Spis treści

Zbroja (MitM)

Do Zbroi zaliczamy wszystkie przedmioty, które Gracze mogą nałożyć na siebie i które nie są Biżuterią. Zbroje dzielimy na Ubrania, Lekkie Pancerze oraz Ciężkie Pancerze. Stopień osłony zapewnianej przez Lekkie i Ciężkie Pancerze zależy od umiejętności Lekki i Ciężki Pancerz. Gracz może jednocześnie nosić maksymalnie 5 części zbroi. Są to: Pancerz, Buty, Rękawice, Hełm i Tarcza.

Ubrania

Noszenie samych Ubrań zapewnia +(ZRĘ)% szans na odparcie ataku.

NazwaTypPObWymaganiaWartość (MNT)Masa (kg)

Lekkie Pancerze

Noszenie Lekkich Pancerzy zapewnia +(Zręczność/2) POb. Noszenie 3 elementów Lekkiego Pancerza zmniejsza Szybkość Gracza o -1, a czterech o -2.

Ciężkie Pancerze

W przypadku noszenia Ciężkiego Pancerza liczy się jedynie POb zapewniane przez zbroję. Noszenie 2 elementów Ciężkiego Pancerza zmniejsza Szybkość Gracza o -1, trzech o -2, a pięciu o -3.