Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:stany_postaci_na_polu_walki

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
mm:stany_postaci_na_polu_walki [2014/08/11 10:23]
patryk [Stany postaci na polu walki]
mm:stany_postaci_na_polu_walki [2017/02/09 20:26] (aktualna)
patryk
Linia 2: Linia 2:
 Podczas walki postaci mogą znaleźć się w określonym stanie, z których każdy charakteryzuje się pewnym wpływem na daną postać. Te stany to:\\ Podczas walki postaci mogą znaleźć się w określonym stanie, z których każdy charakteryzuje się pewnym wpływem na daną postać. Te stany to:\\
   * Umierający. Gdy HP Gracza spadnie do 0, Gracz nie może podejmować żadnych działań i musi wykonywać co turę test przeciw śmierci. Patrz: Śmierć i umieranie.   * Umierający. Gdy HP Gracza spadnie do 0, Gracz nie może podejmować żadnych działań i musi wykonywać co turę test przeciw śmierci. Patrz: Śmierć i umieranie.
-  * Obalony. Po otrzymaniu obrażeń krytycznych zadanych dwuręczną bronią obuchową lub w wyniku działania Talentu, dowolnego wybuchu, umiejętności specjalnej lub zaklęcia, postać zostaje przewrócona na ziemię, spada z wierzchowca i traci jedną turę, podczas której nie może odpierać ataków.+  * Obalony. Po otrzymaniu obrażeń krytycznych zadanych dwuręczną bronią obuchową lub w wyniku działania Talentu, dowolnego wybuchu, umiejętności specjalnej lub zaklęcia, postać zostaje przewrócona na ziemię, spada z wierzchowca i traci jedną turę, podczas której nie może odpierać ataków. Jeżeli obalenie z jakiegoś powodu trwa więcej niż jedną turę, postać taką określa się jako Nieprzytomną.
   * Oślepiony. Oślepione postaci nie mogą się poruszać ani korzystać z broni dystansowej, a podczas walki wręcz zadają jedynie 25% PO i nie mogą odpierać ataków.   * Oślepiony. Oślepione postaci nie mogą się poruszać ani korzystać z broni dystansowej, a podczas walki wręcz zadają jedynie 25% PO i nie mogą odpierać ataków.
   * Unieruchomiony. Gracz nie może się poruszać, ale może wykonywać inne akcje.   * Unieruchomiony. Gracz nie może się poruszać, ale może wykonywać inne akcje.
-  * Spętany. Gracz nie może wykonywać żadnych akcji ani odpierać ataków. +  * Sparaliżowany. Gracz nie może wykonywać żadnych akcji ani odpierać ataków. 
-  * Przerażony. Pod wpływem działania Talentu lub umiejętności specjalnej PO i POb Gracza spada o połowę, a Szybkość w stronę źródła strachu o -2.+  * Przerażony (Strach). Pod wpływem działania Talentu lub Zaklęcia PO i POb Gracza spada o połowę, a Szybkość w stronę źródła strachu o -2.
   * Oplątany. Działa tak samo, jak unieruchomiony, ale kończy działanie gdy oplątujący się poruszy lub zginie.   * Oplątany. Działa tak samo, jak unieruchomiony, ale kończy działanie gdy oplątujący się poruszy lub zginie.
   * Pijany. Gracz otrzymuje +1 do Siły i Wytrzymałości, -1 do Inteligencji, Zręczności, Szybkości i Charyzmy, +2 do Szczęścia i -2 do Percepcji oraz przed każdym atakiem rzuca k6: 1- trafia siebie, 2- nie trafia, 3- trafia losową sąsiednią postać, 4- trafia wszystkie przyległe postaci, 5- nie trafia, 6- zadaje obrażenia krytyczne celowi.   * Pijany. Gracz otrzymuje +1 do Siły i Wytrzymałości, -1 do Inteligencji, Zręczności, Szybkości i Charyzmy, +2 do Szczęścia i -2 do Percepcji oraz przed każdym atakiem rzuca k6: 1- trafia siebie, 2- nie trafia, 3- trafia losową sąsiednią postać, 4- trafia wszystkie przyległe postaci, 5- nie trafia, 6- zadaje obrażenia krytyczne celowi.
 ===== Zobacz też ===== ===== Zobacz też =====
   * [[strona główna]]    * [[strona główna]] 
mm/stany_postaci_na_polu_walki.1407745384.txt.gz · ostatnio zmienione: 2014/08/11 10:23 przez patryk