Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:lista_zaklec_magii_mistycznej

To jest stara wersja strony!


Magia Mistyczna

Magia Mistyczna

Magia ta jest poświęcona wodzie. W równym stopniu służy do ataku, jak i obrony.

Magiczna Strzała

Szkoła:Mistyczna

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:10 Mana

Działanie:Zadaje jednemu przeciwnikowi (5+MM) PO; (10+MM) PO; (15+MM) PO.

Wartość:2000 MNT i 1 PR

Ścieżka Życia

Uleczenie

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:12 Mana

Działanie:Gracz przywraca sobie lub sojusznikowi (15+MM) HP; (20+MM) HP; (25+MM) HP.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Ochrona przed Magią

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:15 Mana

Działanie:Umiejętność ‘Odporność’ Gracza zwiększa się o (Poziom); (2+Poziom); (4+Poziom Gracza) na 5 tur.

Wartość:5000MNT i 2 PR

Opatrzenie ran

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:20 Mana

Działanie:Natychmiast likwiduje wszystkie Lekkie; Lekkie i Ciężkie; Lekkie, Ciężkie i Poważne Rany pojedynczego celu.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Oczyszczenie krwi

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:30 Mana

Działanie:Natychmiast leczy pojedynczy cel ze wszystkich chorób.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Promień Światła

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:25 Mana

Działanie:Gracz wystrzeliwuje po linii prostej promień światła, zadający (Poziom +MM); (Poziom +MM +10); (Poziom +MM +20) PO wszystkim postaciom na drodze zaklęcia.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Powrót

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe/ Podróżne

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:30 Mana; 25 Mana; 20 Mana

Działanie:Gracz cofa się w miejsce, w którym był przed obecną turą.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Lecznicza Aura

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:30 Mana

Działanie:Gracz i jego sojusznicy regenerują (2*MM); (3*MM); (4*MM) HP.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Przywrócenie sił

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:30 Mana

Działanie:Natychmiast przywraca wszystkie utracone w wyniku działań przeciwnika punkty współczynników i umiejętności u pojedynczego celu.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Życiodajna kula

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Wystrzeliwuje kulę życiodajnej energii, która przywraca pojedynczemu celowi (MM+k20+10) (2*MM+k20+20) (3*MM+k20+30) HP.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Tarcza rozproszenia

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Zaklęcie rzucone na siebie bądź sojusznika będzie rozpraszało otrzymywane przez postać obrażenia- ona sama otrzyma 75%; 50%; 25% PO, a 50%; 25%; 0% otrzymają postaci stojące na sąsiednich polach bądź najbliższe, bez względu na to, czy to sojusznik, czy wróg. Zaklęcie trwa (MM/3) tur.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Rozproszenie

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz może rzucić to zaklęcie na siebie, sojusznika bądź przeciwnika, przez co całkowicie usunie efekty łatwych; łatwych i trudnych; wszystkich zaklęć działających na daną postać.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Ukojenie bólu

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:60 Mana

Działanie:Pozwala pojedynczemu celowi ignorować wszystkie działające na niego negatywne efekty przez następne (MM/3); (MM/2); (MM) tur, jednakże powrócą one po zakończeniu zaklęcia, chyba że ich czas działania także minął.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Wody Życia

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Całkowicie leczy Gracza; Gracza i dwóch sojuszników; Gracza i wszystkich jego sojuszników.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Zniszczenie Nieumarłych

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Doszczętnie niszczy każdego Nieumarłego na Polu Walki, którego poziom jest więcej niż dwa razy niższy; więcej niż dwa razy niższy; niższy od poziomu Gracza.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Przywrócenie życia

Szkoła:Mistyczna, Życia

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:120 Mana

Działanie:Pozwala przywrócić do życia umierającego sojusznika, przywracając mu pełnię HP i lecząc wszystkie rany.

Wartość:25000 MNT i 8 PR

Ścieżka wody

Dary głębin

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Podróżne

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:20 Mana

Działanie:Przyzywa rzucającemu jeden; dwa; trzy losowe wodne składniki alchemiczne lub inne przedmioty pochodzące z wody.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Chodzenie po wodzie

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe/Podróżne

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:10 Mana

Działanie:Pozwala chodzić po wodzie pojedynczemu celowi przez w 1;3;5 dni/tur.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Oddychanie pod wodą

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe/Podróżne

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:30 Mana

Działanie:Pozwala oddychać w wodzie pojedynczemu celowi przez w 1;3;5 dni/tur.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Wodna pięść

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:25 Mana

Działanie:Rzucona w pojedynczy cel zadaje mu (MM+10); (2*MM+10); (3*MM+20) PO.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Przywołanie Stworzenia Wodnego

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:40 Mana

Działanie:Przywołuje na pole walki losowe Stworzenie Wodne o Poziomie zbliżonym do Poziomu Gracza. Działa jedynie w sytuacji, gdy na polu walki występuje teren odpowiedni dla Stworzeń Wodnych.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Sadzawka przerażenia

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:40 Mana

Działanie:Pozwala utworzyć Graczowi sadzawkę upiornej wody, która będzie wzbudzała strach w każdym przeciwniku stojącym nad jej brzegami.Powierzchnia sadzawki wynosi (MM/2); (MM); (MM+5) pól, może być dowolnego kształtu, lecz jednorodna. Sadzawka jest zbudowana z płytkiej wody.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Niszcząca Fala

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:50 Mana

Działanie:Tworzy zalewającą wszystko falę wody, która rozprzestrzenia się od Gracza na 5 pól z przodu i boków w promieniu 1;2;3 pól, zadając (2*MM); (3*MM); (4*MM) PO wszystkim znajdującym się tam postaciom.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Żywiołak wody

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:70; 60; 50 Mana

Działanie:Przywołuje na pole walki Żywiołaka Wody, by służył rzucającemu zaklęcie.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Wodna Tarcza

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Gracz chroni siebie bądź sojusznika tarczą, która redukuje wszelkie (także magiczne) obrażenia o 25%;50%;75%, a poza tym przywraca co turę chronionemu (MM);(2*MM);(3*MM) HP przez 3 tury.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Strumień Wody

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:60 Mana

Działanie:Gracz wystrzeliwuje strumień wody, który może zadać (k4*MM) PO przeciwnikom stojącym obok siebie na maksymalnie (MM/5); (MM/5+1); (MM/5+2) polach.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Wir

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:60 Mana

Działanie:Przywołuje na pole bitwy wir, który zadaje (MM+k20); (2*MM+k20); (3*MM+k20) PO przeciwnikom, którzy znaleźli się w zasięgu wiru (Wir ma kształt kręgu bez „pola wolnego” wewnątrz).

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Deszcz

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Podróżne

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:60 Mana

Działanie:Zsyła na całą mapę deszcz, zmniejszający prędkość wszystkich postaci o (MM/5); (2+MM/5); (4+MM/5). Możliwe jest, że nie będzie można się ruszyć. Deszcz nie wpływa na prędkość rzucającego i trwa (3+Poziom/10) tur.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Stworzenie Bagna

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:60 Mana

Działanie:Tworzy w wybranym miejscu pola walki bagno, przez które nie da się przejść, a postaci stojące na skraju mają 50% szans na to, że zostaną w nie wciągnięte (nie mogą się poruszać do końca bitwy i co 2 tury otrzymują 30 PO). Powierzchnia bagna wynosi (MM/4) pól, może mieć dowolny, lecz jednorodny kształt. Pozostaje do końca walki.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Potop

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Zalewa Pole Walki, doszczętnie niszcząc 50% wszystkich przeciwników, a reszcie zadając (MM); (MM*2); PO, sam Gracz oraz jego sojusznicy otrzymują (MM); (MM/2); nie otrzymują żadnych obrażeń.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Wezwanie Krakena

Szkoła:Mistyczna, Wody

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Przywołuje na pole walki Krakena, by służył rzucającemu zaklęcie, na czas 2; 3; 4 tur.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Ścieżka lodu

Odmrożenie

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 5/10

Koszt:10 Mana

Działanie:Gracz powoduje Odmrożenie u 1;2;3 wybranych przeciwników.

Wartość:5000 MNT i 2 PR

Lodowa zbroja

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:20 Mana

Działanie:Gracz zwiększa POb celu dwukrotnie; trzykrotnie; czterokrotnie na czas 4;6;8 tur. Wszyscy przeciwnicy atakujący cel zaklęcia otrzymają (MM) PO od mrozu.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Lodowy Pocisk

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 7/12

Koszt:15 Mana

Działanie:Gracz zadaje (2*MM); (2*MM+10); (2*MM+20) PO jednemu z przeciwników.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Krąg Zimna

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:35 Mana

Działanie:Gracz tworzy w dowolnym miejscu Pola Bitwy krąg lodu, który zadaje (MM+k20); (MM+k20+k10); (MM+k20+k12+k10) PO każdej jednostce stojącej blisko krawędzi kręgu (tzn. wewnątrz kręgu jest pole, które nie jest atakowane).

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Lodowe zwierciadło

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:20 Mana

Działanie:Cel zaklęcia otrzymuję premię +(MM+10); +(MM+20); +(MM+30) procent szans na odbicie obrażeń oraz zaklęć na czas 3;4;5 tur.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Lodowa ściana

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:30 Mana

Działanie:Gracz tworzy w dowolnym miejscu Pola Bitwy ścianę z lodu, która jest nie do przejścia i nie przepuszcza zaklęć ani pocisków, a jej długość wynosi (MM/2); (MM); (MM+7) pól. Może mieć dowolny kształt, lecz musi być jednorodna i nie może się zamykać. Poszczególne odcinki ściany mogą zostać zniszczone za pomocą ognia, jeżeli zadane ścianie obrażenia są wyższe niż MM Gracza.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Lodowa posadzka

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:25 Mana

Działanie:Gracz pokrywa dowolne pola Pola Walki lodem. Pole pokryte lodem jest niezwykle śliskie- zmniejsza Szybkość o -4, a postaci, których Zręczność jest niższa niż (k20+4) zostają obalone. Ilość zamrożonych pól wynosi (MM/2); (MM); (MM+5) pól.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Pole sopli

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz tworzy w dowolnym miejscu Pola Bitwy ścianę lodowych sopli, która przepuszcza pociski i zaklęcia oraz jest do przejścia, jednakże spowalnia postaci (-4 do Szybkości) i zadaje (MM+k10); (MM+k20); (MM+k30) PO każdej postaci wewnątrz i sąsiadującej z polem. Powierzchnia pola wynosi (MM/4); (MM/2); (MM) pól.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Zamrożenie

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:45 Mana

Działanie:Gracz zamraża (MM/6); (MM/4); (MM/3) wybranych przeciwników na czas 3 tur. Zamrożeni przeciwnicy nie mogą się poruszać ani atakować, lecz otrzymują tylko 75% obrażeń.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Deszcz odłamków

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:60 Mana

Działanie:Gracz wystrzeliwuje deszcz lodowych odłamków, raniąc wszystkie postaci w promieniu 2;3;4 pól od siebie, zadając każdej (k8) Lekkich ran oraz (MM+k20); (2*MM+k20); (2*MM+2k20) PO od mrozu.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Lodowa Iglica

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Gracz zadaje (2*MM); (3*MM); (4*MM) PO przeciwnikowi oraz zmniejsza jego Szybkość o -2 na czas 2;3;4 tur.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Przywołanie lodowego golema

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:70;60;50 Mana

Działanie:Gracz przywołuje na pole walki Lodowego Golema, by służył rzucającemu zaklęcie.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Żywy sopel

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 17/22

Koszt:60 Mana

Działanie:Gracz zmienia swoje ciało w żywy lód, dzięki czemu przez najbliższe 4;6;8 tur jest odporny na zaklęcia (poza ogniem) i mikstury, nie otrzymuje ran i posiada premię +(MM/5); (MM/2); (MM) do POb. Jednocześnie Gracz otrzymuje +100% więcej PO od ognia.

Wartość:15000 MNT i 5 PR

Śnieżyca

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:100 Mana

Działanie:Gracz przywołuje śnieżycę, przez co w powietrzu pojawia się śnieg, podłoże zostaje pokryte śniegiem (-3 do SZY), a szybko spadająca temperatura zadaje (MM+k20); (MM+k30); (MM+10+k30) PO od mrozu co turę wszystkim postaciom poza Graczem i jego bezpośrednim sąsiedztwem. Śnieżyca trwa (MM/2); (MM); (MM+5) tur.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Lodowy bastion

Szkoła:Mistyczna, Lodu

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:120 Mana

Działanie:Gracz tworzy lodowy zamek, w którym może umieścić dowolną liczbę elementów, takich jak Lodowe ściany, Lodową posadzkę, Lodowe wieże, kłujące sople itd. Ilość pól możliwych do wykorzystania wynosi (MM/2); (MM); (MM+5). Lodowy bastion istnieje do końca walki.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

mm/lista_zaklec_magii_mistycznej.1397486120.txt.gz · ostatnio zmienione: 2014/04/14 16:35 przez patryk