====== Etiop ====== ;#; |Rasa|Etiop| |Premie|+1 do [[Szybkość|Szybkości]]\\ +1 do [[Wytrzymałość|Wytrzymałości]]\\ +1 do [[Charyzma|Charyzmy]]\\ -1 do [[Zręczność|Zręczności]]\\ +1 do [[Magia Mistyczna|Magii Mistycznej]]\\ +1 do [[Alchemia|Alchemii]]\\ -1 do [[Nawigacja|Nawigacji]]| |Dostępne klasy|[[Alchemik]]\\ [[Bard]]\\ [[Czarnoksiężnik]]\\ [[Kapłan]]\\ [[Kupiec]]\\ [[Łotrzyk]]\\ [[Łowca]]\\ [[Łucznik]]\\ [[Łupieżca]]\\ [[Mag]]\\ [[Mistyk]]\\ [[Mnich]]\\ [[Paladyn]]\\ [[Rzemieślnik]]\\ [[Szaman]]\\ [[Uzdrowiciel]]\\ [[Wojownik]]\\ [[Złodziej]]| |Najpopularniejsza religia|Etiopski Kościół Ortodoksyjny| |Język|Gyyz\\ Amharski\\ Oromo| ;#; **Etiop** jest jedną z ras dostępnych w MM 3. Wybór tej [[rasa|rasy]] zapewnia Graczowi premię do Wytrzymałości, Szybkości, Charyzmy. Magii Mistycznej i Alchemii, obniżając Zręczność, a także Nawigację. ==== Opis ==== Etiopia jako jedyne państwo w Afryce zachowało względną integralność, nie rozpadając się na wiele małych państewek (lub wiosek-państw). ==== Preferowane klasy ==== Etiopi są szybcy, wytrzymali i ujmujący. Znają się na magii mistycznej i alchemii, dlatego doskonale nadają się na [[Mistyk|Mistyków]], [[Szaman|Szamanów]] lub [[Alchemik|Alchemików]]. Są dobrymi Kupcami i Wojownikami. ==== Talenty rasowe ==== Wiele Talentów jest wybitnie obronnych- do nich należy [[Błogosławieństwo Arki]], [[Opieka Cesarza]] czy [[Obronna ręka]]. Dzięki [[Urodzony biegacz|Urodzonemu Biegaczowi]] Gracz może poruszać się szybciej pieszo. [[Beta Izrael]] powoduje, że Gracz jest uznawany za Wyznawcę, co w niektórych rejonach może być bardzo korzystne. ==== Zobacz też ==== * [[Rasa]] * [[Klasa]] * [[Talent]] * [[Talenty Etiopa]]