Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


gra:player_conclusion

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
gra:player_conclusion [2011/11/24 09:22]
freesz
gra:player_conclusion [2012/02/01 13:52] (aktualna)
Linia 1: Linia 1:
-===== Imię ===== +===== Podaj swoje imię =====
-A teraz nazwij swojego dzielnego bohatera*+
 <html> <html>
 <br> <br>
-<input style="width:750px;" id="imie"> 
 <div id=script> <div id=script>
-    $("#imie").keyup(function () +data.imie = prompt("A teraz nazwij swojego dzielnego bohateraImię nie powinno być zbyt krótkie (np. Janani zbyt rozbudowane (np.Profesor od nauk kazachskich doktor niehabilitowany od nauki madagaskarskiej mistrz brydża mongolskiego 2010 w Suche Bator hrabia Narni Jan Kanty XXVIII Linus al Jazeera von Quikenstein ze Sri Dźajawardanapura Kotte)", "")
-      var value = $(this).val()+   data.zycie=data.sila*2*data.level+10
-      $("#imie_span").text(value)+   data.zycie_max=data.sila*2*data.level+10;  
-    }).keyup()+   data.mana=data.inteligencja*data.level+10; 
- +   data.mana_max=data.inteligencja*data.level+10; 
-  $("#dalej").click(function() { +   data.pancerz=((data.zrecznosc+data.szybkosc)/5)-(((data.zrecznosc+data.szybkosc)%5)/5)+1
-    data.imie $("#imie_span").text(); +    
-    if(data.rasa == "Arab")+ if(data.rasa == "Wyznawca")
     {      { 
       update("doku.php?id=gra:city_jerusalem #bodyContent");       update("doku.php?id=gra:city_jerusalem #bodyContent");
 +    } else if(data.rasa == "Kazach")
 +    {
 +      update("doku.php?id=gra:city_astana #bodyContent");
 +    } else if(data.rasa == "Mongoł")
 +    {
 +      update("doku.php?id=gra:city_ulaanbaatar #bodyContent");
 +    } else if(data.rasa == "Tadżyk")
 +    {
 +      update("doku.php?id=gra:city_dushanbe #bodyContent");
     }     }
-  }); 
-   data.zycie=data.sila*2*data.level+10; 
-   data.zycie_max=data.sila*2*data.level+10; 
 </div> </div>
 </html>\\ </html>\\
-* Imię nie powinno być zbyt krótkie (np. Jan) ani zbyt rozbudowane (np.Profesor od nauk kazachskich doktor niehabilitowany od nauki madagaskarskiej mistrz brydża mongolskiego 2010 w Suche Bator hrabia Narni Jan Kanty XXVIII Linus al Jazeera von Quikenstein ze Sri Dźajawardanapura Kotte) 
 \\ \\
 <html> <html>
- 
-<a id="dalej" href="#">Rozpocznij grę jako <span id="imie_span"></span></a> 
  
 </html> </html>
-  * [[gra:startgame_race|Nie- powrót do listy klas.]] 
gra/player_conclusion.1322122971.txt.gz · ostatnio zmienione: 2011/11/24 07:22 (edycja zewnętrzna)