Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:k_k2wydarzenialista

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Nowa wersja
Poprzednia wersja
mm:k_k2wydarzenialista [2014/04/08 18:57]
patryk File build by odt2dw plugin from fileLista wydarzeń.odt
mm:k_k2wydarzenialista [2014/04/08 19:00] (aktualna)
patryk
Linia 2: Linia 2:
 <sub>{{Lista wydarzeń.odt|Original file}}</sub> <sub>{{Lista wydarzeń.odt|Original file}}</sub>
  
-====== Wydarzenia ====== 
  
   - Najazd wołoski. W wolnych prowincjach regionu Wołoszczyzna pojawia się (k4) różnych Wołochów, którzy najeżdżają sąsiednie prowincje.   - Najazd wołoski. W wolnych prowincjach regionu Wołoszczyzna pojawia się (k4) różnych Wołochów, którzy najeżdżają sąsiednie prowincje.
Linia 11: Linia 10:
   - Przybyli najemnicy. W tej turze można rekrutować Reichsknechtów.   - Przybyli najemnicy. W tej turze można rekrutować Reichsknechtów.
   - Bandyci. W (k4) losowych prowincjach pojawia się oddział Bandytów.   - Bandyci. W (k4) losowych prowincjach pojawia się oddział Bandytów.
-  - Ulewne deszcze. W tej turze jednostkiwszędzie poza Pustynią, Tundrą i Pustynią Lodowązostają unieruchomione. +  - Ulewne deszcze. W tej turze jednostki wszędzie poza Pustynią, Tundrą i Pustynią Lodową zostają unieruchomione. 
-  - Nadejście zimy.Przez najbliższe (k6) tur Jednostki na Stepie, Polach,Górach,Wzgórzach, TundrzeiPustyni Lodowejpowinny zostać unieruchomione, inaczej otrzymają –(k4) Stanu. +  - Nadejście zimy.Przez najbliższe (k6) tur Jednostki na Stepie, Polach,Górach,Wzgórzach, Tundrze i Pustyni Lodowej powinny zostać unieruchomione, inaczej otrzymają –(k4) Stanu. 
-  - Upalne lato. Przez najbliższe (k6) turJednostki na Stepie, Polach, Pustyni, Dżungli i Bagnach powinny zostać unieruchomione, inaczej otrzymają–(k4)Stanu.+  - Upalne lato. Przez najbliższe (k6) tur Jednostki na Stepie, Polach, Pustyni, Dżungli i Bagnach powinny zostać unieruchomione, inaczej otrzymają–(k4)Stanu.
   - Susza. W tej turze Gracze nie otrzymują ŻYW.   - Susza. W tej turze Gracze nie otrzymują ŻYW.
   - Udane żniwa. W tej turze Gracze otrzymują 2 razy więcej ŻYW.   - Udane żniwa. W tej turze Gracze otrzymują 2 razy więcej ŻYW.
Linia 21: Linia 20:
   - Klęska żywiołowa. Gracze tracą połowę każdego zasobu ze swoich skarbców.   - Klęska żywiołowa. Gracze tracą połowę każdego zasobu ze swoich skarbców.
   - Pożar biblioteki. W tej turze Gracze nie mogą wynaleźć żadnej technologii.   - Pożar biblioteki. W tej turze Gracze nie mogą wynaleźć żadnej technologii.
-  - Powódź.Połowapodprowincjinadrzecznychnależących do Graczytraci wzniesione tam budynki, łącznie zMostami i Drogami.+  - Powódź.Połowa podprowincji nadrzecznych należących do Graczy traci wzniesione tam budynki, łącznie z Mostami i Drogami.
   - Przybycie kupców z odległych lądów. Każdy z Graczy otrzymuje +(k10) ZŁO.   - Przybycie kupców z odległych lądów. Każdy z Graczy otrzymuje +(k10) ZŁO.
   - Epidemia.W tej turze niemożliwe jest rekrutowanie nowych jednostek.   - Epidemia.W tej turze niemożliwe jest rekrutowanie nowych jednostek.
  
  
mm/k_k2wydarzenialista.1396976245.txt.gz · ostatnio zmienione: 2014/04/08 18:57 przez patryk