====== Zbroja (MitM) ====== Do Zbroi zaliczamy wszystkie przedmioty, które Gracze mogą nałożyć na siebie i które nie są Biżuterią. Zbroje dzielimy na Ubrania, Lekkie Pancerze oraz Ciężkie Pancerze. Stopień osłony zapewnianej przez Lekkie i Ciężkie Pancerze zależy od umiejętności Lekki i Ciężki Pancerz. Gracz może jednocześnie nosić maksymalnie 5 części zbroi. Są to: Pancerz, Buty, Rękawice, Hełm i Tarcza. ==== Ubrania ==== Noszenie samych Ubrań zapewnia +(ZRĘ)% szans na odparcie ataku. ^Nazwa^Typ^POb^Wymagania^Wartość (MNT)^Masa (kg)| ==== Lekkie Pancerze ==== Noszenie Lekkich Pancerzy zapewnia +(Zręczność/2) POb. Noszenie 3 elementów Lekkiego Pancerza zmniejsza Szybkość Gracza o -1, a czterech o -2. ==== Ciężkie Pancerze ==== W przypadku noszenia Ciężkiego Pancerza liczy się jedynie POb zapewniane przez zbroję. Noszenie 2 elementów Ciężkiego Pancerza zmniejsza Szybkość Gracza o -1, trzech o -2, a pięciu o -3.