Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:gwardzista_chana

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
mm:gwardzista_chana [2012/12/07 19:05]
patryk [Atuty i słabe punkty]
mm:gwardzista_chana [2012/12/22 18:34] (aktualna)
patryk [Atuty i słabe punkty]
Linia 6: Linia 6:
 |Gwardzista Chana Piechur|| |Gwardzista Chana Piechur||
 |[[Typ]]|[[Człowiek]]| |[[Typ]]|[[Człowiek]]|
-|[[Charakter]]|[[Chaotyczny]]+|[[Charakter]]|Chaotyczny| 
-|[[Poziom]]|[[30]]|+|[[Poziom]]|30|
 |[[HP]]|300| |[[HP]]|300|
 |[[PO]]|30-50| |[[PO]]|30-50|
Linia 17: Linia 17:
 |Gwardzista Chana- Jeździec|| |Gwardzista Chana- Jeździec||
 |[[Typ]]|[[Człowiek]]| |[[Typ]]|[[Człowiek]]|
-|[[Charakter]]|[[Chaotyczny]]+|[[Charakter]]|Chaotyczny| 
-|[[Poziom]]|[[30]]|+|[[Poziom]]|30|
 |[[HP]]|300| |[[HP]]|300|
 |[[PO]]|40-60| |[[PO]]|40-60|
Linia 37: Linia 37:
 ===== Atuty i słabe punkty ===== ===== Atuty i słabe punkty =====
 Silne strony Gwardii są widoczne na pierwszy rzut oka. Są szybcy i często mogą przebyć całe pole walki w jednej turze, co jednak rzadko jest potrzebne, bo ich śmiercionośne łuki charakteryzują się ogromnym zasięgiem. Z łatwością mogą zabić Gracza na niższym poziomie od nich, a równorzędny przeciwnik także będzie miał problemy, szczególnie przeciwko grupie Gwardzistów. Jeźdźcy mogą strzelać podczas ruchu, przez co często są w stanie pozostać w bezpiecznej odległości od kontrataku Gracza. Atak wręcz także nie jest dobrym pomysłem- wszyscy Gwardziści są tak samo biegli w walce wręcz, jak na odległość, i jedynie głupiec lub bohater szuka kontaktu z ich kindżałami.\\ Silne strony Gwardii są widoczne na pierwszy rzut oka. Są szybcy i często mogą przebyć całe pole walki w jednej turze, co jednak rzadko jest potrzebne, bo ich śmiercionośne łuki charakteryzują się ogromnym zasięgiem. Z łatwością mogą zabić Gracza na niższym poziomie od nich, a równorzędny przeciwnik także będzie miał problemy, szczególnie przeciwko grupie Gwardzistów. Jeźdźcy mogą strzelać podczas ruchu, przez co często są w stanie pozostać w bezpiecznej odległości od kontrataku Gracza. Atak wręcz także nie jest dobrym pomysłem- wszyscy Gwardziści są tak samo biegli w walce wręcz, jak na odległość, i jedynie głupiec lub bohater szuka kontaktu z ich kindżałami.\\
-Bardzo trudno jest pokonać Gwardię. Trzeba być w stanie wytrzymać wszystkie ataki i zadać odpowiednio duże obrażenia. Szanse najlepiej zwiększyć posiadając wsparcie maga- zaklęcia takie jak [[Klątwa]] czy [[Kamienna Skóra]] pomogą przeżyć. Poleca się też stosowanie [[Paraliż|Paraliżu]] oraz [[Oślepienie|Oślepienia]]. Bardzo ciekawym pomysłem jest rzucenie [[Pole Siłowe|Pola Siłowego]] wokół Gwardzisty, a potem bezkarne zabicie go za pomocą dowolnej [[Włócznia|Włóczni]] lub innej broni o zasięgu 2.+Bardzo trudno jest pokonać Gwardię. Trzeba być w stanie wytrzymać wszystkie ataki i zadać odpowiednio duże obrażenia. Szanse najlepiej zwiększyć posiadając wsparcie maga- zaklęcia takie jak [[Klątwa]] czy [[Kamienna Skóra]] pomogą przeżyć. Poleca się też stosowanie [[Paraliż|Paraliżu]] oraz [[Oślepienie|Oślepienia]]. Bardzo ciekawym pomysłem jest rzucenie [[Pole Siłowe|Pola Siłowego]] wokół Gwardzisty, a potem bezkarne zabicie go za pomocą dowolnej [[Włócznia typ|Włóczni]] lub innej broni o zasięgu 2.
 ===== Inne gry ze świata MM ===== ===== Inne gry ze świata MM =====
 +Gwardia Chana występuje także w [[MM:K&K]], gdzie jest elitarną jednostką Wielkiego Imperium Mongolskiego.
 ===== Zobacz też ===== ===== Zobacz też =====
   * [[strona glowna]]   * [[strona glowna]]
mm/gwardzista_chana.1354903505.txt.gz · ostatnio zmienione: 2012/12/07 19:05 przez patryk