====== Półgoblin ====== ;#; |Rasa|Półgoblin| |Premie|+2 do [[Percepcja|Percepcji]]\\ +2 do [[Zręczność|Zręczności]]\\ -2 do [[Charyzma|Charyzmy]]\\ +2 do [[Pułapki|Pułapek]]\\ +1 do [[Skradanie się|Skradania się]]\\ -1 do [[Łuk|Łuku]]| |Dostępne klasy|[[Alchemik]]\\ [[Barbarzyńca]]\\ [[Czarnoksiężnik]]\\ [[Druid]]\\ [[Iluzjonista]]\\ [[Łotrzyk]]\\ [[Łowca]]\\ [[Łucznik]]\\ [[Łupieżca]]\\ [[Mag]]\\ [[Mag Bojowy]]\\ [[Mistyk]]\\ [[Nekromanta klasa|Nekromanta]]\\ [[Procarz]]\\ [[Rzemieślnik]]\\ [[Siepacz]]\\ [[Szaman]]\\ [[Wojownik]]\\ [[Zbrojny]]\\ [[Złodziej]]| |Najpopularniejsza religia|[[:Wołkizm]]| |Język|[[:język wołoski]]| ;#; **Półgoblin** jest jedną z ras dostępnych w MM2. Pojawił się po raz pierwszy w [[mm:tSW]]. Wybór tej [[rasa|rasy]] zapewnia Graczowi premię do różnych współczynników i umiejętności. ==== Opis ==== Półgobliny to ciekawe zjawisko występujące na ziemiach Wołoszczyzny. Jest to krzyżówka człowieka i dowolnego goblina, najczęściej Czerwonego. Takie osobniki są nieco niższe niż ludzie, ale dysponują ich inteligencją i siłą fizyczną. Posiadają także goblińską spostrzegawczość i węch. ==== Preferowane klasy ==== Półgoblin najlepiej spisuje się jako [[Łowca]] lub [[Łotrzyk]]. Dobrze radzi sobie jako [[siepacz]] i [[łupieżca]]. Jest słabym czarodziejem. ==== Talenty rasowe ==== [[Wyczulony węch]] pozwolą graczowi zawczasu zlokalizować przeciwników i uniknąć zasadzek. [[Dziczy łucznik]] zapewni możliwość walki na dziku, przez co Gracz zyska pewną mobilność. ==== Zobacz też ==== * [[Rasa]] * [[Klasa]] * [[Talent]] * [[Talenty półgoblina]]