====== Talenty Tadżyka (MitM) ====== ==== Basmacz ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia +25% PO walcząc Karabinami i Krótkim Ostrzem. ==== Luźne szaty ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia dodatkowe +(Poziom)% szans na odparcie ataku, jeśli Gracz nie nosi Pancerza. ==== Ostoja magii ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas trwania:** 5 tur\\ **Koszt:** 20 PA\\ **Działanie:** * Tworzy magiczną sferę (zasięg 1). * Wszystkie postaci wewnątrz sfery otrzymują +30% odporności na magię. * Wszystkie postaci wewnątrz sfery odzyskują +(Poziom) Many/turę. ==== Rzut nożem ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas trwania:** natychmiast\\ **Koszt:** 4 PA\\ **Działanie:** * Gracz rzuca posiadanym Nożem lub Sztyletem do celu znajdującego się w zasięgu 5 pól, zadając zwykłe obrażenia i Ciężką Ranę. ==== Stała czujność ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Wszelkie kary do Percepcji nie mogą obniżyć Percepcji gracza bardziej niż o połowę. ==== Strzał z przyłożenia ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas trwania:** natychmiast\\ **Koszt:** 8 PA\\ **Działanie:** * Gracz wykonuje atak na odległość wobec przeciwnika znajdującego się na sąsiednim polu. ==== Ukrycie wśród skał ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia +(Poziom) POb przed atakami na odległość wśród skał. * Przeciwnicy otrzymują karę -3 do PER, jeśli gracz przebywa między skałami, na skalistym lub kamienistym terenie. ==== Wspinaczka górska ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas trwania:** natychmiast\\ **Koszt:** 6 PA\\ **Działanie:** * Pozwala Graczowi wspiąć się na dowolną skalistą przeszkodę (klif, urwisko) lub ścianę bez wykonywania żadnych testów. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]