Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach | ||
mm:k_k3budynkilista [2016/06/22 17:15] patryk [dtable]wiersz: |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ |-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa| zmieniono na: |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia |
mm:k_k3budynkilista [2018/05/02 21:46] patryk |
||
---|---|---|---|
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Nazwa|Działanie|Budowane na|Koszt|Uwagi|Plądrowanie daje|Państwo/ | |Nazwa|Działanie|Budowane na|Koszt|Uwagi|Plądrowanie daje|Państwo/ | ||
|Tartak|+1 DRE|Las|2 ZŁO\\ 2 MET\\ 2 ŻYW\\ 2 KAM|-|+k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| | |Tartak|+1 DRE|Las|2 ZŁO\\ 2 MET\\ 2 ŻYW\\ 2 KAM|-|+k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| | ||
- | |Kopalnia|+2 do wyboru: MET, PAL, MAT\\ W prowincjach z odpowiednimi surowcami strategicznymi (węgiel, żelazo) brak wyboru|Góry\\ Wzgórza|4 ZŁO\\ 4 MAT/DRE\\ 4 ŻYW\\ 4 PAL|-|+k4 MET/ | + | |Kopalnia|+2 do wyboru: MET, PAL, MAT\\ W prowincjach z odpowiednimi surowcami strategicznymi (węgiel, żelazo, złoto, rudy metali rzadkich) brak wyboru|Góry\\ Wzgórza|4 ZŁO\\ 4 MAT/DRE\\ 4 ŻYW\\ 4 PAL|-|+k4 MET/ |
|Jurtowisko|+1 ŻYW\\ \\ |Step|4 DRE\\ 2 KAM|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ Może się przemieszczać o 1 obszar/ | |Jurtowisko|+1 ŻYW\\ \\ |Step|4 DRE\\ 2 KAM|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ Może się przemieszczać o 1 obszar/ | ||
|Wioska|+1 ŻYW|Pola\\ Wzgórza\\ Las|4 MAT/KAM\\ 2 PAL/ | |Wioska|+1 ŻYW|Pola\\ Wzgórza\\ Las|4 MAT/KAM\\ 2 PAL/ | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
|Kamieniołom|+2 KAM/ | |Kamieniołom|+2 KAM/ | ||
|Fabryka|+1 MET|-|2 ZŁO\\ 2 MAT\\ 2 PAL|-|+k4 MET|OP: Przemysłowa| | |Fabryka|+1 MET|-|2 ZŁO\\ 2 MAT\\ 2 PAL|-|+k4 MET|OP: Przemysłowa| | ||
- | |Stocznia|+2 MET|Nad morzem|4 MAT\\ 2 ZŁO\\ 2 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 MET\\ +k4 PAL\\ +k4 MAT|OP: Przemysłowa| | ||
|Huta|+4 MET|-|5 MAT\\ 3 ZŁO\\ 3 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 MET\\ +k6 PAL\\ +k4 MAT|OP: Przemysłowa| | |Huta|+4 MET|-|5 MAT\\ 3 ZŁO\\ 3 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 MET\\ +k6 PAL\\ +k4 MAT|OP: Przemysłowa| | ||
|Fabryka broni|+1 MET|-|6 MAT\\ 2 ZŁO\\ 2 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MET\\ +k4 PAL\\ +k4 MAT|OP: Przemysłowa| | |Fabryka broni|+1 MET|-|6 MAT\\ 2 ZŁO\\ 2 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MET\\ +k4 PAL\\ +k4 MAT|OP: Przemysłowa| | ||
Linia 28: | Linia 27: | ||
|Schron bojowy|+6 Obrony jednostek w podprowincji \\ +2 limitu jednostek\\ |-|8 MAT\\ 6 PAL\\ 4 ZŁO|Twierdza|+k6 MAT|OP: Przemysłowa| | |Schron bojowy|+6 Obrony jednostek w podprowincji \\ +2 limitu jednostek\\ |-|8 MAT\\ 6 PAL\\ 4 ZŁO|Twierdza|+k6 MAT|OP: Przemysłowa| | ||
|Shiro|+3 Obrony jednostek w podprowincji\\ +3 limitu jednostek\\ +1 ZŁO|-|8 KAM\\ 6 DRE|Twierdza\\ Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 ZŁO\\ +k4 DRE\\ +k4 KAM|Japonia| | |Shiro|+3 Obrony jednostek w podprowincji\\ +3 limitu jednostek\\ +1 ZŁO|-|8 KAM\\ 6 DRE|Twierdza\\ Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 ZŁO\\ +k4 DRE\\ +k4 KAM|Japonia| | ||
- | |Pałac|-2 do Niechęci jednostek w prowincji|-|8 KAM/MAT\\ 8 DRE/PAL\\ 10 ZŁO\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 KAM/MAT\\ +k4 MET|Tworzy stolicę państwa| | + | |Pałac|-2 do Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 KAM/MAT\\ 8 DRE/PAL\\ 10 ZŁO\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 KAM/MAT\\ +k4 MET|Tworzy stolicę państwa| |
- | |Parlament|-2 Niechęci jednostek w prowincji|-|8 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT\\ +k4 MET|Tylko odpowiedni ustrój\\ Tworzy stolicę państwa| | + | |Parlament|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 4 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek\\ 1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT\\ +k4 MET|Tylko odpowiedni ustrój\\ Tworzy stolicę państwa| |
- | |Pałac Rad|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Czerwoną Gwardię co (k6) tur|-|12 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 6 MET|Zastępuje Pałac lub Parlament|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- komunizm lub republika rad\\ Tworzy stolicę państwa| | + | |Pałac Rad|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Czerwoną Gwardię co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|12 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 6 MET|Zastępuje Pałac lub Parlament|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- komunizm lub republika rad\\ Tworzy stolicę państwa| |
- | |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Gwardię Prezydencką co (k6) tur|-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa| | + | |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Gwardię Prezydencką co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa| |
+ | |Karawanseraj|Pozwala prowadzić handel (k6+2)\\ +1 ZŁO|Pola\\ Step\\ Pustynia\\ Wzgórza\\ Las|6 KAM/MAT\\ 4 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|-|+k6 ZŁO|// | ||
|Port|Pozwala prowadzić handel (k6)\\ +1 ZŁO|Nad morzem|5 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 ZŁO|-| | |Port|Pozwala prowadzić handel (k6)\\ +1 ZŁO|Nad morzem|5 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 ZŁO|-| | ||
|Port rzeczny|+1 ZŁO\\ +6 Stanu Okrętom drewnianym w podprowincji|Nad rzeką lub jeziorem|3 KAM\\ 3 DRE\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO\\ +k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| | |Port rzeczny|+1 ZŁO\\ +6 Stanu Okrętom drewnianym w podprowincji|Nad rzeką lub jeziorem|3 KAM\\ 3 DRE\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO\\ +k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| | ||
- | |Stocznia|+12 Okrętom w podprowincji\\ -2 DRE/PAL, -3 MET kosztu rekrutacji okrętów w prowincji|Nad morzem|6 KAM/MAT\\ 5 MET|-|+k6 DRE/PAL\\ +k6 MET|-| | + | |Stocznia|+12 |
|Baza morska|Pozwala flocie kontrolować prowincję\\ +1 limitu jednostek\\ +8 Stanu Okrętów w podprowincji|Nad morzem|4 MAT\\ 8 PAL\\ 3 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 MAT\\ +k6 PAL\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | |Baza morska|Pozwala flocie kontrolować prowincję\\ +1 limitu jednostek\\ +8 Stanu Okrętów w podprowincji|Nad morzem|4 MAT\\ 8 PAL\\ 3 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 MAT\\ +k6 PAL\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | ||
|Magazyn|+2 limitu jednostek w podprowincjach w prowincji|-|6 KAM/MAT\\ 4 DRE/ | |Magazyn|+2 limitu jednostek w podprowincjach w prowincji|-|6 KAM/MAT\\ 4 DRE/ | ||
Linia 47: | Linia 47: | ||
|Strzelnica|+1 PD jednostce typu Łucznicy, Strzelcy, Milicja w podprowincji\\ +1 PD nowo rekrutowanej jednostce typu Łucznicy, Strzelcy, Milicja, Kawaleria w prowincji |-|6 KAM/MAT\\ 4 ZŁO\\ 4 DRE/ | |Strzelnica|+1 PD jednostce typu Łucznicy, Strzelcy, Milicja w podprowincji\\ +1 PD nowo rekrutowanej jednostce typu Łucznicy, Strzelcy, Milicja, Kawaleria w prowincji |-|6 KAM/MAT\\ 4 ZŁO\\ 4 DRE/ | ||
|Ośrodek badawczy|Pozwala ulepszać jednostki|-|4 MAT\\ 4 ZŁO\\ 4 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MAT\\ +k4 PAL\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | |Ośrodek badawczy|Pozwala ulepszać jednostki|-|4 MAT\\ 4 ZŁO\\ 4 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MAT\\ +k4 PAL\\ +k4 ZŁO|OP: Przemysłowa| | ||
- | |Sztab główny|Zapewnia nową kartę | + | |Sztab główny|Zapewnia nową kartę |
- | |Rada wojenna|Zapewnia nową kartę | + | |Rada wojenna|Zapewnia nową kartę |
+ | |Agencja wywiadowcza|Pozwala kupić nową kartę Wywiadu za (k4) ZŁO|-|3 KAM/MAT\\ 4 ZŁO|1 na państwo|+k4 MAT\\ +k4 ZŁO|-| | ||
|Lotnisko|Pozwala stacjonować maks. 2 jednostkom Lotnictwa\\ +2 Stanu jednostkom Lotnictwa w podprowincji|Step\\ Pola\\ Pustynia\\ Tundra|5 MAT\\ 2 ZŁO\\ 6 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MAT\\ +k6 PAL|OP: Przemysłowa| | |Lotnisko|Pozwala stacjonować maks. 2 jednostkom Lotnictwa\\ +2 Stanu jednostkom Lotnictwa w podprowincji|Step\\ Pola\\ Pustynia\\ Tundra|5 MAT\\ 2 ZŁO\\ 6 PAL|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 MAT\\ +k6 PAL|OP: Przemysłowa| | ||
|Bateria nadbrzeżna|+4 Obrony przeciw desantowi\\ +1 limitu jednostek|Nad morzem|8 MAT\\ 2 ZŁO|-|+k6 MAT\\ |OP: Przemysłowa| | |Bateria nadbrzeżna|+4 Obrony przeciw desantowi\\ +1 limitu jednostek|Nad morzem|8 MAT\\ 2 ZŁO|-|+k6 MAT\\ |OP: Przemysłowa| |