-
-
- Kategorie artykułów:
-
Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
To jest stara wersja strony!
Okres: 1856-1882
Atak | 5/7 | Obrona | 2/0 | Zasięg strzału | 450 |
---|---|---|---|---|---|
Zasięg ruchu | 30 | Typ | Strzelcy | Uzbrojenie | Karabin jednostrzałowy |
Stan | 30 | Niechęć | 10 | Wyszkolenie | Regularni |
Wartość punktowa | 23 | ||||
Formacje | Ścisła formacja, Luźny szyk, Jeż | ||||
Zdolności | Bagnety +2, Czarny Proch | ||||
Rozkazy specjalne |
Atak | 5/7 | Obrona | 2/0 | Zasięg strzału | 450 |
---|---|---|---|---|---|
Zasięg ruchu | 30 | Typ | Strzelcy | Uzbrojenie | Karabin jednostrzałowy |
Stan | 30 | Niechęć | 10 | Wyszkolenie | Regularni |
Wartość punktowa | 24 | ||||
Formacje | Ścisła formacja, Luźny szyk, Tyraliera, Jeż | ||||
Zdolności | Bagnety +2, Czarny proch | ||||
Rozkazy specjalne |
Atak | 3/5 | Obrona | 2/1 | Zasięg strzału | 300 |
---|---|---|---|---|---|
Zasięg ruchu | 30/60 | Typ | Lekka kawaleria | Uzbrojenie | Muszkiet lontowy |
Stan | 20 | Niechęć | 10 | Wyszkolenie | Poborowi |
Wartość punktowa | 19 | ||||
Formacje | Luźny szyk | ||||
Zdolności | Harcownik, Strzał partyjski, Czarny proch | ||||
Rozkazy specjalne | Szarża, Na koń/Z konia |
Atak broni załogi | 3/4 | Obrona | 1/0 | Zasięg strzału | 400 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zasięg ruchu | 5 | Typ | Artyleria lekka | Uzbrojenie załogi | Karabinek jednostrzałowy | ||||
Stan | 8 | Niechęć | 6 | Wyszkolenie | Regularni | ||||
Wartość punktowa | 40 | Klasa transportu | 3 | ||||||
Rozkazy specjalne | Rozstawienie | ||||||||
Zdolności | |||||||||
Amunicja | Odłamkowy, Szrapnel, Kartacz | ||||||||
Nabój | Odłamkowy | Zasięg | 2000 | Celność | 5 | Rozrzut | 16 | Wybuch | 10 |
Nabój | Szrapnel | Zasięg | 1500 | Celność | 4 | Rozrzut | 20 | Wybuch | 16 (Obszarowy) |
Nabój | Kartacz | Zasięg | 100 | Celność | 7 | Rozrzut | 10 | Wybuch | 20 (Obszarowy) |
Typ Dowództwa: Wsparcie
Atak | 4/3 | Obrona | 2/0 | Zasięg strzału | 100 |
---|---|---|---|---|---|
Zasięg ruchu | 30 | Typ | Dowództwo | Uzbrojenie | Rewolwer |
Stan | 12 | Niechęć | 8 | Wyszkolenie | Weterani |
Dowodzenie | 6 | Inicjatywa | 6 | ||
Wartość punktowa | 10 | ||||
Formacje | Luźny szyk, Jeż | ||||
Zdolności | Czarny proch | ||||
Rozkazy specjalne | Przegrupowanie, Poderwanie, Lornetki |