Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:mitm

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach
mm:mitm [2017/02/13 10:58]
patryk [Światło i zmysły]
mm:mitm [2017/02/13 11:18]
patryk [Przedmioty]
Linia 97: Linia 97:
 ===== Przeciwnicy ===== ===== Przeciwnicy =====
 ===== Przedmioty ===== ===== Przedmioty =====
 +Przedmioty stanowią dużą część systemu. Z przedmiotów korzystają Gracze oraz przeciwnicy. Wszystkie kategorie przedmiotów w grze to:
 +  * [[broń mitm|Broń]]
 +  * [[zbroja mitm|Zbroja]]
 +  * [[Biżuteria mitm|Biżuteria]]
 +  * [[Składniki mitm|Składniki]]
 +  * [[alchemia mitm|Preparaty alchemiczne]]
 +  * [[paramenty mitm|Paramenty]]
 +  * [[skarby mitm|Kosztowności]]
 +  * [[inne mitm|Materiały]]
 +  * [[narzedzia mitm|Narzędzia]]
 +Każdy przedmiot posiada swoją nazwę i masę. 
 +==== Udźwig ====
 +Każda postać posiada ograniczony udźwig przedmiotów. Udźwig postaci oblicza się jako (4*Siła). Postać nie może nieść więcej przedmiotów, niż wynosi jej udźwig.
 ===== Zaklęcia ===== ===== Zaklęcia =====
 Zaklęcia i system magii w MitM jest praktycznie taki sam, jak w MM RPG. Jest to bardzo prosty i przejrzysty, a przy tym zaskakujący i intrygujący, spójny system otwierający Graczom nowe możliwości i stawiający interesujące wyzwania. Każde zaklęcie należy do jednej z sześciu szkół magii: Magii Mistycznej, Magii Ciemności, Magii Natury, Magii Iluzji, Magii Runicznej oraz Przedścieżki. Każda szkoła, poza Przedścieżką, dzieli się na trzy ścieżki, w których zgrupowane są poszczególne zaklęcia. Rzucenie każdego zaklęcia kosztuje pewną ilość Many. Zaklęcia i system magii w MitM jest praktycznie taki sam, jak w MM RPG. Jest to bardzo prosty i przejrzysty, a przy tym zaskakujący i intrygujący, spójny system otwierający Graczom nowe możliwości i stawiający interesujące wyzwania. Każde zaklęcie należy do jednej z sześciu szkół magii: Magii Mistycznej, Magii Ciemności, Magii Natury, Magii Iluzji, Magii Runicznej oraz Przedścieżki. Każda szkoła, poza Przedścieżką, dzieli się na trzy ścieżki, w których zgrupowane są poszczególne zaklęcia. Rzucenie każdego zaklęcia kosztuje pewną ilość Many.
mm/mitm.txt · ostatnio zmienione: 2017/02/13 11:55 przez patryk