Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja Ostatnia wersja Następna rewizja po obu stronach | ||
mm:k_k3budynkilista [2018/05/02 21:35] patryk |
mm:k_k3budynkilista [2018/05/02 22:00] patryk |
||
---|---|---|---|
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Wioska|+1 ŻYW|Pola\\ Wzgórza\\ Las|4 MAT/KAM\\ 2 PAL/ | |Wioska|+1 ŻYW|Pola\\ Wzgórza\\ Las|4 MAT/KAM\\ 2 PAL/ | ||
|Farma|+2 ŻYW|Pola|3 ZŁO\\ 3 MAT/DRE\\ 3 MET\\ 3 PAL/ | |Farma|+2 ŻYW|Pola|3 ZŁO\\ 3 MAT/DRE\\ 3 MET\\ 3 PAL/ | ||
- | |Targowisko|+1 ZŁO\\ |-|2 DRE/MAT\\ 2 MET\\ 2 KAM/PAL\\ 2 ŻYW|-|+k4 ZŁO|-| | + | |Targowisko|+1 ZŁO\\ |
|Cegielnia|+1 MAT|-|2 ZŁO\\ 2 PAL\\ 2 MET\\ 2 ŻYW|-|+k4 MAT|OP: Przemysłowa| | |Cegielnia|+1 MAT|-|2 ZŁO\\ 2 PAL\\ 2 MET\\ 2 ŻYW|-|+k4 MAT|OP: Przemysłowa| | ||
|Kamieniołom|+2 KAM/ | |Kamieniołom|+2 KAM/ | ||
Linia 31: | Linia 31: | ||
|Pałac Rad|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Czerwoną Gwardię co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|12 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 6 MET|Zastępuje Pałac lub Parlament|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- komunizm lub republika rad\\ Tworzy stolicę państwa| | |Pałac Rad|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Czerwoną Gwardię co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|12 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 6 MET|Zastępuje Pałac lub Parlament|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- komunizm lub republika rad\\ Tworzy stolicę państwa| | ||
|Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Gwardię Prezydencką co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa| | |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Gwardię Prezydencką co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa| | ||
+ | |Karawanseraj|Pozwala prowadzić handel (k6+2)\\ +1 ZŁO|Pola\\ Step\\ Pustynia\\ Wzgórza\\ Las|6 KAM/MAT\\ 4 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|-|+k6 ZŁO|// | ||
|Port|Pozwala prowadzić handel (k6)\\ +1 ZŁO|Nad morzem|5 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 ZŁO|-| | |Port|Pozwala prowadzić handel (k6)\\ +1 ZŁO|Nad morzem|5 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 ZŁO|-| | ||
|Port rzeczny|+1 ZŁO\\ +6 Stanu Okrętom drewnianym w podprowincji|Nad rzeką lub jeziorem|3 KAM\\ 3 DRE\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO\\ +k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| | |Port rzeczny|+1 ZŁO\\ +6 Stanu Okrętom drewnianym w podprowincji|Nad rzeką lub jeziorem|3 KAM\\ 3 DRE\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO\\ +k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| |