-
-
- Kategorie artykułów:
-
Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
To jest stara wersja strony!
Poniższy rozdział zawiera charakterystyki wszystkich Ras występujących w Mongolian Mercenaries 4.
Rasa | Chińczyk | |
---|---|---|
Wzrost | 150-180 cm | |
Waga | 40-90 kg | |
Premie do Współczynników | +1 CHA +1 PER +1 INT +1 ZRĘ | -1 SIŁ |
Premie do Umiejętności | +1 do Uników +1 do Włóczni +1 do Arkanów +1 do Etykiety +1 do Rozeznania +1 do Negocjacji | -2 do Odporności |
Dostępne klasy | Alchemik Bard Czarnoksiężnik Druid Iluzjonista Kupiec Kusznik Łotrzyk Łowca Łupieżca Mag Mag bojowy | Mandaryn Mistyk Mnich Nekromanta Rzemieślnik Siepacz Uczony Uzdrowiciel Wojownik Złodziej Żeglarz |
Najpopularniejsza religia | Kalifizm | |
Języki początkowe | Chiński | |
Talenty rasowe | Talenty Chińczyka mm4 |
Ci przedstawiciele starożytnej cywilizacji o bogatej kulturze są wiernymi poddanymi Wielkiego Imperium. Od czasów podboju ich państwa przez siły mongolskie krótko po Wielkim Zamachu, ludność chińska stanowi przeważającą większość mieszkańców Imperium. Pod względem fizycznym Chińczycy nie wyróżniają się spośród mieszkańców Dalekiego Wschodu, ale to ich kultura stanowi o ich sile. Oddani konfucjańskim ideałom posłuszeństwa i harmonii tworzą doskonałych Kupców i Uczonych. Rozpoczynają z aż sześcioma Umiejętnościami, co oznacza że Chińczycy mogą rozwijać swoje Postaci w wielu kierunkach. Do ich wad należy stosunkowa słabość- rozpoczynają z karą do Siły i Odporności.
Wybierz Chińczyka, jeśli:
Rasa | Kazach | |
---|---|---|
Wzrost | 140-190 cm | |
Waga | 50-90 kg | |
Premie do Współczynników | +1 INT +1 ZRĘ +1 WYT | - |
Premie do Umiejętności | +1 do Karabinów +1 do Pistoletów +1 do Jeździectwa +1 do Tropienia | - |
Dostępne klasy | Awanturnik Bard Detektyw Iluzjonista Kapłan Kozak Kupiec Łotrzyk Łupieżca Mag | Mechanik Medyk Mistyk Mnich Siepacz Strzelec Uczony Złodziej Żołnierz |
Najpopularniejsza religia | Prawosławie Islam |
|
Języki początkowe | Kazachski, rosyjski | |
Talenty rasowe | Talenty kazacha mm4 |
Kazachowie są narodem zaliczanym do ludów tureckich, zamieszkującym północną część Azji Środkowej, głównie Kazachstan, ale również Chiny (Sinciang), Uzbekistan, Rosję, Mongolię i w rozproszeniu wszystkie republiki byłego ZSRR. Niegdyś słynęli z polowań z sokołami i niezwykłej zręczności podczas jazdy konnej. W zależności od dawnego obszaru zamieszkania, przynależności plemiennej, pokrewieństwa oraz zawieranych sojuszy, Kazachowie dzielą się na Żuzy: Starszy, Średni i Młodszy Żuz. Te z kolei dzielą się na plemiona i klany. Istnieją różne teorie na temat pochodzenia słowa „Kazach” (ż. „Kazaszka”). Niekiedy utożsamiane jest ono z – również tureckiego pochodzenia – terminem „kozak”. Wiadomo jednak, że po raz pierwszy termin ten pojawia się w XIII stuleciu.
Kazachowie są potomkami wczesnych ludów tureckich. Na ich kulturę wpływ miały głównie kultura mongolska, perska, rosyjska oraz arabska.
Język kazachski ma cechy charakterystyczne dla innych języków tureckich, podobieństwo jest tak duże, że Kazachowie, Uzbecy, Kirgizi, Tatarzy oraz Ujgurzy mogą porozumiewać się między sobą bez tłumaczy.
Po Wielkim Zamachu Kazachowie przekształcili swoje państwo w królestwo, a następnie udało im się obronić niepodległość w Pierwszej Wojnie Obronnej. Tworzy to z nich naród gotowy do mobilizacji, obrony swoich ziem i stawienia czoła wiecznie nieprzewidywalnemu zagrożeniu ze strony Imperium Mongolskiego.
W grze, Kazachowie rozpoczynają nie posiadając żadnych kar do Umiejętności ani Współczynników. Posiadają premie do umiejętności posługiwania się bronią palną, Jeździectwa i Tropienia, przez co doskonale radzą sobie jako Strzelcy, Kozacy i Żołnierze.
Wybierz Kazacha, jeśli: