====== Wydarzenia tygodnia ====== **Wydarzenia tygodnia** to zasady obowiązujące Graczy danego tygodnia. Są losowane przez Mistrza Gry na początku każdego nowego tygodnia (lub rzadziej, w zależności od MG). ==== Lista ==== -Tydzień deszczu. Ulewne deszcze powodują, że każdy Gracz porusza się trzy oczka wolniej. Oczywiście, pogodą w tym tygodniu jest deszcz. -Tydzień Walki z Hazardem. Wszelkie rodzaje gier i konkursów w piciu są zabronione. -Tydzień Wyprzedaży. Wszystkie kupowane przedmioty są o 50% tańsze. -Tydzień Zaburzeń Magnetycznych. Niemożliwe jest rzucanie zaklęć. -Tydzień Względnego Spokoju. Nie wprowadza się żadnych zmian. -Tydzień Deja Vu. Aktywne pozostaje wydarzenie z poprzedniego tygodnia. -Tydzień, Którego Nie Ma. Rozpoczyna się następny tydzień. -Tydzień Chyżości. Wszyscy gracze otrzymują premię +2 do liczby oczek, także z miasta. -Tydzień Powrotu do Żywych. Każdy Gracz z Zaświatów powraca jako swoja dawna postać (na miejsce swojej śmierci lub najbliższe wolne pole). -Tydzień Powrotu do Domu. Każdy z Graczy powraca do swojej lokacji początkowej, gdzie rozpoczynał grę. -Tydzień Gęstej Mgły. Każdy atak dystansowy zadaje tylko 50% PO. Pogodą przez cały tydzień jest mgła. -Tydzień Alchemika. Każda z mikstur potrzebuje o jeden, dowolny składnik mniej. -Tydzień Silnego Wiatru. Z powodu potężnych wichur niemożliwe jest korzystanie z wierzchowców latających. -Tydzień Nieograniczonego Hazardu. Zniesione zostają wszelkie limity na ilość gier w kości czy konkursów w piciu. -Tydzień Wiosennego Zła. Wszystkie postaci o charakterze ‘Zły’ otrzymują +50% PO, +50% POb, +50% Szybkości, a wszyscy, bez względu na charakter, z powodu radości wiosny, +2 do liczby oczek. -Tydzień Łaski. Wszystkie wyroki więzienia są obniżane o połowę. -Tydzień Ateizmu. Bogowie nie reagują na modlitwy. -Tydzień Burz: Gracze poruszają się o -2 oczka wolniej, a poza tym mają 10% szans na zostanie trafionym piorunem podczas jednego dnia. Trafienie odbiera -50 HP i wstrzymuje na kolejną turę. Przez cały tydzień pada deszcz. -Tydzień Regeneracji: przez siedem dni każdy z graczy odzyskuje +30 HP pod koniec dnia. -Tydzień bez Przemocy. Przez całe siedem dni nie można prowadzić walk. -Tydzień Dobra: Wszystkie potwory i gracze o charakterze ‘Dobry’ są dwa razy silniejsi. -Tydzień Zła: Wszystkie potwory i Gracze o charakterze ‘Zły’ są dwa razy silniejsi. -Tydzień Górnika. Znalezienie składnika mineralnego jest o połowę łatwiejsze. -Tydzień Odkrywcy. Znalezienie lokacji jest o połowę łatwiejsze. -Tydzień Maga. Każde zaklęcie wymaga o połowę mniej Many. -Tydzień Dobrych Duchów. Wszystkie negatywne wydarzenia losowe są ignorowane. -Tydzień Złych Duchów. Wszystkie pozytywne wydarzenia losowe są ignorowane. -Tydzień Zaćmienia Słońca. Wszyscy Gracze poruszają się o -2 oczka wolniej i zadają o połowę mniejsze obrażenia na odległość, ale o połowę trudniej ich wykryć przy kradzieży i włamaniach. -Tydzień Nie mający Sensu. Każdy z Graczy otrzymuje Brzozową Gałąź. -Tydzień Plagi Chochlików. Każdy dzień kończy się walką z Chochlikami. ===== Zobacz też ===== * [[Strona główna]]