====== Barbarzyńca ====== ;#; |MM2|| |Klasa|Barbarzyńca| |Dostępna dla ras|[[Czarny ork]]\\ [[Glág]]\\ [[Gnoll]]\\ [[Krasnolud Północy]]\\ [[Nouir]]\\ [[Półgoblin]]\\ [[Wołoch]]\\ [[Zielony goblin]]| |Premie|+2 do [[Siła|Siły]]\\ +2 do [[Wytrzymałość|Wytrzymałości]]\\ -2 do [[inteligencja w|Inteligencji]]\\ -2 do [[Charyzma|Charyzmy]]\\ +2 do [[broń obuchowa|Broni obuchowej]]\\ +2 do [[walka wręcz|Walki wręcz]]\\ -1 do [[Lekki Pancerz|Lekkiego Pancerza]]\\ -1 do [[Ciężki Pancerz|Ciężkiego Pancerza]]| ;#; **Barbarzyńca** jest jedną z klas dostępnych w MM2. Pojawił się po raz pierwszy w tSW. ==== Opis ==== Barbarzyńcy to dzicy i samotni wojownicy przemierzający dzicz w poszukiwaniu przeciwników. Całkowicie odrzucają inne formy rozwiązania konfliktu niż przemoc fizyczna. Jedyną wartością jest dla nich siła i sprawność w walce, przy czym od finezyjnej szermierki wolą proste i skuteczne zadawanie jak najmocniejszych ciosów. ==== Sugerowane rasy ==== Barbarzyńca jest mało dostępną klasą. Najsilniejsi barbarzyńcy to [[krasnolud połnocy|Krasnoludowie Północy]], lecz każda z dostępnych ras doskonale pasuje do tej klasy, zapewniając pewną swobodę w sposobie gry (np. Barbarzyńca [[Półgoblin]] będzie także znał się na pułapkach). Barbarzyńcy mają bardzo niską Charyzmę oraz Inteligencję- często zaczynają z jednym z tych współczynników na poziomie zerowym lub nawet ujemnym (Półgoblin), dlatego nie nadają się na przywódców drużyny. ==== Talenty klasowe ==== Większość talentów jest aktywowana i służy zadawaniu większych obrażeń (lub zadawaniu ich kilku postaciom naraz). Barbarzyńcy potrafią wpadać w [[bojowy szał]] lub [[amok]], co jest niebezpieczne dla każdego, kto znajdzie się w ich zasięgu. Jedynie naprawdę doskonale wyszkoleni wojownicy są w stanie pokonać wściekłego barbarzyńcę. ==== Zobacz też ==== * [[Rasa]] * [[Klasa]] * [[Talent]] * [[Talenty barbarzyńcy]]