====== Talenty Alchemika (MitM) ====== ==== Bezdenne sakwy ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Noszone preparaty alchemiczne i składniki nie liczą się do Udźwigu. ==== Medyk ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zwiększa skuteczność leczenia własnoręcznie wykonanych przedmiotów o +25%. ==== Mistrzowska Alchemia ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Znosi ograniczenia ilości efektów przygotowywanych mikstur, przez co mogą one łączyć nieskończenie wiele efektów głównych i pomocniczych. ==== Nasycenie ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 4 PA\\ **Działanie:** * Nasyca wybraną miksturą dowolny przedmiot z płótna, skóry lub drewna, dzięki czemu efekty mikstury będą odczuwalne podczas jego używania- efekt mikstury będzie dwa razy słabszy, lecz utrzyma się (2*normalnie+k4) tur dłużej. ==== Naturalna odporność ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia 50% odporności na jady, trucizny i lotne mikstury użyte przez przeciwnika. ==== Nadzwyczajna wydajność ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Gracz ma 20% szans, że sporządzi dwa preparaty alchemiczne zamiast jednego. ==== Puryfikacja ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zwiększa efekt przyrządzanej mikstury o +33%. ==== Substytut ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 5 PA\\ **Działanie:** * Pozwala zastąpić dowolny składnik alchemiczny innym, jeżeli wymagany poziom Alchemii obu są równe lub poziom Alchemii substytutu jest wyższy. Gracz ma (95-[Poziom+Szczęście+Alchemia+k20]) procent szans, że powstała mikstura będzie o połowę słabsza od „oryginalnej”. ==== Zabutelkowanie Zaklęcia ==== **Typ:** Aktywowany, reakcja\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Gracz ignoruje efekty rzuconego w niego Zaklęcia, łapiąc je do posiadanej Butelki. Zabutelkowane Zaklęcie można użyć w dowolnym momencie wydając 3 PA, ma to samo działanie, co pierwotne Zaklęcie. ==== Zaprawienie mikstury ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Pozwala dodać wybrany składnik alchemiczny do posiadanej mikstury, zmieniając jej efekt na jeden z efektów dodanego składnika o tej samej sile. Usuwa poprzednie efekty zaprawionej mikstury. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]