Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:kj_orkowie

To jest stara wersja strony!


Karty jednostek- Dzikie Ludy

Okres: 2.s.1- 2.s. 6000

Liniowe

Banda orków

Atak3/2Obrona1/1Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypLekka piechotaUzbrojenieŁuk/Miecz
Stan30Niechęć15WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa16
FormacjeŚcisła formacja
ZdolnościŻądza krwi, Niezdyscyplinowany, Tarcze +1
Rozkazy specjalne

Orkowi wojownicy

Atak4/-Obrona2/2Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa22
FormacjeLuźny szyk, Ścisła formacja
ZdolnościŻądza krwi, Niezdyscyplinowany, Tarcze +2
Rozkazy specjalne

Orkowi halabardnicy

Atak3/-Obrona1/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieHalabarda
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa21
FormacjeŚcisła formacja, Ściana pik, Czworobok
ZdolnościWłócznie
Rozkazy specjalneProwokacja

Orkowi łucznicy

Atak1/3Obrona1/1Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypŁucznicyUzbrojenieŁuk
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa12
FormacjeLuźny szyk
Zdolności
Rozkazy specjalnePłonące strzały

Berserkerzy

Atak5/-Obrona1/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypLekka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć0WyszkolenieDoborowi
Wartość punktowa28
Formacje
ZdolnościFuria +200%, Strach +4, Niezdyscyplinowany, Elita, Fanatycy
Rozkazy specjalneSzarża

Wargowie

Atak3/-Obrona2/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu80TypLekka kawaleriaUzbrojenieKły i pazury
Stan20Niechęć7WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa17
Formacje
ZdolnościStraszy konie +3, Ignoruje kary terenu
Rozkazy specjalneSzarża

Ciężkozbrojne gobliny

Atak4/-Obrona2/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieMiecz
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa16
FormacjeLuźny szyk
Zdolności
Rozkazy specjalneProwokacja

Ciężkozbrojni goblińscy łucznicy

Atak1/3Obrona1/3Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypŁucznicyUzbrojenieŁuk
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowi
Wartość punktowa15
FormacjeLuźny szyk
Zdolności
Rozkazy specjalnePłonące strzały

Ciężkozbrojni goblińscy włócznicy

Atak3/-Obrona1/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypCiężka piechotaUzbrojenieWłócznie
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa16
FormacjeŚcisła formacja
ZdolnościWłócznie
Rozkazy specjalne

Wsparcie

Troll

Atak10/-Obrona6/6Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypPotwórUzbrojenieMaczuga
Stan10Niechęć0WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa75
Formacje
ZdolnościStrach +4, Szeroki Zasięg, Regeneracja, Fanatycy, Elita
Rozkazy specjalneSzarża

Dowództwo

Wódz

Atak5/-Obrona3/3Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypDowództwoUzbrojenieMiecz
Stan12Niechęć9WyszkolenieDoborowi
Dowodzenie4Inicjatywa8
Wartość punktowa10
FormacjeLuźny szyk, Ściana tarcz, Kolumna
ZdolnościŻądza krwi, Strach +2, Elita
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie

Artyleria

mm/kj_orkowie.1499109752.txt.gz · ostatnio zmienione: 2017/07/03 21:22 przez patryk