Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:talenty_szamana_mitm

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

mm:talenty_szamana_mitm [2017/02/09 15:48]
patryk utworzono
mm:talenty_szamana_mitm [2017/02/09 19:06] (aktualna)
patryk
Linia 3: Linia 3:
 **Typ:** Aktywowany\\ **Typ:** Aktywowany\\
 **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\
-**Koszt:** 10 PA+**Koszt:** 10 PA\\
 **Działanie:**  **Działanie:** 
   * Za każdym razem, gdy cel otrzyma obrażenia, połowa otrzymanych PO będzie zmieniana w HP i rozdzielana po równo między pozostałych rannych członków drużyny.   * Za każdym razem, gdy cel otrzyma obrażenia, połowa otrzymanych PO będzie zmieniana w HP i rozdzielana po równo między pozostałych rannych członków drużyny.
Linia 9: Linia 9:
 **Typ:** Aktywowany\\ **Typ:** Aktywowany\\
 **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\
-**Koszt:** 4 PA+**Koszt:** 4 PA\\
 **Działanie:**  **Działanie:** 
   * Zapewnia celowi +(k20) PO od wybranego żywiołu (wody, ognia, powietrza, ziemi, błyskawic, lodu).   * Zapewnia celowi +(k20) PO od wybranego żywiołu (wody, ognia, powietrza, ziemi, błyskawic, lodu).
Linia 27: Linia 27:
 **Typ:** Aktywowany\\ **Typ:** Aktywowany\\
 **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\ **Czas działania:** (Poziom/2) tur\\
-**Koszt:** 12 PA+**Koszt:** 12 PA\\
 **Działanie:**  **Działanie:** 
   * Jeżeli Szaman zginie, natychmiast zostanie wskrzeszony, posiadając pełnię HP i Many.    * Jeżeli Szaman zginie, natychmiast zostanie wskrzeszony, posiadając pełnię HP i Many. 
Linia 33: Linia 33:
 **Typ:** Aktywowany\\ **Typ:** Aktywowany\\
 **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\
-**Koszt:** 10 PA+**Koszt:** 10 PA\\
 **Działanie:**  **Działanie:** 
   * Za każdym razem, gdy cel zada obrażenia krytyczne, na pole walki zostaje przywołany Duch Przodka.    * Za każdym razem, gdy cel zada obrażenia krytyczne, na pole walki zostaje przywołany Duch Przodka. 
Linia 45: Linia 45:
 **Typ:** Aktywowany\\ **Typ:** Aktywowany\\
 **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\
-**Koszt:** 12 PA+**Koszt:** 12 PA\\
 **Działanie:**  **Działanie:** 
   * Wzywa na pole walki Ducha o Poziomie zbliżonym do Poziomu Szamana.   * Wzywa na pole walki Ducha o Poziomie zbliżonym do Poziomu Szamana.
Linia 51: Linia 51:
 **Typ:** Aktywowany\\ **Typ:** Aktywowany\\
 **Czas działania:** (Poziom) tur\\ **Czas działania:** (Poziom) tur\\
-**Koszt:** 6 PA+**Koszt:** 6 PA\\
 **Działanie:**  **Działanie:** 
   * Jeżeli celowi zostanie zadany śmiertelny cios, nie zginie, a od Szamana zostanie pobrane HP w wysokości takiej, by celowi pozostało 1 HP.   * Jeżeli celowi zostanie zadany śmiertelny cios, nie zginie, a od Szamana zostanie pobrane HP w wysokości takiej, by celowi pozostało 1 HP.
mm/talenty_szamana_mitm.1486651725.txt.gz · ostatnio zmienione: 2017/02/09 15:48 przez patryk