Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:bows_daggers

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
mm:bows_daggers [2022/02/21 14:46]
patryk
mm:bows_daggers [2022/02/21 15:31] (aktualna)
patryk [Plansza - obszary Miast]
Linia 4: Linia 4:
 ==== Plansza - krainy ==== ==== Plansza - krainy ====
 Plansza podzielona jest na dwie krainy - Wielkie Imperium Mongolskie oraz Kazachstan. W Imperium losuje się Karty Przygody Imperium, a w Kazachstanie Karty Przygody Kazachstanu. Plansza podzielona jest na dwie krainy - Wielkie Imperium Mongolskie oraz Kazachstan. W Imperium losuje się Karty Przygody Imperium, a w Kazachstanie Karty Przygody Kazachstanu.
 +==== Plansza - obszary ====
 +Polecenie każdego obszaru niewymienione na planszy brzmi "Wylosuj 1 kartę przygody". Na żadnym z obszarów nie losuje się kart przygód, jeśli już znajduje się na nim karta (dwie karty w Issyk oraz 3 karty na Stepie Tajemnic). Na obszarze, gdzie należy wylosować więcej kart przygód (Issyk, Step Tajemnic) losuje się tyle kart, by łącznie znajdowało się na nim tyle kart, ile należy dobrać. 
 +<WRAP 400px right>
 +
 +|{{:mm:bdboardthumb2.png?400}}|
 +|Podział planszy na krainy|
 +
 +</WRAP>
 +==== Plansza - obszary Miast ====
 +Wchodząc na obszar Miasta (jednego z sześciu na planszy - czterech w Imperium i dwóch w Kazachstanie) Gracz musi rozpatrzyć jedno wybrane spotkanie z karty Miasta. 
 ==== Pozostawanie kart ==== ==== Pozostawanie kart ====
 Karty Przygód pozostają na obszarze do końca gry, chyba że treść karty każe je usunąć lub zostaną usunięte w wyniku działania Graczy. Karty Przygód pozostają na obszarze do końca gry, chyba że treść karty każe je usunąć lub zostaną usunięte w wyniku działania Graczy.
mm/bows_daggers.1645451170.txt.gz · ostatnio zmienione: 2022/02/21 14:46 przez patryk