====== Talenty Nekromanty (MitM) ====== ==== Desekracja ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 20 PA\\ **Działanie:** * Przeklina teren w promieniu 1 pola od Nekromanty. Wszystkie Dobre postaci na przeklętej ziemi zadają o -50% niższe PO i dysponują jedynie 50% POb. * Desekracja utrzymuje się do końca gry, może zostać zniwelowana Konsekracją lub odpowiednią Modlitwą. ==== Kontrola nad Nieumarłym ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 15 PA\\ **Działanie:** * Przejmuje kontrolę nad Nieumarłym o Poziomie niższym niż Poziom Gracza. ==== Krąg śmierci ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast/krąg istnieje (Poziom) tur\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Roztacza krąg w promieniu 2 pól od Nekromanty. Wszystkie Dobre postaci wchodzące do wewnątrz kręgu zostaną zaatakowane przez pojawiających się na sąsiednich polach wewnątrz kręgu losowych Nieumarłych. ==== Mroczna Pieczęć ==== **Typ:** Aktywowany, reakcja\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 6 PA\\ **Działanie:** * Jeżeli przeciwnik rzuci zaklęcie, Gracz natychmiast rzuca jego odpowiednik w Magii Ciemności bez utraty Many i tury. ==== Ożywienie ciała ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Ożywia jednego martwego przeciwnika, który staje się Nieumarłym o Poziomie zbliżonym do Poziomu poległego. Nie wskrzesza Duchów. ==== Pasożyt krwi ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Każdy atak wręcz zapewnia 10% szans na zarażenie przeciwnika Pasożytem Krwi. ==== Przywołanie Gargulca ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Przywołuje Gargulca na pole walki o Poziomie zbliżonym do Poziomu Gracza. ==== Transfer krwi ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * 25% PO zadanych przez ożywionych lub przywołanych Nieumarłych z drużyny Gracza jest dodawanych do HP Gracza. ==== Władca mroku ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Każdy ożywiony lub przywołany Nieumarły z drużyny Gracza zapewnia jednorazowo +25 Many i HP. ==== Zniewolenie duszy ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Gracz ożywia jednego martwego przeciwnika, który staje się Duchem o Poziomie zbliżonym do Poziomu poległego. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]