====== Talenty Maga (MitM) ====== ==== Energia Kosmosu ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Gracz odzyskuje +(Poziom+k20) Many. ==== Mistrz przywołań ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Koszt nauki zaklęć ze ścieżki przywołań jest o -2 PR niższy. Minimalny koszt nauki zaklęcia wynosi 1 PR. ==== Odrzucenie ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Gracz wykonuje atak wręcz posiadanym kosturem, zadając obrażenia wszystkim przyległym wrogom i odrzucając ich na odległość 1 pola. ==== Prawdziwy czarodziej ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Pozwala trzymać kostur w jednej ręce, a w drugiej dzierżyć dowolną broń jednoręczną. ==== Przekazanie Many ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Gracz może odzyskać Manę poprzez pobranie jej z zasobów wybranego sąsiadującego sojusznika. Gracz pobiera Manę do swojego maksymalnego limitu lub całkowitego wykończenia. ==== Rozdzielenie zaklęcia ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 6 PA\\ **Działanie:** * Rzucone zaklęcie działa na dwa razy więcej celów, ale na każdy tylko z połową normalnego efektu (możliwe, że po prostu krócej). ==== Sfera negacji ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Jeśli Gracz zignoruje Zaklęcie przeciwnika, posiada tyle samo procent szans na odbicie danego zaklęcia w przeciwnika. ==== Spostrzegawczość ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Gracz ma (2*Poziom+10)% szans na naukę zaklęcia użytego w promieniu 6 pól, jeżeli pozwalają mu na to jego Umiejętności i Zdolności. ==== Wiedza tajemna ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia -10% Many kosztu zaklęć. ==== Zmarszczki wiedzy ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia +2 PR więcej podczas awansu na następny Poziom. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]