====== Talenty Uzdrowiciela (MitM) ====== ==== Aura uzdrowiciela ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Zapewnia odzyskanie +3 HP/turę każdemu sojusznikowi w promieniu 1 pola. ==== Mistrz życia ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Koszt nauki zaklęć ze ścieżki życia jest o -2 PR niższy. Minimalny koszt nauki zaklęcia wynosi 1 PR. ==== Podtrzymanie przy życiu ==== **Typ:** Aktywowany, reakcja\\ **Czas działania:** (2+k4) tur\\ **Koszt:** 20 PA\\ **Działanie:** * Jeśli któryś z sojuszników ma umrzeć, po użyciu tego Talentu pozostanie on przy życiu, będzie jednak nieprzytomny i otrzyma Poważną Ranę. W tym czasie może zostać uzdrowiony. Jeżeli umierający Gracz nadal będzie miał mniej niż 0 HP gdy minie czas działania Talentu, rozpoczyna agonię. ==== Przywrócenie sił ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 6 PA\\ **Działanie:** * Przywraca celowi +(Poziom+Inteligencja+k20) HP. ==== Ukojenie ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 15 PA\\ **Działanie:** * Usuwa wszelkie negatywne efekty z celu, pochodzące od zaklęć, trucizn, chorób, Talentów i umiejętności. ==== Uzdrowienie ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 10 PA\\ **Działanie:** * Przywraca (k10*10)% HP sąsiadującego celu. ==== Wiedza uzdrowiciela ==== **Typ:** Pasywny\\ **Działanie:** * Skuteczność leczenia przedmiotami i miksturami jest o +20% wyższa. ==== Wyleczenie choroby ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 16 PA\\ **Działanie:** * Całkowicie leczy sąsiadujący cel ze wszystkich chorób. ==== Wzmocnienie odporności ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Koszt:** 16 PA\\ **Działanie:** * Cel staje się odporny na trucizny, choroby i rany. * Cel otrzymuje jedynie 50% PO. ==== Zasklepienie ran ==== **Typ:** Aktywowany\\ **Czas działania:** natychmiast\\ **Koszt:** 12 PA\\ **Działanie:** * Leczy wszystkie rany sąsiadującego celu. ===== Zobacz też ===== * [[mitm]] * [[mongol mitm]] * [[klasy mitm]]