Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:przedmioty

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
mm:przedmioty [2014/09/09 20:23]
ghi
mm:przedmioty [2014/09/11 11:53] (aktualna)
ghi
Linia 1: Linia 1:
 ====== Przedmioty ====== ====== Przedmioty ======
 Przedmioty są podstawą każdego systemu RPG. W MM2 rządzą nimi określone zasady dotyczące jakości, zużycia, występowania oraz ich ceny. Poniższa strona zbiera te zasady, a także zawiera odniesienia do list najpowszechniej występujących przedmiotów.  Przedmioty są podstawą każdego systemu RPG. W MM2 rządzą nimi określone zasady dotyczące jakości, zużycia, występowania oraz ich ceny. Poniższa strona zbiera te zasady, a także zawiera odniesienia do list najpowszechniej występujących przedmiotów. 
 +
 +===== Listy przedmiotów =====
 +  * [[Amulety i pierścienie]]
 +  * [[Amunicja]]
 +  * [[Łuki]]
 +  * [[Kusze]]
 +  * [[Proste bronie miotane]]
 +  * [[Długie ostrza]]
 +  * [[Krótkie ostrza]]
 +  * [[Włócznie]]
 +  * [[obuchy|Bronie obuchowe]]
 +  * [[Ubrania]]
 +  * [[Lekkie pancerze]]
 +  * [[Ciężkie pancerze]]
 +  * [[przedmioty - inne|Inne]]
  
 ===== Rzemieślnicy ===== ===== Rzemieślnicy =====
 Duża ilość przedmiotów dostępna jest bezpośrednio u ich twórców. W MM2 rozróżnia się 5 typów rzemieślników: Duża ilość przedmiotów dostępna jest bezpośrednio u ich twórców. W MM2 rozróżnia się 5 typów rzemieślników:
-  - [[Grabarz (rzemieślnik)|Garbarz]]: Lekkie Pancerze, skóry i futra, wyroby ze skóry+  - [[Garbarz (rzemieślnik)|Garbarz]]: Lekkie Pancerze, skóry i futra, wyroby ze skóry
   - [[Kowal (rzemieślnik)|Kowal]]: broń i pancerz z metali, zależne od poziomu (k10+Szczęście+Charyzma) porównane do wymagań   - [[Kowal (rzemieślnik)|Kowal]]: broń i pancerz z metali, zależne od poziomu (k10+Szczęście+Charyzma) porównane do wymagań
   - [[Krawiec (rzemieślnik)|Krawiec]]: Ubrania, wyroby z płótna, futra i skóry   - [[Krawiec (rzemieślnik)|Krawiec]]: Ubrania, wyroby z płótna, futra i skóry
Linia 11: Linia 26:
  
 Każdy z rzemieślników jest także określany jedną z klas umiejętności: Każdy z rzemieślników jest także określany jedną z klas umiejętności:
-  - kiepski +  - kiepski: posiada tylko przedmioty proste (nędzne) 
-  -  przeciętny +  -  przeciętny: posiada przedmioty proste(prosty) i normalne(nędzne) 
-  -  niezły +  -  niezły: posiada przedmioty proste(dobry) i normalne(prosty) 
-  -  dobry +  -  dobry: posiada przedmioty proste(doskonały), normalne(dobry) oraz misterne(prosty) 
-  -  wybitny +  -  wybitny: posiada przedmioty proste(pierwszorzędny), normalne(doskonały), oraz misterne(dobry) 
-  -  mistrzowski+  -  mistrzowski: posiada przedmioty proste(pierwszorzędny), normalne(pierwszorzędny) oraz misterne(doskonały)
  
 Która wpływa na jakość wykonanych przez niego wyrobów. Która wpływa na jakość wykonanych przez niego wyrobów.
Linia 25: Linia 40:
   - Handlarz starzyzną: wszystko; 50% szans na [[amulety i pierścienie]], ceny kupna niższe o -20%, sprzedaży wyższe o +10%   - Handlarz starzyzną: wszystko; 50% szans na [[amulety i pierścienie]], ceny kupna niższe o -20%, sprzedaży wyższe o +10%
   - Karczmarz: żywność, 33% szans na składniki zależne od jego poziomu   - Karczmarz: żywność, 33% szans na składniki zależne od jego poziomu
-  - Kupiec: przedmioty powszechnego użytku+  - Kupiec: [[Przedmioty - inne|przedmioty powszechnego użytku]]
   - Rolnik: żywność, 50% szans na składniki roślinne zależne od poziomu   - Rolnik: żywność, 50% szans na składniki roślinne zależne od poziomu
   - Stajenny: [[wierzchowce]]   - Stajenny: [[wierzchowce]]
mm/przedmioty.1410287003.txt.gz · ostatnio zmienione: 2014/09/09 20:23 przez ghi