Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


daifugo

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach
daifugo [2021/07/21 11:12]
patryk [Zasady opcjonalne]
daifugo [2021/07/21 20:46]
patryk [Reguły dodatkowe]
Linia 28: Linia 28:
   * Ósemki kończą lewę - gracz, który dołożył do lewy ósemkę (lub parę/trójkę ósemek), wygrywa lewę, zabiera karty i rozpoczyna kolejną lewę. Kareta ósemek jednocześnie kończy lewę i rozpoczyna rewolucję.   * Ósemki kończą lewę - gracz, który dołożył do lewy ósemkę (lub parę/trójkę ósemek), wygrywa lewę, zabiera karty i rozpoczyna kolejną lewę. Kareta ósemek jednocześnie kończy lewę i rozpoczyna rewolucję.
   * Bankrut - Jeżeli obecny Daifugo nie wygra rozdania, w kolejnym zostaje Daihinminem, nawet jeśli nie ukończył rozdania jako ostatni. Wtedy ostatnia osoba zostaje Hinminem.   * Bankrut - Jeżeli obecny Daifugo nie wygra rozdania, w kolejnym zostaje Daihinminem, nawet jeśli nie ukończył rozdania jako ostatni. Wtedy ostatnia osoba zostaje Hinminem.
 +  * Trójka pik przebija Jokera - jeżeli na szczycie lewy znajduje się Joker, następny gracz może go przebić trójką pik.
 ===== Punktacja ===== ===== Punktacja =====
 Po każdym rozdaniu gracze otrzymują punkty: Po każdym rozdaniu gracze otrzymują punkty:
daifugo.txt · ostatnio zmienione: 2023/01/13 16:18 przez patryk