Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:smierc_i_umieranie

Śmierć i umieranie

Kiedy HP Gracza spadnie do 0, staje się on umierający: osuwa się na ziemię i nie może wykonywać żadnych akcji. Musi co turę wykonywać test (Wytrzymałość+Siła+Szczęście)>(k20+Poziom), a trzy porażki oznaczają śmierć definitywną. Nadal może otrzymywać obrażenia (np. obszarowe i od nadal działających efektów), które gdy osiągną wartość (-HP/2) także oznaczają śmierć. Sojusznicy mogą uleczyć umierającego. Po walce lub po uleczeniu umierający wstaje, ale ma 1 HP i 2 Poważne Rany. Wskrzeszenie raz zmarłego Gracza jest możliwe dzięki odpowiedniej umiejętności specjalnej lub interwencji bóstwa. Ożywienie Gracza jako Nieumarłego jest możliwe dzięki odpowiedniemu zaklęciu.
Martwy Gracz trafia do zaświatów zgodnych z jego wiarą i bóstwem opiekuńczym.

Zobacz też

mm/smierc_i_umieranie.txt · ostatnio zmienione: 2014/10/09 15:18 przez patryk