Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:wierzchowce

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Nowa wersja
Poprzednia wersja
mm:wierzchowce [2014/04/11 12:42]
patryk utworzono
mm:wierzchowce [2014/12/23 20:29] (aktualna)
patryk WAŻNA ZMIANA
Linia 1: Linia 1:
 ====== Wierzchowce i zwierzęta juczne ====== ====== Wierzchowce i zwierzęta juczne ======
 ==== Wierzchowce ==== ==== Wierzchowce ====
-W odpowiednich sytuacjach Gracze może zakupić wierzchowce. Każdy posiada unikalne statystyki i pozwala osiągnąć przewagę w trakcie walki. Po bitwie wykonuje się rzut (k12 < Szczęście), określający czy wierzchowiec zginął podczas walki. Można posiadać tylko jednego wierzchowca naraz. W przypadku, gdy Gracze posiadają różne wierzchowce, zastosowanie ma premia najsłabszego z nich. Overlordy Mutalisk mogą zabierać więcej niż jedną osobę. Małe postacie nie mogą jeździć na wierzchowcach innych niż kuce, wilki i dziki. Każdy wierzchowiec zwiększa ilość możliwych przenoszonych przedmiotów. Przeciwnicy także mogą poruszać się na wierzchowcach w czasie walki, co jest odnotowane w jego umiejętnościach.+W odpowiednich sytuacjach Gracze może zakupić wierzchowce. Każdy posiada unikalne statystyki i pozwala osiągnąć przewagę w trakcie walki. Po bitwie wykonuje się rzut (k12 < Szczęście), określający czy wierzchowiec zginął podczas walki. Można posiadać tylko jednego wierzchowca naraz. W przypadku, gdy Gracze posiadają różne wierzchowce, zastosowanie ma premia najsłabszego z nich. Mackonogi Nisdeg-Chorchoje mogą zabierać więcej niż jedną osobę. Małe postacie nie mogą jeździć na wierzchowcach innych niż kuce, wilki i dziki. Każdy wierzchowiec zwiększa ilość możliwych przenoszonych przedmiotów. Przeciwnicy także mogą poruszać się na wierzchowcach w czasie walki, co jest odnotowane w jego umiejętnościach.
 === Rodzaje wierzchowców === === Rodzaje wierzchowców ===
 == Osioł== == Osioł==
Linia 35: Linia 35:
 == Gepard == == Gepard ==
 Dostępny w Narni. +4 do liczby oczek. Cena: 20000 MNT. Bierze udział walce, posiadając statystyki zwykłego geparda. Walka z jego grzbietu nie zapewnia premii, ale Gracz staje się podatny na ataki bronią drzewcową. +5 kg udźwigu. Dostępny w Narni. +4 do liczby oczek. Cena: 20000 MNT. Bierze udział walce, posiadając statystyki zwykłego geparda. Walka z jego grzbietu nie zapewnia premii, ale Gracz staje się podatny na ataki bronią drzewcową. +5 kg udźwigu.
-== Overlord == +== Mackonóg == 
-Dostępny w Mongolii. +5 do liczby oczek, ignoruje kary i premie terenu (lata). Cena: 40000 MNT. Walka z overlordziego grzbietu możliwa jest tylko na odległość większą niż 2. +100 kg udźwigu. Może wieźć maksymalnie 4 średnie postaci. +Dostępny w Mongolii. +5 do liczby oczek, ignoruje kary i premie terenu (lata). Cena: 40000 MNT. Walka z grzbietu Mackonoga możliwa jest tylko na odległość większą niż 2. +100 kg udźwigu. Może wieźć maksymalnie 4 średnie postaci. 
-== Mutalisk ==+== Nisdeg-Chorchoj ==
 Dostępny jedynie w Ułan Bator. +6 do liczby oczek, ignoruje kary i premie terenu (lata). Cena: 60000 MNT. Walka z jego grzbietu możliwa jest tylko na odległość większą niż 2. +20 kg udźwigu. Może wieźć maksymalnie 2 średnie postaci. Dostępny jedynie w Ułan Bator. +6 do liczby oczek, ignoruje kary i premie terenu (lata). Cena: 60000 MNT. Walka z jego grzbietu możliwa jest tylko na odległość większą niż 2. +20 kg udźwigu. Może wieźć maksymalnie 2 średnie postaci.
 ==== Zwierzęta juczne ==== ==== Zwierzęta juczne ====
mm/wierzchowce.1397212971.txt.gz · ostatnio zmienione: 2014/04/11 12:42 przez patryk