Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:k_k3budynkilista

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
Ostatnia wersja Następna rewizja po obu stronach
mm:k_k3budynkilista [2018/05/02 21:35]
patryk
mm:k_k3budynkilista [2018/05/02 22:00]
patryk
Linia 9: Linia 9:
 |Wioska|+1 ŻYW|Pola\\ Wzgórza\\ Las|4 MAT/KAM\\ 2 PAL/DRE|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 ŻYW|Nie Imperium| |Wioska|+1 ŻYW|Pola\\ Wzgórza\\ Las|4 MAT/KAM\\ 2 PAL/DRE|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 ŻYW|Nie Imperium|
 |Farma|+2 ŻYW|Pola|3 ZŁO\\ 3 MAT/DRE\\ 3 MET\\ 3 PAL/KAM|-|+k6 ŻYW|-| |Farma|+2 ŻYW|Pola|3 ZŁO\\ 3 MAT/DRE\\ 3 MET\\ 3 PAL/KAM|-|+k6 ŻYW|-|
-|Targowisko|+1 ZŁO\\ |-|2 DRE/MAT\\ 2 MET\\ 2 KAM/PAL\\ 2 ŻYW|-|+k4 ZŁO|-|+|Targowisko|+1 ZŁO\\ Poprawia kurs handlu w porcie lub karawanseraju w prowincji o -1|-|2 DRE/MAT\\ 2 MET\\ 2 KAM/PAL\\ 2 ŻYW|-|+k4 ZŁO|-|
 |Cegielnia|+1 MAT|-|2 ZŁO\\ 2 PAL\\ 2 MET\\ 2 ŻYW|-|+k4 MAT|OP: Przemysłowa| |Cegielnia|+1 MAT|-|2 ZŁO\\ 2 PAL\\ 2 MET\\ 2 ŻYW|-|+k4 MAT|OP: Przemysłowa|
 |Kamieniołom|+2 KAM/MAT|Góry|2 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET\\ 2 ŻYW|-|+k4 KAM|-| |Kamieniołom|+2 KAM/MAT|Góry|2 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET\\ 2 ŻYW|-|+k4 KAM|-|
Linia 31: Linia 31:
 |Pałac Rad|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Czerwoną Gwardię co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|12 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 6 MET|Zastępuje Pałac lub Parlament|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- komunizm lub republika rad\\ Tworzy stolicę państwa| |Pałac Rad|-2 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Czerwoną Gwardię co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|12 MAT\\ 10 ZŁO\\ 8 PAL\\ 6 MET|Zastępuje Pałac lub Parlament|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- komunizm lub republika rad\\ Tworzy stolicę państwa|
 |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Gwardię Prezydencką co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa| |Pałac Prezydencki|-3 Niechęci jednostek w prowincji\\ Zapewnia darmową Gwardię Prezydencką co (k4) tur\\ Zapewnia nową kartę Strategii co 1 turę|-|8 MAT\\ 6 ZŁO|1 na państwo|+k10 ZŁO\\ +k6 MAT|Ustrój- republika prezydencka\\ Tworzy stolicę państwa|
 +|Karawanseraj|Pozwala prowadzić handel (k6+2)\\ +1 ZŁO|Pola\\ Step\\ Pustynia\\ Wzgórza\\ Las|6 KAM/MAT\\ 4 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|-|+k6 ZŁO|//Surowiec strategiczny//|
 |Port|Pozwala prowadzić handel (k6)\\ +1 ZŁO|Nad morzem|5 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 ZŁO|-| |Port|Pozwala prowadzić handel (k6)\\ +1 ZŁO|Nad morzem|5 KAM/MAT\\ 3 ZŁO\\ 2 DRE/PAL\\ 2 MET|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k6 ZŁO|-|
 |Port rzeczny|+1 ZŁO\\ +6 Stanu Okrętom drewnianym w podprowincji|Nad rzeką lub jeziorem|3 KAM\\ 3 DRE\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO\\ +k4 DRE|OP: Rzemieślnicza| |Port rzeczny|+1 ZŁO\\ +6 Stanu Okrętom drewnianym w podprowincji|Nad rzeką lub jeziorem|3 KAM\\ 3 DRE\\ 2 ZŁO|Wymagany do rekrutacji niektórych jednostek|+k4 KAM\\ +k4 ZŁO\\ +k4 DRE|OP: Rzemieślnicza|
mm/k_k3budynkilista.txt · ostatnio zmienione: 2018/05/24 16:43 przez patryk