Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:k_k3doktrynylista

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
Ostatnia wersja Następna rewizja po obu stronach
mm:k_k3doktrynylista [2016/05/03 13:44]
patryk
mm:k_k3doktrynylista [2016/06/15 13:05]
patryk
Linia 1: Linia 1:
 ====== Lista Doktryn  K&K 3 ====== ====== Lista Doktryn  K&K 3 ======
-<sub>{{Lista Doktryn.odt|Original file}}</sub>+===== Doktryny ogólnodostępne ===== 
 +==== Doktryna defensywna ==== 
 +  * +1 Obrony podczas obrony dla wszystkich jednostek poza Wsparciem 
 +==== Doktryna humanitarnego prowadzenia wojny ==== 
 +  * Jednostki: +2 Niechęci 
 +  * Jeńcy brani są do niewoli także przy wyniku 3 na kości ataku 
 +  * Jednostki: -1 Ataku, +1 Obrony 
 +==== Doktryna ofensywna ==== 
 +  * +1 Ataku podczas ataku dla wszystkich jednostek poza Wsparciem
  
-====== Doktryny Imperium ====== +===== Doktryny dostępne dla przemysłowej OP ===== 
- +==== Doktryna pospolitego ruszenia ==== 
- +  * Milicja+1 Ataku+1 Obrony-2 Niechęci 
-===== Doktryna odzyskania ziem =====  +  * Pozwala rekrutować Milicję i Uzbrojonych obywateli 
- +  * Lądowe poza MilicjąLotnictwoFlota: +1 ZŁO, +1 ŻYW kosztu rekrutacji 
-  * Zajmij regionyMongoliaChinyAzja Środkowa, Korea, Afganistan, Iran, Kazachstan, Sinciang. +==== Doktryna bezpośredniego wsparcia z powietrza ==== 
-  * Pokonaj nacje: KazachstanPersjaRosja. +  * Myśliwiec: +1 Ataku vsLądowe 
- ===== Doktryna szerzenia Kalifizmu =====  +  * Bombowiec: -1 MET, -1 PAL kosztu rekrutacji 
- +  * Bombowiec: +1 skuteczności bombardowania 
-  * Posiadaj co najmniej 30 prowincji+  * Lotnictwo: +1 Ataku vs. Lądowe 
-  * Zbuduj Świątynię w każdej posiadanej prowincji. +  * Lotnisko-1 MAT-1 ZŁO kosztu budowy 
- ====== Doktryny Kazachstanu ======  +==== Doktryna fali piechoty ==== 
- +  * Strzelcy, Milicja: -1 MET kosztu rekrutacji 
- ===== Doktryna Unii Środkowoazjatyckiej =====  +  * Strzelcy, Milicja: +2 Stanu 
- +  * Strzelcy, Milicja: -1 Niechęci 
-  * Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 20 tur regionyKazachstanAzja Środkowa. +==== Doktryna nalotów strategicznych ==== 
- ===== Doktryna wzrostu gospodarczego =====  +  * Bombowiec+2 skuteczności bombardowania 
- +  * Bombowiec: -Ataku vsLądowe 
-  * Posiadaj co najmniej jedną Fabrykę i jedną Hutę w każdej z posiadanych prowincji. +  * Bombowiec: -1 MET, -2 PAL kosztu rekrutacji 
-  * Zgromadź co najmniej 50 sztuk każdego z zasobów. +==== Doktryna nacisku na mobilność ==== 
- ===== Doktryna wschodniego zagrożenia =====  +  * Kawaleria: -2 dowolnego zasobu kosztu rekrutacji 
- +  * Ulepszenia //Motoryzacja//-1 MET-1 PAL kosztu 
-  * Pokonaj nację: Imperium. +  * KawaleriaPancerne: +1 Szybkości na drogach 
- ====== Doktryny Japonii ======  +==== Doktryna nacisku na morale ==== 
- +  * Jednostki-3 Niechęci 
- ===== Doktryna Imperializmu =====  +  * Jednostki-1 Ataku i Obrony 
- +==== Doktryna nieograniczonej wojny podwodnej ==== 
-  * Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 10 tur regionyJaponia, Korea, Chiny, Mongolia. +  * Okręt podwodny-2 MET-2 PAL kosztu budowy 
-  * Zgromadź armię liczącą co najmniej jednostki elitarne+  * Okręt podwodny-1 dowolnego zasobu kosztu ulepszeń 
- ====== Doktryny Rosji ======  +  * Okręt podwodny: +1 Szybkości 
- +==== Doktryna pośredniego podejścia ==== 
- ===== Doktryna odbudowy Imperium =====  +  * Duży okrstal.: +1 Ataku 
- +  * Duży okrstal.: +1 Szybkości 
-  * Zajmij regionyRosjaSyberiaPolska, Kraje bałtyckie, Ukraina, Białoruś, Kaukaz, Skandynawia, Kazachstan, Azja Środkowa. +==== Doktryna przewagi powietrznej ==== 
- ===== Doktryna Panslawizmu =====  +  * Myśliwiec: +1 skuteczności przechwytywania 
- +  * Myśliwiec: -1 MET, -1 PAL kosztu rekrutacji 
-  * Zajmij regionyRosja, Polska, Ukraina, Białoruś, Bałkany. +  * Lotnictwo: +1 Ataku 
-  * Pokonaj nacjęPolska. +  * Lotnisko-1 MAT-1 ZŁO kosztu budowy 
- ===== Doktryna Trzeciego Rzymu =====  +==== Doktryna supremacji morskiej ==== 
- +  * Duży okrstal.: -3 MET, -2 PAL kosztu budowy 
-  * Zajmij regionyBałkanyBliski Wschód.  +  * Duży okrstal.: +1 skuteczności ostrzału budynków 
-  * Pokonaj nacjeTurcja, Arabia. +  * Ulepszenia dla floty: -1 MET-1 ZŁO 
- ====== Doktryny Arabii ======  +  * Baza morska: -3 MAT kosztu budowy 
- +==== Doktryna wojny błyskawicznej ==== 
- ===== Doktryna królestwa naftowego =====  +  * Pancerne-2 MET-2 PAL kosztu rekrutacji 
- +  * Pancerne, Artyleria+1 Ataku i Obrony 
-  * Wybuduj co najmniej 10 szybów naftowych. +  * Lotnictwo: +1 Ataku vsLądowe 
-  * Wybuduj co najmniej 10 Fabryk i Hut+  * Lotnictwo: -1 skuteczności bombardowania 
-  * Połącz stolice każdej z prowincji Drogami lub Torami kolejowymi i Mostami+==== Doktryna wojny pozycyjnej ==== 
- ===== Doktryna szerzenia islamu =====  +  * Artyleria-2 MET kosztu rekrutacji 
- +  * Strzelcy+1 Obrony 
-  * Posiadaj co najmniej 20 prowincji. +  * Twierdze-2 MAT kosztu budowy 
-  * Zbuduj Świątynię w każdej posiadanej prowincji. +===== Doktryny dostępne dla rzemieślniczej OP ===== 
-  * Doprowadź do sytuacji, w której rywale nie posiadają żadnej Świątyni. +==== Doktryna Hordy ==== 
- ====== Doktryny Persji ======  +  * Kawaleria: +1 Ataku podczas ataku za każdą sojuszniczą jednostkę w podprowincji 
- +==== Doktryna walk plemiennych ==== 
- ===== Doktryna Paniranizmu =====  +  * Regionalne: -2 Niechęci 
- +  * Pozwala wzywać wojowników plemiennych 
-  * Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 30 tur regionyIranKaukaz, Azja Środkowa. +==== Doktryna feudalna ==== 
- ===== Doktryna szerzenia islamu =====  +  * Pozwala wezwać wasali 
- +  * Ciężka Piechota, Ciężka kawaleria: +1 ZŁO kosztu rekrutacji 
-  * Posiadaj co najmniej 20 prowincji+  * Ciężka Piechota, Ciężka kawaleria: +2 Niechęci 
-  * Zbuduj Świątynię w każdej posiadanej prowincji+  * Twierdze: -2 KAM, -1 DRE kosztu budowy 
-  * Doprowadź do sytuacjiw której rywale nie posiadają żadnej Świątyni. +  * Rekrutacja jednostki Ciężkiej Piechoty lub Ciężkiej Kawalerii prowincji posiadającej Twierdzę zapewni darmową jednostkę Lekkiej piechoty lub łuczników w stolicy prowincji 
- ====== Doktryny Turcji ======  +  * Elita: +2 Ataku, +2 Obrony 
- +==== Doktryna biurokracji wojskowej ==== 
- ===== Doktryna Panturkizmu =====  +  * Jednostki: +1 Niechęci 
- +  * Jednostki: -1 ŻYW, -1 MET kosztu rekrutacji
-  * Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 10 tur regionyKaukazAzja Środkowa, Kazachstan, Bliski Wschód. +
-  * Pokonaj lub wyprzyj z prowincji startowej (pierwotnej stolicy) nacjeRosja, Arabia. +
- ===== Doktryna Młodoturecka =====  +
- +
-  * Posiadaj Koszary w każdej posiadanej prowincji+
-  * Posiadaj co najmniej 15 Fabryk i 5 Lotnisk. +
- ====== Doktryny Polski ======  +
- +
- ===== Doktryna polityki jagiellońskiej =====  +
- +
-  * Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 30 tur regionyPolska, Kraje Bałtyckie, Białoruś, Ukraina. +
-  * Pokonaj albo wyprzyj z prowincji startowej (pierwotnej stolicy) nacjęRosja. +
- ====== Doktryny Syberii ======  +
- +
- ===== Doktryna Unii Eurazjatyckiej =====  +
- +
-  * Zajmij regionySyberia, Rosja, Kazachstan, Azja Środkowa, Mongolia, Ukraina, Białoruś, Skandynawia, Kraje bałtyckie, Polska, Kaukaz. +
- ====== Doktryny ogólnodostępne ======  +
- +
- ===== Doktryna podboju świata =====  +
- +
-  * Zajmij co najmniej 44 prowincje. +
-  * Pokonaj inne nacje. +
- ===== Doktryna zwycięstwa handlowego =====  +
- +
-  * Zgromadź co najmniej 80 sztuk każdego zasobu. +
-  * Posiadaj więcej sztuk danego zasobu niż jakikolwiek inny rywal. +
- ===== Doktryna zwycięstwa dyplomatycznego =====  +
- +
-  * Doprowadź do sytuacji, której wszyscy rywale uznają Cię za zwycięzcę i światowego przywódcę. +
- ===== Doktryna wzrostu gospodarczego =====  +
- +
-  * Posiadaj co najmniej jedną Fabrykę i jedną Hutę w każdej z posiadanych prowincji. +
-  * Zgromadź co najmniej 50 sztuk każdego z zasobów. +
- ===== Doktryna wschodniego zagrożenia =====  +
- +
-  * Pokonaj nację: Imperium. +
- ===== Doktryna pokojowego rozwoju =====  +
- +
-  * Wybuduj co najmniej 5 Kopalni. +
-  * Wybuduj co najmniej 5 Kamieniołomów. +
-  * Wybuduj co najmniej 10 Fabryk i Hut. +
-  * Połącz stolice każdej z prowincji Drogami lub Torami kolejowymi i Mostami. +
- ===== Doktryna dominacji militarnej ===== +
-  * Posiadaj co najmniej 12 pułków Strzelców i 4 pułki Pancerne. +
-  * Posiadaj co najmniej 6 dywizjonów Lotnictwa. +
-  * Posiadaj co najmniej 4 Duże Okręty Stalowe. +
-  * Posiadaj co najmniej 6 Twierdz. +
-  * Zajmij co najmniej 3 prowincje rywali. +
- ===== Doktryna działalności wywiadowczej ===== +
-  * Przeprowadź co najmniej 5 operacji wywiadowczych (użyj kart Decyzji //Wywiad//). +
-  * Zgromadź //na ręku// 3 karty Decyzji wywiadowczych (//Wywiad//). +
- ===== Doktryna rozwoju naukowego ===== +
-  * Posiadaj co najmniej 5 Ośrodków badawczych. +
-  * Wyposaż co najmniej 12 jednostek ulepszenia. +
-  * Użyj każdego z ulepszeń co najmniej raz. +
-===== Doktryna dominacji ekonomicznej ===== +
-  * Utrzymaj kontrolę nad co najmniej 4 źródłami surowców strategicznych przez co najmniej 6 tur. +
-  * Utrzymaj dochody z morskich szlaków handlowych przez co najmniej 6 tur.+
 ====== Zobacz też ====== ====== Zobacz też ======
   * [[k_k3jednostkilista]]   * [[k_k3jednostkilista]]
mm/k_k3doktrynylista.txt · ostatnio zmienione: 2016/07/04 09:36 przez patryk