====== Talenty Szamana (MitM) ====== ==== Duchowy strażnik ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Za każdym razem, gdy cel otrzyma obrażenia, połowa otrzymanych PO będzie zmieniana w HP i rozdzielana po równo między pozostałych rannych członków drużyny. ==== Furia żywiołów ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 4 PA\\ **Działanie:** * Zapewnia celowi +(k20) PO od wybranego żywiołu (wody, ognia, powietrza, ziemi, błyskawic, lodu). ==== Mistrz puszczy ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Koszt nauki zaklęć ze ścieżki puszczy jest o -2 PR niższy. Minimalny koszt nauki zaklęcia wynosi 1 PR. ==== Mistrz ziemi ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Koszt nauki zaklęć ze ścieżki ziemi jest o -2 PR niższy. Minimalny koszt nauki zaklęcia wynosi 1 PR. ==== Mistrz zwierząt ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Koszt nauki zaklęć ze ścieżki zwierząt jest o -2 PR niższy. Minimalny koszt nauki zaklęcia wynosi 1 PR. ==== Odrodzenie ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Jeżeli Szaman zginie, natychmiast zostanie wskrzeszony, posiadając pełnię HP i Many. ==== Przebudzenie przodków ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Za każdym razem, gdy cel zada obrażenia krytyczne, na pole walki zostaje przywołany Duch Przodka. ==== Przepędzenie choroby ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 12 PA **Działanie:** * Leczy cel ze wszystkich chorób, jednocześnie inna wybrana postać zostaje zarażona tymi chorobami. ==== Wezwanie ducha ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Wzywa na pole walki Ducha o Poziomie zbliżonym do Poziomu Szamana. ==== Więzy życia ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Koszt:** 6 PA\\ **Działanie:** * Jeżeli celowi zostanie zadany śmiertelny cios, nie zginie, a od Szamana zostanie pobrane HP w wysokości takiej, by celowi pozostało 1 HP. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]