Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja | ||
mm:k_k3budynkilista [2016/07/04 09:30] patryk [dtable]wiersz: |Pałac|-2 do Niechęci jednostek w prowincji|-|8 KAM/MAT\\ 8 DRE/PAL\\ 10 ZŁO\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 KAM/MAT\\ +k4 MET|Tworzy stolicę państwa| zmieniono na: |Pałac|-2 do Niechęci j |
mm:k_k3budynkilista [2018/05/24 16:43] (aktualna) patryk |
||
---|---|---|---|
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Wioska|+1 ŻYW|Pola\\ Wzgórza\\ Las|4 MAT/KAM\\ 2 PAL/ | |Wioska|+1 ŻYW|Pola\\ Wzgórza\\ Las|4 MAT/KAM\\ 2 PAL/ | ||
|Farma|+2 ŻYW|Pola|3 ZŁO\\ 3 MAT/DRE\\ 3 MET\\ 3 PAL/ | |Farma|+2 ŻYW|Pola|3 ZŁO\\ 3 MAT/DRE\\ 3 MET\\ 3 PAL/ | ||
- | |Targowisko|+1 ZŁO\\ |-|2 DRE/MAT\\ 2 MET\\ 2 KAM/PAL\\ 2 ŻYW|-|+k4 ZŁO|-| | + | |Targowisko|+1 ZŁO\\ |
|Cegielnia|+1 MAT|-|2 ZŁO\\ 2 PAL\\ 2 MET\\ 2 ŻYW|-|+k4 MAT|OP: Przemysłowa| | |Cegielnia|+1 MAT|-|2 ZŁO\\ 2 PAL\\ 2 MET\\ 2 ŻYW|-|+k4 MAT|OP: Przemysłowa| | ||
|Kamieniołom|+2 KAM/ | |Kamieniołom|+2 KAM/ | ||
Linia 22: | Linia 22: | ||
|Gród|+3 Obrony jednostek w podprowincji\\ +3 limitu jednostek|-|4 KAM\\ 2 ZŁO\\ 4 DRE|Twierdza|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO|OP: Rzemieślnicza| | |Gród|+3 Obrony jednostek w podprowincji\\ +3 limitu jednostek|-|4 KAM\\ 2 ZŁO\\ 4 DRE|Twierdza|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO|OP: Rzemieślnicza| | ||
|Wieża|+2 Obrony jednostek w podprowincji\\ +2 limitu jednostek|-|2 KAM\\ 1 ZŁO\\ 2 DRE|Twierdza|+k4 KAM|OP: Rzemieślnicza| | |Wieża|+2 Obrony jednostek w podprowincji\\ +2 limitu jednostek|-|2 KAM\\ 1 ZŁO\\ 2 DRE|Twierdza|+k4 KAM|OP: Rzemieślnicza| | ||
- | |Zamek|+4 Obrony jednostek w podprowincji\\ +4 limitu jednostek\\ +4 Stanu jednostkom w podprowincji|-|8 KAM\\ 3 ZŁO\\ 4 DRE\\ |Twierdza|+k6 KAM\\ +k6 ZŁO|OP: Rzemieślnicza| | + | |Zamek|+4 Obrony jednostek w podprowincji\\ +4 limitu jednostek\\ +4 Stanu jednostkom w podprowincji\\ Pozwala na uzupełnienia jednostek w prowincji|-|8 KAM\\ 3 ZŁO\\ 4 DRE\\ |Twierdza|+k6 KAM\\ +k6 ZŁO|OP: Rzemieślnicza| |
|Fortyfikacje polowe|+1 Obrony jednostek w podprowincji|-|2 MAT\\ 2 PAL|Twierdza|+k4 MAT|OP: Przemysłowa| | |Fortyfikacje polowe|+1 Obrony jednostek w podprowincji|-|2 MAT\\ 2 PAL|Twierdza|+k4 MAT|OP: Przemysłowa| | ||
|Fort|+4 Obrony jednostek w podprowincji\\ +4 limitu jednostek\\ +4 Stanu jednostkom w podprowincji|-|10 MAT\\ 4 PAL\\ 2 ZŁO|Twierdza|+k8 MAT\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | |Fort|+4 Obrony jednostek w podprowincji\\ +4 limitu jednostek\\ +4 Stanu jednostkom w podprowincji|-|10 MAT\\ 4 PAL\\ 2 ZŁO|Twierdza|+k8 MAT\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | ||
|Schron bojowy|+6 Obrony jednostek w podprowincji \\ +2 limitu jednostek\\ |-|8 MAT\\ 6 PAL\\ 4 ZŁO|Twierdza|+k6 MAT|OP: Przemysłowa| | |Schron bojowy|+6 Obrony jednostek w podprowincji \\ +2 limitu jednostek\\ |-|8 MAT\\ 6 PAL\\ 4 ZŁO|Twierdza|+k6 MAT|OP: Przemysłowa| | ||
|Shiro|+3 Obrony jednostek w podprowincji\\ +3 limitu jednostek\\ +1 ZŁO|-|8 KAM\\ 6 DRE|Twierdza\\ Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 ZŁO\\ +k4 DRE\\ +k4 KAM|Japonia| | |Shiro|+3 Obrony jednostek w podprowincji\\ +3 limitu jednostek\\ +1 ZŁO|-|8 KAM\\ 6 DRE|Twierdza\\ Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 ZŁO\\ +k4 DRE\\ +k4 KAM|Japonia| | ||
- | |Pałac|-2 do Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia nową kartę Strategii co (k4) tur|-|8 KAM/MAT\\ 8 DRE/PAL\\ 10 ZŁO\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 KAM/MAT\\ +k4 MET|Tworzy stolicę państwa| | + | |Pałac|-2 do Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 KAM/MAT\\ 8 DRE/PAL\\ 10 ZŁO\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 KAM/MAT\\ +k4 MET|Tworzy stolicę państwa| |
- | |Parlament|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia nową kartę Strategii co (k4) tur|-|8 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT\\ +k4 MET|Tylko odpowiedni ustrój\\ Tworzy stolicę państwa| | + | |Parlament|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT\\ +k4 MET|Tylko odpowiedni ustrój\\ Tworzy stolicę państwa| |
- | |Pałac Rad|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Czerwoną Gwardię co (k6) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co (k4) tur|-|12 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 6 MET|Zastępuje Pałac lub Parlament|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- komunizm lub republika rad\\ Tworzy stolicę państwa| | + | |Pałac Rad|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Czerwoną Gwardię co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|12 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 6 MET|Zastępuje Pałac lub Parlament|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- komunizm lub republika rad\\ Tworzy stolicę państwa| |
- | |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Gwardię Prezydencką co (k6) tur|-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa| | + | |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Gwardię Prezydencką co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa| |
+ | |Karawanseraj|Pozwala prowadzić handel (k6+2)\\ +1 ZŁO|Pola\\ Step\\ Pustynia\\ Wzgórza\\ Las|6 KAM/MAT\\ 4 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|-|+k6 ZŁO|// | ||
|Port|Pozwala prowadzić handel (k6)\\ +1 ZŁO|Nad morzem|5 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 ZŁO|-| | |Port|Pozwala prowadzić handel (k6)\\ +1 ZŁO|Nad morzem|5 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 ZŁO|-| | ||
|Port rzeczny|+1 ZŁO\\ +6 Stanu Okrętom drewnianym w podprowincji|Nad rzeką lub jeziorem|3 KAM\\ 3 DRE\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO\\ +k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| | |Port rzeczny|+1 ZŁO\\ +6 Stanu Okrętom drewnianym w podprowincji|Nad rzeką lub jeziorem|3 KAM\\ 3 DRE\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO\\ +k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| | ||
Linia 42: | Linia 43: | ||
|Kuźnia|Pozwala ulepszać jednostki|-|6 KAM\\ 2 DRE\\ 2 ZŁO|Koszt ulepszenia jednostki zależy od rodzaju| +k4 DRE\\ +k4 MET\\ +k4 ZŁO|OP: Rzemieślnicza| | |Kuźnia|Pozwala ulepszać jednostki|-|6 KAM\\ 2 DRE\\ 2 ZŁO|Koszt ulepszenia jednostki zależy od rodzaju| +k4 DRE\\ +k4 MET\\ +k4 ZŁO|OP: Rzemieślnicza| | ||
|Warsztaty|Pozwala ulepszać jednostki\\ +4 Stanu Pancernym, Artylerii w podprowincji|-|6 MAT\\ 2 MET\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 ZŁO\\ +k4 MET\\ +k4 PAL|OP: Przemysłowa| | |Warsztaty|Pozwala ulepszać jednostki\\ +4 Stanu Pancernym, Artylerii w podprowincji|-|6 MAT\\ 2 MET\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 ZŁO\\ +k4 MET\\ +k4 PAL|OP: Przemysłowa| | ||
- | |Koszary|+1 limitu | + | |Koszary|Pozwala na uzupełnienia |
|Stajnie|+1 PD jednostce typu Kawaleria w podprowincji|-|4 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 4 DRE/ | |Stajnie|+1 PD jednostce typu Kawaleria w podprowincji|-|4 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 4 DRE/ | ||
|Strzelnica|+1 PD jednostce typu Łucznicy, Strzelcy, Milicja w podprowincji\\ +1 PD nowo rekrutowanej jednostce typu Łucznicy, Strzelcy, Milicja, Kawaleria w prowincji |-|6 KAM/MAT\\ 4 ZŁO\\ 4 DRE/ | |Strzelnica|+1 PD jednostce typu Łucznicy, Strzelcy, Milicja w podprowincji\\ +1 PD nowo rekrutowanej jednostce typu Łucznicy, Strzelcy, Milicja, Kawaleria w prowincji |-|6 KAM/MAT\\ 4 ZŁO\\ 4 DRE/ | ||
|Ośrodek badawczy|Pozwala ulepszać jednostki|-|4 MAT\\ 4 ZŁO\\ 4 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MAT\\ +k4 PAL\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | |Ośrodek badawczy|Pozwala ulepszać jednostki|-|4 MAT\\ 4 ZŁO\\ 4 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MAT\\ +k4 PAL\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | ||
- | |Sztab główny|Zapewnia nową kartę Rozkazu co (k4) tur|-|4 MAT\\ 4 ZŁO|1 na państwo|+k4 MAT\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | + | |Sztab główny|Zapewnia nową kartę Rozkazu co 1 turę|-|4 MAT\\ 4 ZŁO|1 na państwo|+k4 MAT\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| |
- | |Rada wojenna|Zapewnia nową kartę Rozkazu co (k4) tur|-|3 KAM\\ 2 DRE\\ 4 ZŁO|1 na państwo|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO|OP: Rzemieślnicza| | + | |Rada wojenna|Zapewnia nową kartę Rozkazu co 1 turę|-|3 KAM\\ 2 DRE\\ 4 ZŁO|1 na państwo|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO|OP: Rzemieślnicza| |
|Agencja wywiadowcza|Pozwala kupić nową kartę Wywiadu za (k4) ZŁO|-|3 KAM/MAT\\ 4 ZŁO|1 na państwo|+k4 MAT\\ +k4 ZŁO|-| | |Agencja wywiadowcza|Pozwala kupić nową kartę Wywiadu za (k4) ZŁO|-|3 KAM/MAT\\ 4 ZŁO|1 na państwo|+k4 MAT\\ +k4 ZŁO|-| | ||
|Lotnisko|Pozwala stacjonować maks. 2 jednostkom Lotnictwa\\ +2 Stanu jednostkom Lotnictwa w podprowincji|Step\\ Pola\\ Pustynia\\ Tundra|5 MAT\\ 2 ZŁO\\ 6 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MAT\\ +k6 PAL|OP: Przemysłowa| | |Lotnisko|Pozwala stacjonować maks. 2 jednostkom Lotnictwa\\ +2 Stanu jednostkom Lotnictwa w podprowincji|Step\\ Pola\\ Pustynia\\ Tundra|5 MAT\\ 2 ZŁO\\ 6 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MAT\\ +k6 PAL|OP: Przemysłowa| |