====== Talenty Kazacha (MitM) ====== ==== Bystre oko ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia +15% szans na trafienie z dowolnej broni dystansowej. ==== Królewska przysięga ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia +2 PO za każdego Kazacha w drużynie. * Zapewnia -2 PO za każdego Kazacha po stronie przeciwnika. ==== Opór przed najazdem ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia +50% PO więcej podczas walki z wyznawcami Kalifizmu. ==== Przebijające pchnięcie ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast/unieruchomienie 2 tury\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Gracz wykonuje atak posiadaną Włócznią, zadając obrażenia krytyczne, Poważną Ranę i unieruchamiając przeciwnika. ==== Przenikliwe spojrzenie ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Pozwala ignorować efekty dymu, pyłu i mgły. ==== Stepowa pomocna dłoń ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Gracz natychmiast pojawia się na polu sąsiadującym z wybranym sojusznikiem. ==== Trzy Żuzy ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** 5 tur\\ **Koszt:** 15 PA\\ **Działanie:** * Gracz wykonuje rzut k6 i otrzymuje jedną z następujących premii, w zależności od wyniku: * 1, 4: Mądrość Wielkiego Żuzu. +6 do Inteligencji. * 2, 5: Przenikliwość Średniego Żuzu. +6 do Percepcji. * 3, 6: Siła Małego Żuzu. +6 do Siły. ==== Złapanie na arkan ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast/spętanie do zakończenia efektu\\ **Koszt:** 5 PA\\ **Działanie:** * Gracz wykorzystuje posiadaną linę i chwyta przeciwnika w zasięgu 5 pól, obalając go i pętając. Lina będzie niedostępna, dopóki wróg nie zostanie uwolniony. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]