Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:k_k2budynkilista

Lista budynków K&K 2

Original file

NazwaDziałanieBudowane naKosztUwagiPlądrowanie dajePaństwo
Tartak+k1 DRELas3 ZŁO
3 MET
3 ŻYW
3 KAM
-+k4 DRE-
Kopalnia+k1 METGóry
Wzgórza
3 ZŁO
3 DRE
3 ŻYW
3 KAM
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k4 MET-
Farma+k2 ŻYWPola3 ZŁO
3 DRE
3 MET
3 KAM
-+k4 ŻYW-
Targowisko+k1 ZŁO
-3 DRE
3 MET
3 KAM
3 ŻYW
-+k4 ZŁO-
Kamieniołom+k1 KAMGóry3 ZŁO
3 DRE
3 MET
3 ŻYW
-+k4 KAM-
Świątynia-1 do Niechęci jednostek w prowincji-12 KAM
8 ZŁO
4 DRE
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k6 ZŁO-
Jurtowisko+k1 ŻYWStep6 DRE
2 KAM
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k3 ŻYWImperium
Kazachstan
Wioska+k1 ŻYWPola
Wzgórza
Las
6 DRE
2 KAM
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k3 ŻYWNie Imperium i Kazachstan
Warsztat--4 KAM
10 DRE
8 ZŁO
2 MET
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k4 ZŁO-
Zagroda Overlordów--6 DRE
2 KAM
4 ZŁO
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k4 ZŁOImperium
Kurhan+1 Obrony jednostek w podprowincji
-1 Niechęci jednostek w podprowinicji
-6 KAM-+k4 ZŁOKazachstan
Obóz warowny+2 Obrony jednostek w podprowincji
+2 limitu jednostek
-6 KAM
2 DRE
2 MET
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek
Twierdza
+k4 ZŁOSzymperium
Zamek zakonny+5 Obrony jednostek w podprowincji
-1 Niechęci jednostek w prowincji
+k1 ZŁO
-12 KAM
6 ZŁO
4 DRE
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek
Twierdza
+k4 ZŁOLeonia
Winnica+k4 ZŁO
+k4 ŻYW
Pola4 KAM
6 DRE
2 ZŁO
-+k4 ZŁOTomalia i Zakrzacja
TunelŁączy podprowincje w sieć-16 KAM
4 ZŁO
Prędkość podróży wynosi 6+k4 ZŁOKrasnoludowie
Klasztor-2 Niechęci jednostek w podprowincji-8 KAM
6 ZŁO
4 DRE
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k4 ZŁOZaiszymie
Zagajnik+2 Obrony w podprowincjiLas12 DREWymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k6 DREElfowie
Stos czaszek+4 Niechęci przeciwnika w podprowincji-8 KAM-+k4 KAMDzikie ludy
Posterunek+1 Obrony w podprowincji
-1 Niechęci jednostek w podprowincji
Ignoruje premie za typ przeciwnika
-8 KAM
10 DRE
-+k6 DRE
+k4 KAM
Cesarstwo
Katedra--25 KAMWymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k10 KAMCesarstwo
Wieża magów+2 Obrony w podprowincji
+k2 wybranego surowca/turę
-20 KAM
8 ZŁO
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k6 KAMArchipelag
Izba najemnikówJednostki: -1 ZŁO w prowincji
Pozwala rekrutować losowe jedn. Neutralne raz/turę
-6 KAM
8 DRE
6 ZŁO
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k6 ZŁO
+k8 KAM
Rzesza
MostIgnoruje kary za przekraczanie rzekiNad rzeką8 KAM
4 ZŁO
4 DRE
Budowany między 2 podprowincjami
Może być budowany jako 2. budynek
+k6 KAM-
Droga+1 do Szybkości
Ignoruje kary terenu do Szybkości
-10 KAM
2 ZŁO
Może być budowany jako 2. budynek+k4 KAM-
Twierdza+3 Obrony jednostek w podprowincji
+3 limitu jednostek
-10 KAM
8 ZŁO
6 DRE
4 MET
Twierdza+k4 KAM
+k4 ZŁO
-
Wieża+2 Obrony jednostek w podprowincji
+2 limitu jednostek
-6 KAM
4 ZŁO
2 DRE
Twierdza+k4 KAM-
Forteca+4 Obrony jednostek w podprowincji
+4 limitu jednostek
-14 KAM
10 ZŁO
8 DRE
6 MET
Twierdza+k6 KAM
+k6 ZŁO
-
Pałac-2 do Niechęci jednostek w prowincji-8 KAM
8 DRE
16 ZŁO
4 MET
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek
1 na państwo
+k10 ZŁO
+k6 KAM
+k4 MET
-
PortPozwala prowadzić handel (k6)
+k3 ZŁO
Nad morzem12 KAM
6 ZŁO
6 DRE
2 MET
Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek+k6 ZŁO-
Magazyn+2 limitu jednostek-6 KAM
4 DRE
Jednostki w prowincji:
-1 ŻYW
-1 MET
-1 DRE
+k3 ŻYW
+k3 DRE
+k3 MET
+k3 ZŁO
-
Dom uzdrowień+3 Stanu jednostkom w podprowincji-10 KAM
6 DRE
- +k4 ZŁO
+k4 DRE
-
Obóz szkoleniowy+1 PD jednostce w podprowincji-8 KAM
14 ZŁO
12 DRE
12 MET
Każdy PD kosztuje 2 ŻYW, 2 ZŁO+k6 ZŁO
+k6 ŻYW
+k6 DRE
-
KuźniaPozwala ulepszać jednostki w prowincji-10 KAM
6 DRE
8 ZŁO
Koszt ulepszenia jednostki zależy od rodzaju +k4 DRE
+k4 MET
+k4 ZŁO
-
mm/k_k2budynkilista.txt · ostatnio zmienione: 2014/04/07 22:13 przez freesz