====== Talenty Barda (MitM) ====== ==== Bojowe natchnienie ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Każdy cios zadany przez dowolną postać dowolnej postaci w czasie walki zwiększa PO Gracza o +2. Po walce wartość PO wraca do normalnego stanu. ==== Bojowy sufler ==== **Typ:** Aktywowany, reakcja\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Wybrany sojusznik zamiast zwykłego ataku zadaje obrażenia krytyczne. ==== Epos heroiczny ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2+k6) tur\\ **Koszt:** 20 PA\\ **Działanie:** * Wszyscy sojusznicy w zasięgu 4 pól otrzymują premię +25% do PO i POb. * Wszyscy sojusznicy w zasięgu 4 pól otrzymują premię +4 do INC, SZY, ZRĘ i WYT. ==== Fałszywa melodia ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 15 PA\\ **Działanie:** * Gracz używa posiadany instrument muzyczny, unieruchamiając wszystkich przeciwników w promieniu 2 pól. ==== Kojące dźwięki ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 15 PA\\ **Działanie:** * Gracz używa posiadany instrument muzyczny, dzięki czemu wszyscy sojusznicy ignorują negatywne efekty ran i chorób ( nadal pozostają chorzy i ranni, w tym rany nadal wliczają się w limit ran). ==== Legendarna zwinność ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 20 PA\\ **Działanie:** * Zwiększa szanse na odparcie ataku o +50%. ==== Nieuchwytna sztuka ==== **Typ:** Aktywowany, reakcja\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Gracz może uniknąć dowolnego unieruchomienia (zaklęciem, Talentem czy zdolnością), jeśli test (Zręczność+Szczęście) > k20 zakończy się powodzeniem. ==== Pancerz Herosów ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** 3 tury\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Zapewnia premię +(INC+Przetrwanie) do POb. ==== Pieśń otuchy ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** 3 tury\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Gracz używa posiadany instrument muzyczny, zapewniając premię +10% PO sojusznikom w promieniu 3 pól. * Niweluje działające efekty zaklęć i pułapek. ==== Śmiercionośna mandolina ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 6 PA\\ **Działanie:** * Gracz wykonuje atak wręcz posiadanym instrumentem muzycznym, zabijając przeciwnika. Jednocześnie zniszczeniu ulega sam instrument. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]