-
-
- Kategorie artykułów:
-
Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
To jest stara wersja strony!
Klasa | Dostępna dla | Premie do Współczynników | Premie do Umiejętności | Talenty klasowe | Opis |
---|---|---|---|---|---|
Alchemik | Chińczyk Kirgiz Koreańczyk Mongoł Rosjanin Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INT -1 SZY | +3 do Alchemii +1 do Odporności +1 do Zbieractwa -1 do Długiego Ostrza | Talenty alchemika mm4 | Mistrz Alchemii. Identyfikuje i wytwarza mikstury i inne preparaty w celach wspomożenia drużyny i zarobkowych. Zbiera składniki alchemiczne. |
Bard | Chińczyk Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Rosjanin Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 ZRĘ +2 SZCZĘ -2 WYT -1 SIŁ | +1 do Rozeznania +1 do Etykiety +1 do Uników +1 do Negocjacji | Talenty barda mm4 | Wędrowny muzykant, zarabiający na życie śpiewem i grą na instrumentach. Potrafi wspierać drużynę pieśniami i radzić sobie w miastach pełnych niebezpieczeństw. |
Czarnoksiężnik | Chińczyk Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INT -1 SZY | +2 do Zaklinania +1 do Arkanów +1 do Magii Ciemności | Talenty czarnoksieznika mm4 | Wytwórca magicznych przedmiotów i ekspert ścieżki przywołania. Zaklina Przedmioty i rozporządza demonami z magicznych wymiarów, wzywając jedne w celu wsparcia drużyny, a odsyłając duchy wrogie. |
Druid | Chińczyk Koreańczyk Mandżur Ujgur Uzbek | +1 INT -1 WYT | +3 do Magii Natury +1 do Przetrwania | Talenty druida mm4 | Specjalista Magii Natury dowolnej ścieżki. Włada ziemią i siłami Natury, w tym zwierzętami. Może posiadać Pupila. |
Iluzjonista | Chińczyk Kazach Koreańczyk Mandżur Mongoł Ujgur Uzbek | +1 CHA +1 PER -1 SIŁ -1 WYT | +3 do Magii Iluzji +1 do Oszustwa | Talenty iluzjonisty mm4 | Specjalista Magii Iluzji. Może specjalizować się w ścieżce zmysłów, wodząc przeciwników i wpływając na umysły innych, lub podążać ścieżkami błyskawic i powietrza. |
Kapłan | Kazach Rosjanin | +2 CHA +1 INT -1 SIŁ -1 SZY -1 ZRĘ | +2 do Negocjacji +1 do Pierwszej Pomocy +1 do Odporności | Talenty kapłana mm4 | Wspiera drużynę i szkodzi wrogom Modlitwami. Skutecznie wpływa na spotkane postaci. Postać może pełnić różne funkcje w zależności od religii. |
Kusznik | Chińczyk Koreańczyk Mandżur | +1 ZRĘ -1 WYT | +3 do Kuszy +1 do Krótkiego Ostrza | Talenty kusznika mm4 | Mistrz posługiwania się kuszami. Skutecznie razi wrogów z odległości. Przeważnie słaby w walce wręcz. |
Łotrzyk | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INC +1 SZCZĘ -1 SIŁ -1 WYT | +1 do Mechaniki +1 do Krótkiego Ostrza +1 do Akrobatyki -1 do Alchemii -1 do Ciężkiego Pancerza -1 do Przetrwania | Nie może nosić Ciężkich Pancerzy Nie może używać Łuków i Kusz Nie może używać Włóczni Może sporządzać trucizny | Talenty Łotrzyka (MitM) |
Łowca | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 ZRĘ\\+1 PER -1 INC -1 SIŁ | +2 do Skradania się +1 do Łuku +1 do Przetrwania -1 do Włóczni -1 do Lekkiego Pancerza | Może oprawiać zwierzynę Nie może rzucać Zaklęć Nie może nosić Ciężkich Pancerzy Nie może używać Długiego Ostrza Nie może używać Ciężkiego Sprzętu | Talenty Łowcy (MitM) |
Łucznik | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 ZRĘ -1 SIŁ | +2 do Łuku | Może używać tylko Krótkiego Ostrza do walki wręcz Może używać tylko Łuku do walki na odległość Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Łucznika (MitM) |
Łupieżca | Jakut Kazach Kirgiz Mandżur Mongoł | +1 SIŁ +1 WYT -2 INT | +2 do Broni obuchowej +1 do Walki wręcz -1 do Alchemii | Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Łupieżcy (MitM) |
Mag | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INT -1 ZRĘ | +1 do Magii Natury +1 do Magii Ciemności +1 do Magii Mistycznej +1 do Magii Iluzji +2 do Arkanów -1 do Uników -1 do Alchemii -1 do Przetrwania -1 do Akrobatyki | Nie może nosić Pancerzy Może używać tylko Kosturów do walki wręcz Nie może używać Broni dystansowej Może rzucać tajemne Zaklęcia każdej szkoły | Talenty Maga (MitM) |
Mag bojowy | Chińczyk Kazach Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INT +1 WYT -1 ZRĘ -1 PER | +1 do Ciężkiego Pancerza +1 do Arkanów +1 do Magii Ciemności -1 do Zaklinania | Nie może używać Broni dystansowej Może rzucać trudne Zaklęcia każdej szkoły | Talenty Maga bojowego (MitM) |
Mistyk | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +2 INT -2 SIŁ | +4 do Magii Mistycznej -2 do Magii Ciemności | Nie może nosić Pancerzy Może używać tylko Kosturów do walki wręcz Nie może używać Broni dystansowej Może rzucać tajemne Zaklęcia szkoły Mistycznej | Talenty Mistyka (MitM) |
Mnich | Chińczyk Kazach Koreańczyk Mandżur Mongoł | +1 SZY +1 INT -1 WYT -1 SIŁ | +2 do Walki wręcz +1 do Odporności +1 do Alchemii -1 do Magii Ciemności -1 do Magii Iluzji | Nie może nosić Pancerzy Nie może używać Broni dystansowej Nie może używać Ostrzy Może przyrządzać preparaty alchemiczne Może używać Modlitw | Talenty Mnicha (MitM) |
Nekromanta | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +3 INT -2 SIŁ -1 PER | +5 do Magii Ciemności -1 do Magii Iluzji -1 do Magii Mistycznej -1 do Magii Natury | Nie może nosić Pancerzy Może używać tylko Kosturów do walki wręcz Nie może używać Broni dystansowej Może rzucać tajemne Zaklęcia szkoły Ciemności | Talenty Nekromanty (MitM) |
Nojon | Mongoł | +1 SIŁ -1 INT | +1 do Łuku +1 do Długiego Ostrza +1 do Ciężkiego Pancerza -1 do Arkanów -1 do Alchemii | Nie może używać Broni palnej Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Gwardzisty Chana (MitM) |
Siepacz | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Ujgur | +1 SIŁ +1 PER -1 INT -1 INC | +1 do Włóczni +1 do Długiego Ostrza +1 do Mechaniki -1 do Przetrwania | Nie może używać Kuszy Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Siepacza (MitM) |
Strzelec | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Tadżyk | +1 PER +1 ZRĘ -1 SIŁ -1 INC | +4 do Karabinów +1 do Skradania się +1 do Przetrwania -2 do Uników -2 do Krótkiego Ostrza | Nie może używać Łuków i Kusz Nie może nosić Ciężkich Pancerzy Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Strzelca (MitM) |
Szaman | Jakut Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk | +2 INT -1 ZRĘ -1 SZY | +2 do Magii Natury +2 do Alchemii +2 do Uników -2 do Włóczni -1 do Kuszy -1 do Łuku | Może używać Modlitw Może przyrządzać preparaty alchemiczne Nie może nosić Pancerzy Może używać tylko Kosturów do walki wręcz Nie może używać Broni dystansowej Może rzucać trudne Zaklęcia dowolnej szkoły | Talenty Szamana (MitM) |
Uzdrowiciel | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INT +1 INC -1 SIŁ -1 WYT | +2 do Magii Natury +2 do Magii Mistycznej +2 do Alchemii +2 do Pierwszej Pomocy -2 do Arkanów -2 do Akrobatyki -2 do Skradania się | Może przyrządzać preparaty alchemiczne Nie może nosić Pancerzy Może używać tylko Kosturów do walki wręcz Nie może używać Broni dystansowej Może rzucać trudne Zaklęcia szkoły Mistycznej, Natury i Przedścieżki | Talenty Uzdrowiciela (MitM) |
Wojownik | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 SIŁ -1 INT | +3 do Długiego Ostrza -1 do Odporności | Nie może używać Broni dystansowej Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Wojownika (MitM) |
Zbrojny | Chińczyk Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Uzbek | +1 SIŁ +1 WYT -1 INT -1 PER | +1 do Broni obuchowej +1 do Długiego Ostrza +1 do Włóczni +1 do Lekkiego Pancerza +1 do Ciężkiego Pancerza -1 do Uników -1 do Przetrwania -1 do Skradania się | Nie może używać Broni dystansowej Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Zbrojnego (MitM) |
Złodziej | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 SZY +1 ZRĘ | +3 do Skradania się +2 do Mechaniki +1 do Akrobatyki -1 do Odporności -1 do Przetrwania -1 do Lekkiego Pancerza -1 do Arkanów | Nie może nosić Ciężkich Pancerzy Nie może używać Łuków i Kusz | Talenty Złodzieja (MitM) |