracz przez najbliższe 3;5;8 tur/dni. Statystyki Upiornego Wierzchowca:

Dostępny w wyniku rzucenia zaklęcia. +5 do liczby oczek, ignoruje kary i premie terenu. Cena: Nie można handlować. Walka z jego grzbietu zapewnia premię +5% PO/pole,ale Gracz staje się podatny na ataki bronią drzewcową. +50 kg udźwigu. Wzbudza strach w przeciwnikach na sąsiednich polach.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Forma Cienia

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe/Podróżne

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:60 Mana

Działanie:Gracz przybiera formę cienia, przez co ma (2*MC); (3*MC); (4*MC)% szans na uniknięcie trafienia w ciągu 3 tur, lub tyle samo procent szans na niezostanie złapanym podczas kradzieży bądź włamania.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Więzienie duszy

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:70 Mana

Działanie:Pozwala przejąć kontrolę nad zmarłą postacią o Poziomie niższym niż (MC/2); (MC); (MC+Poziom) Gracza i wskrzesić ją jako Demona o Poziomie zbliżonym do Poziomu zabitej postaci.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Przyzwanie Demona

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:60 Mana

Działanie:Przywołuje na Pole Walki 1; 2; 3 Demony, by służyły rzucającemu zaklęcie.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Przepisanie paktów

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Każde Stworzenie Mityczne lub przywołane przez dowolną postać na polu walki o Poziomie niższym niż Poziom Gracza przechodzi na stronę Gracza, otrzymując (MC+k6); (MC+k12); (MC+k20) PO. Jeżeli umrze w wyniku działania zaklęcia, Gracz odzyska (k30+Poziom stworzenia) Many i 1;2;3 PR.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Schronienie Duszy

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:100 Mana

Działanie:Rzucone w dowolny cel pozwala otrzymać obrażenia poniżej 0 HP, lecz jedynie do poziomu -25;-50;-75 HP (tzn. cel zacznie umierać dopiero, jeżeli jego HP osiągnie -25;-50;-75 HP). Zaklęcie trwa 3;4;5 tur. Po walce cel automatycznie regeneruje się do 1 HP.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Przeobrażenie w demona

Szkoła:Ciemności, przywołań

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:120 Mana

Działanie:Pozwala Graczowi przeobrazić się w wybranego Demona na czas 3;5;7 tur.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Zobacz też

mm/lista_zaklec_magii_ciemnosci.txt · ostatnio zmienione: 2017/02/11 11:10 przez patryk