====== Talenty Mnicha (MitM) ====== ==== Pięść energii ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia dodatkowe (+k6) do PO podczas walki bez broni, które są odejmowane do Many Gracza. Działa jedynie, jeśli Gracz posiada wystarczającą ilość Many. ==== Pięść w imię sprawiedliwości i pokoju ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia on +10% PO podczas walki wręcz przeciwko Złym postaciom. ==== Pomoc potrzebującym ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 6 PA\\ **Działanie:** * Gracz pojawia się na polu sąsiadującym z wybranym sojusznikiem. ==== Słowa otuchy ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** 5 tur\\ **Koszt:** 8 PA\\ **Działanie:** * Wszyscy sojusznicy otrzymują premię +(INT+k20) do PO. * Wszyscy sojusznicy otrzymują premię +(INT) do POb. * Wszyscy sojusznicy otrzymują premię +2 SZY. ==== Stalowa pięść ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 4 PA\\ **Działanie:** * Gracz wykonuje atak bez broni, zadając trzykrotnie większe obrażenia. ==== Trening ciała ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia odporność na choroby, trucizny i rany. ==== Trening umysłu ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia odporność na negatywne efekty psychiczne i zmysłowe pochodzące z zaklęć, Talentów i umiejętności, takie jak Strach, Oślepienie, Pijany, Berserk, Halucynacje itd. ==== Uświadomienie ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** 4 tury\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Wszyscy sojusznicy w promieniu 2 pól od Gracza stają się odporni na efekty zmysłów pochodzące od zaklęć, Talentów i umiejętności (Strach, Oślepienie, Pijany, Berserk, Halucynacje itd.). ==== Wężowe ruchy ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia +20% szans na odparcie ataku. ==== Zbroja łaski ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Zapewnia +PŁ do POb. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]