====== Talenty Paladyna (MitM) ====== ==== Boski bastion ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zmniejsza otrzymywane od Nieumarłych obrażenia o -20%. ==== Inkwizycja ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zwiększa zadawane Nieumarłym obrażenia o +20%. ==== Młot sprawiedliwości ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast/unieruchomienie (Poziom/3) tur\\ **Koszt:** 14 PA\\ **Działanie:** * Gracz wykonuje atak wręcz zadający Ciężką Ranę i obrażenia krytyczne. * Cel zostaje unieruchomiony. ==== Oślepiające światło ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/3) tur\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Oślepia wszystkie Złe postaci w zasięgu 2 pól. * Tworzy źródło silnego światła o zasięgu 4 pól. ==== Poświęcenie ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 6 PA\\ **Działanie:** * 50% PO zadanych celowi zostaje zadanych Paladynowi, oszczędzając cel (tzn. on nie otrzymuje obrażeń). * Każdy przyjęty atak zapewnia +1 PŁ dla Paladyna. ==== Praworządny gniew ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia dodatkowe +2 PO za każdym razem, gdy sojusznik otrzymuje obrażenia od Złych postaci. Premia zanika po zakończeniu walki. ==== Religijna aura ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Wszyscy sojusznicy w promieniu 1 pola są całkowicie odporni na negatywne efekty Interwencji i Modlitw. ==== Święta Tarcza ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (1+k4) tur\\ **Koszt:** 20 PA\\ **Działanie:** * Cel staje się odporny na ataki fizyczne i magiczne. ==== Święte Słowo ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 15 PA\\ **Działanie:** * Zadaje (k20+3*Poziom) PO wszystkim Złym postaciom w zasięgu 5 pól. ==== Żarliwy obrońca ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zmniejsza otrzymywane obrażenia o -10%. * Pierwszy atak w czasie walki, który zabiłby Gracza, jest ignorowany i przywraca Graczowi 10% maksymalnego HP. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]