Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:talenty_gwardzisty_mitm

Talenty Gwardzisty Chana (MitM)

Aura Wielopachnącego

Typ: Aktywowany
Czas działania: 3 tury
Koszt: 16 PA
Działanie:

  • Wszyscy przeciwnicy w zasięgu 2 pól od Gwardzisty posiadają tylko 50% PO.
  • Wszyscy przeciwnicy w zasięgu 2 pól od Gwardzisty otrzymują karę -3 SZY.
  • Wszyscy przeciwnicy w zasięgu 2 pól od Gwardzisty otrzymują karę -3 INC.

Boski pancerz

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia +(Poziom/2) POb.

Cios Jednoklapnego

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 10 PA
Działanie:

  • Gracz wykonuje atak wręcz lub na odległość posiadaną bronią, zadając obrażenia krytyczne celowi i Ciężkie rany dwóm najbliższym celowi przeciwnikom.

Energia Tysiąca Słońc

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 25 PA
Działanie:

  • Gracz wykonuje atak wręcz posiadaną bronią, zadając dziesięciokrotnie więcej obrażeń.

Fanatyzm

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia +5% PO przeciwko niewiernym.

Kindżał Kary

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 15 PA
Działanie:

  • Zadaje (3k20+10) PO wszystkim przeciwnikom w promieniu 6 pól.

Krąg łaski

Typ: Aktywowany
Czas działania: 5 tur
Koszt: 15 PA
Działanie:

  • Wszyscy wierni w zasięgu 1 pola odzyskują +(Poziom) HP i Many.

Naznaczenie głupszych

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 20 PA
Działanie:

  • Wybrany cel staje się Głupszy od samego siebie.

Strzała Słońca

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 12 PA
Działanie:

  • Gracz wykonuje atak na odległość posiadanym Łukiem, zadając dodatkowe +(k20+10) PO od ognia oraz ignorując POb celu.

Zawsze kontratakujący

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Każdy atak uderzający w Gwardzistę spotka się z kontratakiem w wysokości 10% otrzymanych PO.

Zobacz też

mm/talenty_gwardzisty_mitm.txt · ostatnio zmienione: 2017/02/10 12:13 przez patryk