====== Talenty Druida (MitM) ====== ==== Kojące zioła ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 15 PA\\ **Działanie:** * Usuwa negatywne efekty zaklęć, trucizn, Talentów i chorób z wybranego członka drużyny. ==== Koroskóra ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (2+k4) tur\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Zapewnia +(Poziom) POb. ==== Mądrość Natury ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia +25% skuteczności leczenia. ==== Oko cyklonu ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/3) tur\\ **Koszt:** 20 PA\\ **Działanie:** * Tworzy słup powietrza o promieniu 1 wokół Druida. Wszystkie znajdujące się tam postaci stają się odporne na ataki z zewnątrz, lecz zostają unieruchomione i otrzymują (2k20+Poziom) PO na turę. Cyklon porusza się wraz z Druidem. ==== Pasterz krzewów ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 16 PA\\ **Działanie:** * Natychmiast przywołuje na pole walki (k4) losowych Starodrzewów lub Żywokrzewów. ==== Przemiana w zwierzę ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 16 PA\\ **Działanie:** * Gracz zmienia się w wybrane Zwierzę o Poziomie niższym lub równym Poziomowi Gracza. ==== Przywódca stada ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Wszystkie przywołania (Zaklęcia, Talenty) wykonane przez Gracza wzywają o jedno stworzenie więcej niż normalnie. ==== Regeneracja ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** 3 tury\\ **Koszt:** 16 PA\\ **Działanie:** * Przywraca wszystkim sojusznikom (Poziom+k20) HP. ==== Złoty sierp ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 15 PA\\ **Działanie:** * Natychmiast dostarcza Graczowi jednego wybranego roślinnego składnika alchemicznego. ==== Żelazokora ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Zapewnia +100% PO wszystkim sojusznikom używającym kosturów. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]