Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach | ||
daifugo [2021/07/21 11:04] patryk [Reguły dodatkowe] |
daifugo [2021/07/21 20:46] patryk [Reguły dodatkowe] |
||
---|---|---|---|
Linia 28: | Linia 28: | ||
* Ósemki kończą lewę - gracz, który dołożył do lewy ósemkę (lub parę/ | * Ósemki kończą lewę - gracz, który dołożył do lewy ósemkę (lub parę/ | ||
* Bankrut - Jeżeli obecny Daifugo nie wygra rozdania, w kolejnym zostaje Daihinminem, | * Bankrut - Jeżeli obecny Daifugo nie wygra rozdania, w kolejnym zostaje Daihinminem, | ||
+ | * Trójka pik przebija Jokera - jeżeli na szczycie lewy znajduje się Joker, następny gracz może go przebić trójką pik. | ||
===== Punktacja ===== | ===== Punktacja ===== | ||
Po każdym rozdaniu gracze otrzymują punkty: | Po każdym rozdaniu gracze otrzymują punkty: | ||
Linia 36: | Linia 37: | ||
* Daihinmin - 0 pkt. | * Daihinmin - 0 pkt. | ||
Grę wygrywa gracz, który po rozegraniu określonej ilości rozdań (co najmniej trzech) zdobył najwięcej punktów. | Grę wygrywa gracz, który po rozegraniu określonej ilości rozdań (co najmniej trzech) zdobył najwięcej punktów. | ||
- | ===== Zasady opcjonalne | + | ===== Zobacz też ===== |
- | Poniższe zasady modyfikują niektóre elementy rozgrywki. Część z nich jest popularna, niektóre są mniej znane. Nie należą do standardu Kalisoftu. | + | * [[Rozrywka]] |
+ | * [[koi koi]] | ||
+ | * [[start]] |