====== Przedmioty - inne ====== ^Nazwa^Wartość (MNT)^Uwagi^Masa^ |Bęben|1500|+2 do Pieśni|1| |Bolas|4000|Rzucone w przeciwnika unieruchamiają go na czas (Prosta Broń Miotana/2) tur; Zasięg rzutu 6|2| |Brodawka bagiennej ropuchy|1500|Po użyciu zatruwa broń (k12 PO/4 tury)|0.05| |Diament|12000|-|0.05| |Dombra|7000|+10 do Pieśni|3| |Dudy|5000|+6 do Pieśni|2.5| |Drewniana skrzynka|-|Potrzebny do zadania|4| |Fajka|3500|Zapewnia +1 do Szczęścia na 2 dni spożywając Tytoń i dodatkowe +1 do Szczęścia na 2 dni spożywając Ziele Fajkowe|0.1| |Farmakopea|8000|+3 do Alchemii|0.5| |Flet|2500|+5 do Pieśni|0.1| |Kamień Wskrzeszenia|140000|Wskrzesza po użyciu|0.05| |Kieł hieny jaskiniowej|5000|-|0.05| |Kieł Robaka Śmierci|60000|Po zjedzeniu -100 HP i +4000 PD|1| |Księga zaklęć|7000|Zawiera losowe zaklęcia losowej ścieżki|1| |Wielka księga zaklęć|14000|Zawiera losowe zaklęcia losowej szkoły|1| |Potężna księga zaklęć|21000|Zawiera losowe zaklęcia|1| |Kociołek|2500|Pozwala gotować potrawy|2| |Krzesiwo|1000|Zapewnia światło w promieniu 4, pozwala rozniecać ogień|0.05| |Latarnia |2500|Zapewnia światło w promieniu 8|1| |Lira korbowa|5000|+6 do Pieśni|2| |Lutnia|8000|+12 do Pieśni|2.5| |Magiczna latarnia|4000|Zapewnia światło w promieniu 10|1| |Mandolina|6000|+8 do Pieśni|2| |Miedziany złom|1000|-|2| |Mistrzowski zestaw wytrychów|20000|Użycia: 15, Wymagania: Zabezpieczenia 20, +30 Pkt. Otwarcia, Gildia Złodziei|0.1| |Mosiężna czara|5000|-|0.5| |Mosiężny puchar|3000|-|0.5| |Mosiężny talerz|2000|-|0.5| |Mosiężny kielich|4000|-|0.5| |Mosiężny świecznik|6000|-|1| |Mosiężny złom|2000|-|2| |Morin-chuur|4000|+6 do pieśni|1.5| |Obsydian|7000|-|0.1| |Paczka|-|Potrzebna do zadania|0.5| |Patelnia|1500|Pozwala smażyć potrawy|1.5| |Pióro puchacza|6000|-|0.05| |Pochodnia|1200|Zapewnia światło w promieniu 6|0.1| |Profesjonalny zestaw wytrychów|10000|Użycia: 10, Wymagania: Zabezpieczenia 14, +20 Pkt. Otwarcia, Gildia Złodziei|0.1| |Prosty wytrych|500|Użycia: 1, Wymagania: Zabezpieczenia 2, +10 Pkt. Otwarcia|0.05| |Prosty zestaw wytrychów|4000|Użycia: 5, Wymagania: Zabezpieczenia 8, +15 Pkt. Otwarcia, Gildia Złodziei|0.1| |Róg tura|10000|-|2| |Róg żubra|5000|-|1.5| |Rubin|1000|-|0.05| |Skóra geparda|4000|-|1| |Skóra lwa jaskiniowego|20000|-|2.5| |Skóra niedźwiedzia śnieżnego|30000|-|3| |Skóra lamparta|8000|-|1| |Skóra rosomaka|7000|-|1| |Skóra rysia|3000|-|0.5| |Skóra sobola|5000|-|0.5| |Skóra żubra|8000|-|3| |Skóra wilkołaka|40000|-|2| |Skórzana sakwa|2500|+4 kg udźwigu|0.5| |Skórzany plecak|4000|+8 kg udźwigu|0.5| |Skrzydło bagiennego komara|500|-|0.05| |Sprzęt alchemiczny|8000|+4 do efektu mikstury|5| |Srebrna czara|7000|-|1| |Srebrny kielich|6000|-|1| |Srebrny puchar|5000|-|1| |Srebrny świecznik|4500|-|1| |Stalowy złom|2500|-|2| |Surma|3000|+4 do Pieśni|0.5| |Świeca|800|Zapewnia światło w promieniu 2|0.05| |Szafir|6000|-|0.05| |Szałamaja|4000|+7 do Pieśni|0.5| |Szmaragd|8000|-|0.05| |Sztabki mithrilu|30000|-|2| |Sztabki srebra|12000|-|3| |Sztabki złota|16000|-|4| |Sztabki żelaza|4000|-|2.5| |Sztabki miedzi|2000|-|1.5| |Sztabki cyny|3000|-|1.5| |Sztabki ołowiu|5000|-|5| |Złota bryłka|1000|-|0.1| |Złota czara|11000|-|1.5| |Złoty kielich|10000|-|1.5| |Złoty puchar|8000|-|1.5| |Złoty świecznik|8500|-|1.5| |Zwój liny|2000|Długość 40 łkc|1.5| |Żelazny złom|2000|-|2|