Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja | ||
kalisoft:kk [2014/09/25 14:40] ghi |
kalisoft:kk [2014/09/25 15:21] ghi |
||
---|---|---|---|
Linia 9: | Linia 9: | ||
* KKgame - główny interfejs gry | * KKgame - główny interfejs gry | ||
* KKresearch - rysuje drzewko technologii, | * KKresearch - rysuje drzewko technologii, | ||
+ | |||
+ | ===== Format mapy ===== | ||
+ | Mapy do gry K&K są zapisywanie w prostym formacie tekstowym, z rozszerzeniem: | ||
+ | |||
+ | < | ||
+ | 1200x2050 #wielkość mapy w pikselach | ||
+ | way [ID] [atrybuty]: (15,12) (57,53) # | ||
+ | way mongolskokazachskaN border river: (15, 15) (72,11) #możliwe atrybuty: border, river | ||
+ | area [type][attributes]: | ||
+ | area province Wschodnia Mongolia: mongolskokazachskaN | ||
+ | area subprovince forest: mongolskokazachskaN # atrybuty podprowincji: | ||
+ | area subprovince forest capital: a45 | ||
+ | area country[Wielkie Imperium Mongolskie]: | ||
+ | </ | ||
+ | Ścierzki nie muszą tworzyć idealnie zamkniętych obszarów o ile da się taki obszar jednoznacznie określić. | ||
===== KKserver (strona serwera) ===== | ===== KKserver (strona serwera) ===== | ||
Linia 41: | Linia 56: | ||
* < technologia zostaje aktywowane, jeżeli spełnione są wymagania; zasoby zostąną odjęte z puli | * < technologia zostaje aktywowane, jeżeli spełnione są wymagania; zasoby zostąną odjęte z puli | ||
* units/ | * units/ | ||
- | * id/ | + | * id/ (uid) |
* class (OREAD) - zwraca klasę jednostki (w K&K2 zwaną nazwą) | * class (OREAD) - zwraca klasę jednostki (w K&K2 zwaną nazwą) | ||
* type (OREDA) - zwraca typ jednostki | * type (OREDA) - zwraca typ jednostki | ||
+ | * group (ORDWR) - grupa do której należy oddział. Grupy poruszają się i atakują wspólnie | ||
+ | * > nazwa grupy | ||
+ | * < przyłącz jednostkę do nowej grupy | ||
* name (ORDWR) - nazwa jednostki nadana przez gracza | * name (ORDWR) - nazwa jednostki nadana przez gracza | ||
* > nazwa jednostki | * > nazwa jednostki | ||
* < nowa nazwa dla jednostki | * < nowa nazwa dla jednostki | ||
+ | * level (ORDWR) - poziom jednostki | ||
+ | * > odczytaj poziom jednostik | ||
+ | * < [int] zwiększ poziom jednostki o [int] | ||
+ | * ex (ORDWR) - doświadczenie | ||
+ | * > ilość posiadanego doświadczenia | ||
+ | * <[int] ilość doświadczenia do dodania | ||
+ | * pp (ORDWR) - punkty promocji: ile nowych promocji gracz może sobie dodać | ||
+ | * > ilość punktów promocji | ||
+ | * <[int] ilość pp do dodania | ||
+ | * range (OREAD) - qid prowincji w zasięgu ruchu: " | ||
* str (ORDWD) - atak jednostki | * str (ORDWD) - atak jednostki | ||
* > zwraca wartość współczynnika | * > zwraca wartość współczynnika | ||
Linia 69: | Linia 97: | ||
* < dodaje nową premię | * < dodaje nową premię | ||
* provinces/ | * provinces/ | ||
- | * province_name/ | + | * subprovince_id/ (qid) |
+ | * province (OREAD) - nazwa prowincji do której należy | ||
+ | * ulimit (OREAD) - maksymalna liczba garnizonów mogących stacjonować w prowincji | ||
+ | * units (ORDWR) - jednostki stacjonujące w podprowincji | ||
+ | * > lista jednostek: " | ||
+ | * <[uid] przesuń jednostkę na tę prowincję | ||
+ | * buldings (ORDWR) - lista budynków w podprowincji: | ||
+ | * > lista budynków: " | ||
===== KKlogic (strona serwera) ===== | ===== KKlogic (strona serwera) ===== | ||
Logika gry, obsługuje zapytania graczy do serwera i rostrzyga, czy są zgodne z zasadami. | Logika gry, obsługuje zapytania graczy do serwera i rostrzyga, czy są zgodne z zasadami. | ||