Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:kj_orkowie

To jest stara wersja strony!


Karty jednostek- Dzikie Ludy

Okres: 2.s.1- 2.s. 6000

Liniowe

Banda orków

Atak3/2Obrona1/1Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypLekka piechotaUzbrojenieŁuk/Miecz
Stan30Niechęć15WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa15
FormacjeŚcisła formacja, Kolumna
ZdolnościŻądza krwi, Tarcze +1
Rozkazy specjalne

Orkowi wojownicy

Atak4/-Obrona2/2Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa23
FormacjeLuźny szyk, Ścisła formacja, Kolumna
ZdolnościŻądza krwi, Niezdyscyplinowany, Tarcze +2
Rozkazy specjalne

Orkowi halabardnicy

Atak3/-Obrona1/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieHalabarda
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa21
FormacjeŚcisła formacja, Ściana pik, Czworobok, Kolumna
ZdolnościWłócznie
Rozkazy specjalneProwokacja

Orkowi łucznicy

Atak1/3Obrona1/1Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypŁucznicyUzbrojenieŁuk
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa12
FormacjeLuźny szyk, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalnePłonące strzały

Berserkerzy

Atak5/-Obrona1/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypLekka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć0WyszkolenieFanatycy
Wartość punktowa25
FormacjeKolumna
ZdolnościFuria +200%, Strach +4, Elita
Rozkazy specjalneSzarża

Wargowie

Atak3/-Obrona2/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu80TypLekka kawaleriaUzbrojenieKły i pazury
Stan20Niechęć7WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa17
Formacje
ZdolnościStraszy konie +3, Ignoruje kary terenu
Rozkazy specjalneSzarża

Ciężkozbrojne gobliny

Atak4/-Obrona2/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa17
FormacjeLuźny szyk, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalneProwokacja

Ciężkozbrojni goblińscy łucznicy

Atak1/3Obrona1/3Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypŁucznicyUzbrojenieŁuk
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa16
FormacjeLuźny szyk, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalnePłonące strzały

Ciężkozbrojni goblińscy włócznicy

Atak3/-Obrona1/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieWłócznie
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa17
FormacjeŚcisła formacja, Kolumna
ZdolnościWłócznie
Rozkazy specjalne

Wsparcie

Troll

Atak12/-Obrona6/6Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypPotwórUzbrojenieMaczuga
Stan10Niechęć0WyszkolenieFanatycy
Wartość punktowa17
Formacje
ZdolnościStrach +4
Rozkazy specjalne

Dowództwo

Wódz

Atak5/-Obrona3/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypDowództwoUzbrojenieMiecz
Stan10Niechęć3WyszkolenieWeterani
Dowodzenie4Inicjatywa8
Wartość punktowa10
FormacjeLuźny szyk, Ściana tarcz, Kolumna
ZdolnościŻądza krwi, Strach +2
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie

Artyleria

mm/kj_orkowie.1498401343.txt.gz · ostatnio zmienione: 2017/06/25 16:35 przez patryk